φοιτητεσ
Υπάρχει ανάγκη η  άλλη δικαιολογία σε περίοδο φυσιολογική όχι μέτρων πανδημίας να συνεχιστεί αυτή ανίερη κατά την γνώμη μου εμπορική συνεργασία των κρατικών πανεπιστημίων με ιδιώτες εμπόρους για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που είναι ή έκδοση και παράδοση του φοιτητικού πάσου που ιστορικά αποκλειστική ευθύνη είχαν τα ίδια τα πανεπιστήμια;

Πήγε να παραλάβει  η πρωτοετής φέτος στο Πανεπιστήμιό Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) Μαρκουλάκη Μαρία μετά από ειδοποίηση από την ηλεκτρονική πλατφόρμα με εμαιλ με τους σχετικούς κωδικούς την ηλεκτρονική φοιτητική κάρτα γνωστό ως πάσο, από το το εξουσιοδοτημένο κατάστημα της εταιρείας vodafone στο Περιστέρι, Εθνικής Αντιστάσεως 25 και οι υπάλληλοι του ιδιωτικού εμπορικού καταστήματος αρνήθηκαν να την παραδώσουν γιατί λέει δεν είχε κλείσει πρώτιστα ραντεβού με το κατάστημα!... 

H πρωτοετής φοιτήτρια στο ΠΑΔΑ, τους είπε ότι έκανε μιάμιση με τα λεωφορεία να έρθει στο κατάστημα και αφού τώρα βρίσκεται στο κατάστημα τους παρακάλεσε να τις παραδώσουν την κάρτα πάσο  μιας και αφορά εργασία  λιγότερη από 10 λεπτά.

Της αρνήθηκαν και τις έδωσαν ραντεβού 14 Δεκέμβρη!... 3 εβδομάδες μετά!...

Τα παραπάνω καταγγέλλει ο  Δρ. Μαρκουλάκης  Εμμανουήλ,  Αποσπασμένος Καθηγητής στο ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. (ΧΑΝΙΑ) σε επιστολή που έστειλε  και στο υπουργείο Παιδείας.

Η επιστολή 

ΘΕΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑ: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΎ ΠΑΣΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ VODAFONE

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ Παιδείας και Πρυτάνεις,

Πήγε να παραλάβει  η κόρη μου πρωτοετής φέτος στο Πανεπιστήμιό Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) Μαρκουλάκη Μαρία (Αcademic ID 282321155623) μετά από ειδοποίηση από την ηλεκτρονική πλατφόρμα με εμαιλ με τους σχετικούς κωδικούς την ηλεκτρονική φοιτητική κάρτα γνωστό ως πάσο, από το το εξουσιοδοτημένο κατάστημα της εταιρείας vodafone στο Περιστέρι, Εθνικής Αντιστάσεως 25 (Υπεύθυνος Βλάχος Χρήστος, [email protected] , τηλ. 2105776048 ) όπως είχε ειδοποιηθεί με εμαιλ και οι υπάλληλοι του ιδιωτικού εμπορικού καταστήματος αρνήθηκαν να την παραδώσουν στο παιδί μου γιατί λέει δεν είχε κλείσει πρώτιστα ραντεβού με το κατάστημα!... 

Το παιδί μου,  πρωτοετής φοιτήτρια στο ΠΑΔΑ, τους είπε ότι έκανε μιάμιση με τα λεωφορεία να έρθει στο κατάστημα και αφού τώρα βρίσκεται στο κατάστημα τους παρακάλεσε να τις παραδώσουν την κάρτα πάσο  μιας και αφορά εργασία 10 λεπτά το πολύ.

Της αρνήθηκαν και τις έδωσαν ραντεβού 14 Δεκέμβρη!... 3 εβδομάδες μετά!...

Προφανώς κάποιοι  "Αφελείς" και "Ανεγκέφαλοι" υπάλληλοι και οι κεντρικές διοικήσεις των εταιρειών  αυτών αμέλησαν να τους πληροφορήσουν ότι εδώ και σχεδόν ένα έτος τα μέτρα COVID έχουν λήξει και αποσυρθεί και αυτού του είδους η συμπεριφορά εμπορικού καταστήματος προς πελάτη είναι ποινικό αδίκημα και απαράδεκτη....

Πώς νοείται εμπορικό ιδιωτικό κατάστημα ανοιχτό και εν ώρα λειτουργίας καταστημάτων στην πόλη δια ζώσης να ΑΠΑΙΤΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΕΙ; 

EXOYME ΤΡΕΛΑΘΕΙ? KATAΡΧΑΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΠΟΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΜΦΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ-ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ  ΚΑΝΟΝΙΚΑ  ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΎΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΝΕ ΠΡΩΤΙΣΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ?!!....Ο COVID KAI TA ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΈΛΗΞΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ ΑΡΑΓΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ VODAFONE!!?...

Μετά από αυτό το απαράδεκτο επεισόδιο κάκιστης μεταχείρισης και ταλαιπωρίας νεαρού φοιτητή από ιδιωτική επιχείρηση vodafone (έγινε εξώδικο στον προϊστάμενο και υπαλλήλους του συγκεκριμένου καταστήματος vodfone) και με την ευκαιρία αυτή ερωτώ τον Υπουργό Παιδείας και Πρυτάνεις των Ελληνικών Πανεπιστημίων τα εξής:

1) Υπάρχει ανάγκη η  άλλη δικαιολογία σε περίοδο φυσιολογική όχι μέτρων πανδημίας να συνεχιστεί αυτή ανίερη κατά την γνώμη μου εμπορική συνεργασία των κρατικών πανεπιστημίων με ιδιώτες εμπόρους για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που είναι ή έκδοση και παράδοση του φοιτητικού πάσου που ιστορικά αποκλειστική ευθύνη είχαν τα ίδια τα πανεπιστήμια;

2) Γιατί πρέπει να ταλαιπωρείτε ο φοιτητής και να τρώει χρόνο σε συγκοινωνίες πολλές φορές ώρες μακρυά για να παραλάβει το πάσο του από ιδιώτες και όχι μέσα από το πανεπιστήμιο το ίδιο και την γραμματεία του; Η όλη υπάρχουσα διαδικασία με την έκδοση φοιτητικοί πάσου από ιδιώτες διάσπαρτα εμπορικά καταστήματα μακρυά από την τοποθεσία του πανεπιστημίου αποτελεί κατά την γνώμη μου διαδικασία περιττή κι τελείως ξένη και άσχετη προς τον φοιτητικό και πανεπιστημιακό χώρο και την λειτουργία του.   

3) Ποια είναι η δικαιολογία  και λειτουργική ανάγκη για να συνεχίζει να υπάρχει ακόμη αυτό το ανεπίκαιρο  μέτρο του φοιτητικού πάσου να εκδίδεται και παραδίδεται από άσχετο έμπορα ιδιώτη ενώ δεν υπάρχει πλέον πανδημία και έχουν αποσυρθεί επισήμως όλα τα έκτακτα μέτρα; 

Ως εκ τούτου ζητώ τον άμεσο τερματισμό από το νέο ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 του έκτακτου  μέτρου της έκδοσης και παράδοσης του φοιτητικού πάσου από ιδιώτες εμπορικά καταστήματα και η παράδοση του πάσου στους νέος πρωτοετής φοιτητές να γίνεται φυσιολογικά μέσα από τα πανεπιστήμια και τις γραμματείες τους των διαφόρων τμημάτων. 


Με Τιμή,

Δρ. Μαρκουλάκης  Εμμανουήλ

Αποσπασμένος Καθηγητής

ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. (ΧΑΝΙΑ)  

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα