teacher-daskalos
Αναστάτωση στους αναπληρωτές αλλά και στα σχολεία στα οποία τα κενά ξεπερνούν τις 5.000

Νέες ανατροπές στην ημερομηνία ανακοίνωσης των προσλήψεων αναπληρωτών.

Πολύ δύσκολο να ανακοινωθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ακόμη και την Παρασκευή έρχεται σαν πληροφορία στο alfavita.gr χθες βράδυ από το γραφείο της υφυπουργού Παιδείας κ. Δόμνας Μιχαηλίδου.

Με λίγα λόγια οι προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής που υποτίθεται ότι θα πραγματοποιούνταν αρχές Νοεμβρίου και οι προσλήψεις αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης που υποτίθεται ότι θα πραγματοποιούνταν το β΄ 10ημερο του Νοεμβρίου ή σύμφωνα με τις πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας αύριο Πέμπτη 23 Νοεμβρίου, εκτός απροόπτου δεν θα γίνουν ούτε την Παρασκευή και μετατίθενται για την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου.

Οι προσλήψεις θα γίνουν σε

• ΕΕΠ-ΕΒΠ

Eξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (ΣΜΕΑΕ-ΤΕ) σχολικών μονάδων Γενικής Εκπ/σης,

Eξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (Παράλληλη Στήριξη),

• των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ),

• των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπ/σης,  • των ΔΥΕΠ ,

• των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. 

και

• των τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» (Μ.Ν.Α.Ε.)

Αναφορικά με τις προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή θυμίζουμε ότι υπήρξε επίσημη δήλωση κυβερνητικών στελεχών αλλά και της υφυπουργού Παιδείας κ. Δόμνας Μιχαηλίδου ότι θα γίνονταν προσλήψεις 2.700 αναπληρωτών στις αρχές Νοεμβρίου.

Θυμίζουμε επίσης ότι για τις προσλήψεις στη Γενική Εκπαίδευση (και ΖΕΠ – ΜΝΑΕ και ΔΥΕΠ)   οι Περιφερειακές Διευθύνσεις ολοκλήρωσαν τη σχετική διαδικασία (καταγραφή των κενών από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης που είναι κάτω από την εποπτεία τους) την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου. 

Επίσης σημειώνουμε ότι έως και την Πέμπτη 16.11.2023 οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ολοκλήρωσαν την καταγραφή λειτουργικών κενών δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών (ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο ΟΠΣΥΔ) και έως την Παρασκευή 17.11.2023 έκαναν την καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ–ΕΒΠ, ενόψει της διενέργειας της 3ης Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών.


Διαβάστε επίσης: Το σεμινάριο Ειδικής Αγωγής μόνο 150 ευρώ από 420 λόγω BLACK FRIDAY - Ισχύει έως 20 Νοεμβρίου

BLACK FRIDAY - Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Μόνο 150Є


Αναλυτικά οι προσλήψεις αναπληρωτών που έχουν γίνει από την έναρξη του σχολικού έτους 

Προσλήψεις 28.353 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (1/9/2023)

Προσλήψεις 12.779 αναπληρωτών σε Γενική και Ειδική Αγωγή (3/10/2023)

Προσλήψεις 2.763 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (25/10/2023)

Προσλήψεις 222 αναπληρωτών ΕΕΠ -ΕΒΠ και νοσηλευτών (2/11/2023)

Προσλήψεις 110 δασκάλων παράλληλης στήριξης (8/11/2023)

Προσλήψεις 932 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (14/11/2023)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

photo
Η φωτογραφία που ανέβηκε στο Διαδίκτυο και μπλόκαρε εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα
Όταν ο ερασιτέχνης φωτογράφος και επιστήμονας Gaurav Agrawal ανέβασε μια φωτογραφία στο διαδίκτυο - δεν περίμενε ότι θα κατέστρεφε εκατομμύρια κινητά...
Η φωτογραφία που ανέβηκε στο Διαδίκτυο και μπλόκαρε εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα
glOSSA
«Μια ολιγάριθμη ομάδα να επιχειρεί να προσβάλει τον σκληρό πυρήνα μιας γλώσσας όπως είναι η συντακτική δομή της»
«Προσδοκούμε από το Ι.Ε.Π. να εισακούσει τις απόψεις των ειδικών επί του γνωστικού αντικειμένου αλλά και να μην επιτρέψει να υιοθετηθεί μια γλωσσικά...
«Μια ολιγάριθμη ομάδα να επιχειρεί να προσβάλει τον σκληρό πυρήνα μιας γλώσσας όπως είναι η συντακτική δομή της»