πιερρακακης ΠΑΡΙΣΙ
Κ. Πιερρακάκης: «Προωθούμε νομοθετική πρωτοβουλία που θα ενθαρρύνει τις συνέργειες ανάμεσα στις εκπαιδευτικές δομές και τα επαγγελματικά εργαστήρια, με γνώμονα τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και της αγοράς εργασίας»

«Προωθούμε ένα σύγχρονο μοντέλο δια βίου μάθησης, που συνδυάζει γνώσεις και δεξιότητες, αξιοποιώντας δημιουργικά τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και προετοιμαζόμαστε για τις προκλήσεις της νέας εποχής»τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης, μιλώντας στη 42η  Γενική  Διάσκεψη της UNESCO, στο Παρίσι.

Και συμπλήρωσε: «Με απόφαση του Πρωθυπουργού Kyriakos Mitsotakis συστήσαμε Συμβουλευτική Επιτροπή Υψηλού Επιπέδου για την αξιοποίηση και την οριοθέτηση του πλαισίου λειτουργίας των εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, με έμφαση στον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα.
Όσον αφορά στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, προωθούμε νομοθετική πρωτοβουλία που θα ενθαρρύνει τις συνέργειες ανάμεσα στις εκπαιδευτικές δομές και τα επαγγελματικά εργαστήρια, με γνώμονα τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και της αγοράς εργασίας.
Στην Ανώτατη Εκπαίδευση εφαρμόζουμε πολιτικές για την εξωστρέφεια των ΑΕΙ».

πιερρακακης ΠΑΡΙΣΙ

Ολόκληρη η ανάρτηση του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη 

Στο πλαίσιο της 42ης Γενικής Διάσκεψης της UNESCO, παρουσιάσαμε τις θέσεις της Ελλάδας. Επιδιώκοντας την εφαρμογή των στόχων των Ηνωμένων Εθνών για την αειφόρο ανάπτυξη, στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προσανατολίζουμε τη στρατηγική μας προς αυτή την κατεύθυνση.
Καταστήσαμε υποχρεωτική την προσχολική αγωγή από την ηλικία των τεσσάρων ετών. Παράλληλα, προωθούμε ένα σύγχρονο μοντέλο δια βίου μάθησης, που συνδυάζει γνώσεις και δεξιότητες, αξιοποιώντας δημιουργικά τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.
Προετοιμαζόμαστε για τις προκλήσεις της νέας εποχής. Με απόφαση του Πρωθυπουργού Kyriakos Mitsotakis συστήσαμε Συμβουλευτική Επιτροπή Υψηλού Επιπέδου για την αξιοποίηση και την οριοθέτηση του πλαισίου λειτουργίας των εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, με έμφαση στον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα.
Όσον αφορά στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, προωθούμε νομοθετική πρωτοβουλία που θα ενθαρρύνει τις συνέργειες ανάμεσα στις εκπαιδευτικές δομές και τα επαγγελματικά εργαστήρια, με γνώμονα τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και της αγοράς εργασίας.
Στην Ανώτατη Εκπαίδευση εφαρμόζουμε πολιτικές για την εξωστρέφεια των ΑΕΙ. Πολύτιμη είναι η συνεργασία μας με την UNESCO, καθώς πολλές πανεπιστημιακές έδρες τελούν υπό την αιγίδα της, προωθώντας την αειφόρο ανάπτυξη, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την πολιτιστική κληρονομιά.
Στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε στο #ASPnet, το εμβληματικό δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων της UNESCO για την προώθηση των ανθρωπιστικών αξιών, της δικαιοσύνης, της ισότητας και της Δημοκρατίας.
Στο πεδίο του Πολιτισμού, υποστηρίζουμε το έργο της Επιτροπής Επιστροφής ή Απόδοσης Πολιτιστικών Αγαθών και επιμείναμε στο αίτημα για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα, έναν εθνικό στόχο υψηλής προτεραιότητας.
Τέλος, και εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, συνυποβάλαμε με τη Γαλλία και την Πολωνία σχέδιο ψηφίσματος προωθώντας την ιδέα της Ολυμπιακής Εκεχειρίας, η οποία ειδικά στην τρέχουσα τεταμένη περίοδο, παραμένει εξαιρετικά επίκαιρη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

titanikos.jpg
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια
Η βύθιση του Τιτανικού το 1912 στοίχισε τη ζωή σε περίπου 1.517 ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους παρασύρθηκαν από τα ρεύματα του ωκεανού ή...
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια