Thumbnail
Όλοι κι όλες στην Α/Α και τις στάσεις εργασίας ενάντια στην ατομική αξιολόγηση

Για την Κατάργηση του νόμου 4823/21 για την αξιολόγηση και τη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων χωρίς καμία αξιολογική διαδικασία, κάνουν λόγο με νέα ανακοίνωσή τους οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Εκπ/κων Β/ θμιας

«Επιχείρησαν την προηγούμενη χρονιά να ξεκινήσουν την αξιολογική διαδικασία των εκπαιδευτικών  αρχίζοντας  με τους νεοδιόριστους του 2020 θέτοντας τους σε ένα καθεστώς ομηρίας και απειλών νομίζοντας ότι θα κάμψουν τους αγώνες και τις κινητοποιήσεις των σωματείων», αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους.

«Αν και συνάδελφοι μας νεοδιόριστοι βρίσκονται για 4η χρονιά χωρίς να μονιμοποιηθούν -κάτι που είναι παράνομο και από τη νομοθεσία –κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ συνεχίζουν να απειλούν καθώς πιστεύουν ότι μπορούν με αυτόν τον τρόπο να ανοίξει ο ασκός του Αιόλου για την ατομική αξιολόγηση», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Η ανακοίνωση

«Η παράλειψη στελέχους της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. να λάβει μέρος, να διευκολύνει ή να προβεί, …………..το οποίο τιμωρείται με τις πειθαρχικές ποινές του άρθρου 109 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ν.π.δ.δ. (ν. 3528/2007, Α΄ 26), όχι κατώτερη του προστίμου ίσου με τις αποδοχές ενός μηνός.»

«… περίπτωση μη συμμόρφωσης στην παραπάνω υποχρέωση δύνανται να επιβάλλεται αναστολή ………. συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης του.»

«… για τα στελέχη εκπαίδευσης που αρνούνται να λάβουν μέρος στη διαδικασία αξιολόγησης σε οποιοδήποτε στάδιο αυτής ή την παρακωλύουν με την εν γένει στάση τους, τότε το στέλεχος αντικαθίσταται και αποκλείεται από την διαδικασία επιλογής για την πλήρωση οποιασδήποτε θέσης στελέχους για τα επόμενα οκτώ (8) έτη.»

Δεν είναι αποσπάσματα από το «διάταγμα» του πρώην Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ Κόπτση το 2022 αλλά του «δημοκρατικού και διαλογικού» νέου Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ. Προφανώς η νέα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘΑ κινείται στο πλαίσιο «διαλόγου, καλής θέλησης, πνεύματος συνεργασίας και συνεννόησης»  που αποτελεί βασικό στοιχείο της πολιτικής της κυβέρνησης και του «ψηφιακού» υπουργού Πιερρακάκη.  Φυσικά και αστειευόμαστε!

Από όλα τα παραπάνω –που δεν είναι καινούργια- δεν εφαρμόστηκε τίποτε αφού η συμμετοχή των συναδέλφων και συναδελφισσών στην Α/Α  και τις κινητοποιήσεις αποτελεί αναφαίρετο συνταγματικό δικαίωμα. Σε κανέναν εκπαιδευτικό δεν του στερήθηκε μισθός λόγω της συμμετοχής του στην Α/Α και τις στάσεις εργασίας, όπως και σε κανένα στέλεχος εκπαίδευσης δεν του στερήθηκε η δυνατότητα να ξαναγίνει.

Σαν να μη πέρασε μία μέρα το ΥΠΑΙΘΑ επανέρχεται με την ίδια συνταγή. Απειλές, εκφοβισμός, τρομοκράτηση, τιμωρίες και ποινές. Είναι τόσο σίγουροι και πιστεύουν ότι η αξιολογική διαδικασία προχωρεί που επιστρατεύουν για μια ακόμη φορά τον αυταρχισμό του πρώην Γ.Γ. και της Κεραμέως αποδεικνύοντας με τον πιο καθαρό τρόπο ότι κανένας «δημοκρατικός και  διαλογικός» μανδύας δεν μπορεί να καλύψει την πραγματική πολιτική της κυβέρνησης για την εμβληματική επιλογή της για την αξιολόγηση –κατηγοριοποίηση  σχολείων και εκπαιδευτικών.

Τι είναι αυτό που φοβούνται και απειλούν;

Η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση είναι μάχη ενάντια στη διάλυση της δημόσιας παιδείας και τον κανιβαλισμό στις ανθρώπινες σχέσεις. Είναι μάχη ενάντια στην τυποποίηση της εκπαιδευτικής πράξης, τη διάλυση του δημοκρατικού κλίματος, την υποδούλωση των δημιουργικών δυνάμεων στα ερωτηματολόγια, τους δείκτες και τα ποσοστά. Την ίδια μάχη δίνουμε και πάλι, σε πείσμα της κυβέρνησης, της ΕΕ, του ΟΟΣΑ, των θεσμών, των αγορών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των γραφειοκρατών που εξουσιάζουν τη ζωή μας.

Επιχείρησαν την προηγούμενη χρονιά να ξεκινήσουν την αξιολογική διαδικασία των εκπαιδευτικών  αρχίζοντας  με τους νεοδιόριστους του 2020 θέτοντας τους σε ένα καθεστώς ομηρίας και απειλών νομίζοντας ότι θα κάμψουν τους αγώνες και τις κινητοποιήσεις των σωματείων.

Αν και συνάδελφοι μας νεοδιόριστοι βρίσκονται για 4η χρονιά χωρίς να μονιμοποιηθούν -κάτι που είναι παράνομο και από τη νομοθεσία –κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ συνεχίζουν να απειλούν καθώς πιστεύουν ότι μπορούν με αυτόν τον τρόπο να ανοίξει ο ασκός του Αιόλου για την ατομική αξιολόγηση.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ την προηγούμενη χρονιά έσπασε τα μούτρα του σε αυτό το μέτωπο. Παρόλες τις απειλές και την τρομοκράτηση τα σωματεία  με τις αποφάσεις τους για Α/Α, οι συντονισμένες αγωνιστικές κινήσεις των επιτροπών αγώνα κάθε σωματείου, το μπλοκάρισμα των αξιολογητών στα σχολεία, όχι μόνο κατάφεραν  να σταματήσουν  την αξιολογική διαδικασία αλλά έδειξαν ότι μόνο η αποφασιστική, ακλόνητη πεποίθηση και συμμετοχή  των εκπαιδευτικών στην Α/Α και τις στάσεις εργασίας μπορεί να δώσει τη μάχη ώστε να μην περάσει η κανιβαλική αξιολογική διαδικασία.

Η δική μας απάντηση

Στο ίδιο μοτίβο καλούνται τα σωματεία να κινηθούν στο επόμενο διάστημα ακολουθώντας τα συγκεκριμένα βήματα:

  1. Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, την οποία και πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  2. Ενημερώνουμε το σωματείο σε κάθε περίπτωση που υπάρχει προσπάθεια αξιολογητή για επικοινωνία με συνάδελφο.
  3. Δεν αναρτούμε ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα, καθώς είναι κομμάτι της διαδικασίας αξιολόγησης. Ούτε αναρτούμε στην ίδια πλατφόρμα έκθεση αυτοαξιολόγησης. Η απεργία –αποχή μας καλύπτει και από τις δυο αυτές ενέργειες.
  4. Δεν απαντάμε στο μήνυμα που μας έρχεται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης.
  5. Στα ζευγάρια αξιολογητή - αξιολογούμενου, ο αξιολογητής θα καλέσει σε «συνάντηση προσυνεννόησης» με e-mail ή τηλεφωνικά. Απαντάμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση με δήλωση που έχει κατατεθεί στο πρωτόκολλο του σχολείου μας και δεν πηγαίνουμε στη συνάντηση.
  6. Σε περίπτωση που ο αξιολογητής ορίσει παρακολούθηση διδασκαλίας, ενώ έχουμε δηλώσει απεργία-αποχή, συμμετέχουμε στις στάσεις εργασίας που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ σε συνεργασία με τις τοπικές ΕΛΜΕ. Συμμετέχουμε στη στάση εργασίας με  παράσταση έξω από το σχολείο που θα επιχειρηθεί να γίνει αξιολόγηση και δεν επιτρέπουμε στον αξιολογητή να περάσει την πόρτα της αίθουσας και να προχωρήσει την αξιολόγηση.

Ούτε βήμα πίσω!

Κατάργηση του νόμου 4823/21 για την αξιολόγηση

Μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων  εδώ και τώρα  χωρίς καμία αξιολογική διαδικασία!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes panellinies
Πανελλήνιες 2024: Οργάνωση και τρόπος διεξαγωγής των επαναληπτικών εξετάσεων - Η εγκύκλιος
Ολες οι λεπτομέρεις για τις επανληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις 2024 που θα γίνουν τον Σεπτέμβριο
Πανελλήνιες 2024: Οργάνωση και τρόπος διεξαγωγής των επαναληπτικών εξετάσεων - Η εγκύκλιος
gram_sxedio_2015.jpg
Πανελλαδικές 2024-ΕΠΑΛ: Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος «Αρχιτεκτονικό Σχέδιο»
Πανελλαδικές 2024-ΕΠΑΛ: Τι πρέπει να έχουν μαζί τους οι υποψήφιοι και τι δεν επιτρέπεται στο μάθημα ειδικότητας Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
Πανελλαδικές 2024-ΕΠΑΛ: Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος «Αρχιτεκτονικό Σχέδιο»