Εκπαίδευση
Ποια λύση προτείνει εκπαιδευτικός στον Κυριάκο Πιερρακάκη

Τον αποκλεισμό από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων βιώνουν πολλοί εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη, ενώ άλλες/άλλοι έχουν ολοκληρώσει μόνο την αξιολόγηση του πεδίου Α (διδακτικό και παιδαγωγικό έργο), χωρίς δική τους υπαιτιότητα, μολονότι έχει παρέλθει διετία από το διορισμό τους και έτσι δεν θεωρούνται μόνιμες/οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως καταγγέλλει σε επιστολή του εκπαιδευτικός προς τον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη.

Στην επιστολή του δρ. Αργύρη Δ. Ψαλίδα, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτικοί αποκλείονται από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων γιατί αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις/τους μόνιμες/μόνιμους εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ο εκπαιδευτικός ζητά την άμεση έκδοση, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των παραπάνω εκπαιδευτικών και η ένταξή τους στον προγραμματισμό της ατομικής αξιολόγησης του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Ανοικτή επιστολή εκπαιδευτικού στον Πιερρακάκη

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

εννέα χιλιάδες πεντακόσιοι τριάντα πέντε (9.535) εκπαιδευτικοί διορίστηκαν, με το Φ.Ε.Κ. 1818/τ. Γ’/10-8-2021, σε θέσεις μονίμων, σε περιοχές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με διετή δοκιμαστική θητεία, με τον εισαγωγικό βαθμό και με το εισαγωγικό για κάθε κλάδο μισθολογικό κλιμάκιο, και τέθηκαν στη διάθεση των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ. 136/τ. Α’/3-8-2021: «Στην περίπτωση που το έργο ενός δόκιμου εκπαιδευτικού, καθώς και μέλους του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. αξιολογηθεί ως «μη ικανοποιητικό», κατά την αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα στη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, έστω και σε ένα από τα πεδία Α1, Α2 ή Β ή Α’ ή Β’, κατά περίπτωση, δεν μονιμοποιείται αλλά μπορεί να επαναλάβει τη διαδικασία τα αμέσως επόμενα δύο (2) έτη.».

Σύμφωνα με δηλώσεις της αρμόδιας για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Υφυπουργού κ. Δ. Μιχαηλίδου στη Βουλή των Ελλήνων και στη Δημόσια Τηλεόραση, αλλά και του Προέδρου του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. κ. Σ. Δουκάκη, φαίνεται να επεξεργάζεστε επικαιροποίηση του πλαισίου ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και αυτό, κατά την προσωπική μου άποψη, είναι θετικό.

Όμως κ. Υπουργέ,  

πολλές/πολλοί από τις/τους εκπαιδευτικούς τις πρώτης (1ης) παραγράφου της παρούσης δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη, ενώ άλλες/άλλοι έχουν ολοκληρώσει μόνο την αξιολόγηση του πεδίου Α (διδακτικό και παιδαγωγικό έργο), χωρίς δική τους υπαιτιότητα, μολονότι έχει παρέλθει διετία από το διορισμό τους και έτσι δεν θεωρούνται μόνιμες/οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης. Το γεγονός αυτό τις/τους αποκλείει από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων, οι οποίες αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις/τους μόνιμες/μόνιμους εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως π.χ. η Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), που προσωπικά με ενδιέφερε και είχα όλα τα προσόντα να διεκδικήσω.

Ενδεδειγμένη λύση, δίκαιη λύση, κ. Υπουργέ, είναι η άμεση έκδοση, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης,  διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των παραπάνω εκπαιδευτικών και η ένταξή τους στον προγραμματισμό της ατομικής αξιολόγησης του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Ελπίζοντας ότι θα σκεφθείτε την πρόταση,

Με ιδιαίτερη τιμή

Δρ. Αργύρης Δ. Ψαλίδας

Εκπαιδευτικός ΠΕ04.01 (Φυσικών)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γάμος - Νιόπαντρο ζευγάρι
Σύντροφοι χωρίς γάμο: Τι ισχύει για περιουσία και κληρονομιές
Ποια δικαιώματα έχουν τα ζευγάρια εκτός γάμου ή συμφώνου συμβίωσης στην κοινή περιουσία και πώς αντιμετωπίζονται νομικά οι κληρονομιές
Σύντροφοι χωρίς γάμο: Τι ισχύει για περιουσία και κληρονομιές
german school
Μητέρα μαθητή σε ειδικό σχολείο: «Μιλούν για «συμπερίληψη» και φέρονται σα να είναι τα παιδιά μας "βαλίτσες"
Η μαρτυρία μίας μητέρας αποκαλύπτει τα προβλήματα στην εφαρμογή της «συμπερίληψης» στα ειδικά σχολεία και την αίσθηση αδιαφορίας απέναντι στα παιδιά...
Μητέρα μαθητή σε ειδικό σχολείο: «Μιλούν για «συμπερίληψη» και φέρονται σα να είναι τα παιδιά μας "βαλίτσες"