κιμωλία
Πολλοί/πολλές αναπληρωτές/αναπληρώτριες της Α’ φάσης τοποθετήθηκαν σε σχολεία πιο μακριά από εκείνα που επιθυμούσαν και είχε κενό

Eλάχιστα κενά σε σχέση με τα πραγματικά, δόθηκαν στον Πειραιά όπως αναφέρει η τοπική ΕΛΜΕ, ενώ η απόφαση να δοθεί προτεραιότητα στα ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, αλλοίωσε τη βούληση των συναδέλφων/συναδελφισσών, όπως αυτή εκφράστηκε στην αίτηση-δήλωση προτίμησής τους.

Σαν αποτέλεσμα, πολλοί/πολλές αναπληρωτές/αναπληρώτριες της Α’ φάσης τοποθετήθηκαν σε σχολεία πιο μακριά από εκείνα που επιθυμούσαν και είχε κενό.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση και με δεδομένο ότι έχει περάσει ένας μήνας από την πρόσληψη των αναπληρωτών της Α’ φάσης και ότι τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να τοποθετηθούν οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες της Β’ φάσης, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ διεκδικεί, μεταξύ άλλων, να δοθεί χρονικό διάστημα λίγων ημερών, όπου οι αναπληρωτές/αναπληρώτριες της Α’ φάσης θα υποβάλλουν αίτηση βελτίωσης, εφόσον το επιθυμούν, σε σχολεία που έχουν κενό, με βάση όλα τα διαθέσιμα κενά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Η ΕΛΜΕ, το σωματείο των εκπαιδευτικών, έχει δώσει διαχρονικά αγώνες για την εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών, για να αντιμετωπίζονται οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες αναπληρωτές/αναπληρώτριες ισότιμα με τους μόνιμους κι όχι σαν εκπαιδευτικοί δεύτερης κατηγορίας.

Στα πλαίσια αυτά, η ΕΛΜΕ πάλευε και κατάφερνε, από κοινού με τους συναδέλφους/συναδέλφισσες, όλα τα προηγούμενα χρόνια, να έχουν το δικαίωμα οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες αναπληρωτές/αναπληρώτριες να υποβάλλουν αίτηση προτίμησης τοποθέτησης, με βάση όλα τα διαθέσιμα κενά που υπάρχουν στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά εκείνη την στιγμή, όπως έχουν και οι μόνιμοι και αφού τελειώσει η διαδικασία τοποθέτησης των μονίμων συναδέλφων/συναδελφισσών.

Κάτι τέτοιο, με απόφαση του Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, δεν συνέβη φέτος (βλέπε ανακοίνωση-καταγγελία και κινητοποίηση της ΕΛΜΕ εδώ: https://elmepeiraia.oo.gd/w1/?p=770). Δόθηκαν ελάχιστα κενά σε σχέση με τα πραγματικά, ενώ η απόφαση να δοθεί προτεραιότητα στα ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, αλλοίωσε τη βούληση των συναδέλφων/συναδελφισσών, όπως αυτή εκφράστηκε στην αίτηση-δήλωση προτίμησής τους. Σαν αποτέλεσμα, πολλοί/πολλές αναπληρωτές/αναπληρώτριες της Α’ φάσης τοποθετήθηκαν σε σχολεία πιο μακριά από εκείνα που επιθυμούσαν και είχε κενό.

Ενημερώνουμε ότι τα όσα αναφέρουμε παραπάνω δεν αφορούν τη διαδικασία τοποθέτησης μέσω ΟΠΣΥΔ (που έχει έτσι και αλλιώς απαράδεκτους περιορισμούς από την νομοθεσία, όπως π.χ. ότι τα κενά που θα δίνονται θα είναι τόσα, όσα και ο αριθμός των προσληφθέντων αναπληρωτών/αναπληρωτριών στην ειδικότητα), αλλά τη διαδικασία επανατοποθέτησης, που έχει δικαίωμα να κάνει η κάθε ΔΙΔΕ (έτσι έγινε και φέτος, αλλά και τα προηγούμενα χρόνια).

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση και με δεδομένο ότι έχει περάσει ένας μήνας από την πρόσληψη των αναπληρωτών της Α’ φάσης και ότι τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να τοποθετηθούν οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες της Β’ φάσης, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ διεκδικεί:

α) να δοθεί χρονικό διάστημα λίγων ημερών, όπου οι αναπληρωτές/αναπληρώτριες της Α’ φάσης θα υποβάλλουν αίτηση βελτίωσης, εφόσον το επιθυμούν, σε σχολεία που έχουν κενό, με βάση όλα τα διαθέσιμα κενά. Τα κενά είναι αναρτημένα και είναι εδώ: https://dide-peiraia.att.sch.gr/index.php/menu-pysde/menu-pysde-announcements/11014-pysde-anak-kena-genikhs-27092024 και εδώ: https://dide-peiraia.att.sch.gr/index.php/menu-pysde/menu-pysde-announcements/11017-pysde-anak-kena-smeae-te-28092023.

Γνωρίζουμε πως έχουν ήδη υποβληθεί, έτσι και αλλιώς, πολλές αιτήσεις βελτίωσης αναπληρωτών/αναπληρωτριών Α’ φάσης. Η δυνατότητα αυτή πρέπει να δοθεί με διαφάνεια σε όλους και όλες που το επιθυμούν και πιθανά να μην γνώριζαν ότι είχαν αυτή τη δυνατότητα. Ενημερώνουμε ότι δικαίωμα στην υποβολή αίτησης για τη βελτίωση της τοποθέτησής τους έχουνε όλοι και όλες οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες και οι αναπληρωτές.

β) Να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις βελτίωσης των αναπληρωτών/αναπληρωτριών της Α’ Φάσης (αν υπάρχει κενό).

γ) Μετά την τοποθέτηση μέσω ΟΠΣΥΔ, να ακολουθήσει διαδικασία επανατοποθέτησης των αναπληρωτών/αναπληρωτριών της Β’ φάσης και να δοθεί η δυνατότητα στους/στις συναδέλφους/συναδέλφισσες της Β’ φάσης να δηλώσουν σχολεία, με βάση όλα τα διαθέσιμα εναπομείναντα κενά που υπάρχουν.

Με αγώνες κατακτούμε τα δικαιώματά μας!

Διεκδικούμε:

  • Να εξετάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι αιτήσεις των αναπληρωτών/αναπληρωτριών, όπως συμβαίνει με αυτές των μονίμων. Οι αναπληρωτές δεν είναι συνάδελφοι 2ης κατηγορίας.

  • Όλες οι προσλήψεις να γίνονται σε μία φάση!

  • Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων-αναπληρωτών

  • Μονιμοποίηση των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εκπαιδευτικοί: Νέος υπολογισμός της μισθοδοσίας από 1 Μαρτίου λόγω τροποποίησης φόρου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 1/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diadilosi_tempi
Και ο χρόνος σταμάτησε - Πλήθος κόσμου ζητά δικαίωση για τα θύματα των Τεμπών
Aπό το «πάμε και όπου βγει» στο «Οι ζωές μας πάνω από τα κέρδη τους» - Πλήθος κόσμου στην πορεία για την επέτειο της τραγωδίας των Τεμπών
Και ο χρόνος σταμάτησε - Πλήθος κόσμου ζητά δικαίωση για τα θύματα των Τεμπών
alfavita_logo
Οι εργαζόμενοι του alfavita συμμετέχουν στην στάση εργασίας των ΜΜΕ για τα Τέμπη
4ωρη στάση εργασίας προκήρυξαν για σήμερα οι Ενώσεις των εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
Οι εργαζόμενοι του alfavita συμμετέχουν στην στάση εργασίας των ΜΜΕ για τα Τέμπη
Τέμπη επ
Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων-Τέμπη: «Η αλήθεια γι' αυτή την ανείπωτη τραγωδία θα λάμψει»
Τι ανέφερε η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη
Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων-Τέμπη: «Η αλήθεια γι' αυτή την ανείπωτη τραγωδία θα λάμψει»