taksi
«Η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει και βαθαίνει την επίθεση στους εργαζόμενους και τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές μετάλλαξης του δημόσιου σχολείου, τονίζουν οι εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης

Για «συνέχιση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής» που σκοπό έχει να μεταλλάξει το δημόσιο σχολείο, κάνουν λόγο οι εκπαιδευτικοί της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. 

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν «στην εκπαίδευση ζούμε τη νέα αντιεκπαιδευτική επέλαση. Η κυβέρνηση, εναρμονιζόμενη με την ΕΕ, τον ΟΟΣΑ και τις επιταγές του κεφαλαίου, επιδιώκει να επιβάλει μια πολιτική που στόχο έχει την αλλαγή του DNA του δημόσιου σχολείου, να εισάγει στη λειτουργία του ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να διαμορφώσει ένα καθεστώς απόλυτου ελέγχου της παιδαγωγικής λειτουργίας και σταδιακής κατάργησης των παιδαγωγικών ελευθεριών, πράγμα που θα οδηγήσει στην επιδείνωση των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών».

Παράλληλα, τονίζουν πως «δεν είναι τυχαίο ότι από τις πρώτες έγνοιες της είναι η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, παρά τη συνταγματική απαγόρευση. Οι προγραμματικές δηλώσεις Πιερρακάκη στη Βουλή, οι δηλώσεις Μητσοτάκη και κυβερνητικών στελεχών και η πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση από την αρχή της σχολικής χρονιάς αποτυπώνουν ότι το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο της Κεραμέως και των προηγούμενων κυβερνήσεων είναι στην ημερήσια διάταξη».

Επιπλέον, κάνουν λόγο για την επιβολή του 30ωρου εργασίας στα σχολεία, δημιουργώντας όρους τετελεσμένων, με προφορικές οδηγίες των  ΔΙΔΕ Θεσ/νίκης και με τη βοήθεια πρόθυμων διευθυντών.

«Επιχειρείται η καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων μας και η δημιουργία κλίματος ασφυκτικού ελέγχου, φόβου και υποταγής», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Αναλυτικά

Η ακρίβεια και οι συνεχείς ανατιμήσεις στα είδη λαϊκής κατανάλωσης κάνουν πολύ δύσκολη τη διαβίωση των λαϊκών νοικοκυριών και με τον πληθωρισμό να μην υποχωρεί, οδηγούν τη μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία στη φτωχοποίηση! Η παραπέρα ιδιωτικοποίηση - εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, η ανυπαρξία μέτρων για προστασία των δασών, αντιπλημμυρικών έργων, υπηρεσιών και υποδομών  πολιτικής προστασίας, καθώς και η απώλεια ανθρώπινων ζωών έγινε φανερή στις πυρκαγιές και τις πλημμύρες με την καταστροφή της φύσης και της λαϊκής περιουσίας. Το νέο μισθολόγιο των Δ.Υ. που ψηφίστηκε το καλοκαίρι  δίνει αυξήσεις-κοροϊδία, από 40-50 ευρώ, δηλ. 1,5 ευρώ τη μέρα κατά μέσο όρο από 1-1-2024, όταν οι απώλειες των μισθών έφτασαν να είναι 40%.  Οι 800.000 πλειστηριασμοί και οι υπέρογκες αυξήσεις των ενοικίων απειλούν τη λαϊκή κατοικία.  Με τον αντεργατικό νόμο Γεωργιάδη η κυβέρνηση προχωρεί σε νέα επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων και τα σωματεία (κατάργηση 5νθήμερου, 13ωρη απασχόληση, συμβάσεις μηδενικού ωραρίου, ποινικοποίηση με φυλάκιση και πρόστιμο για περιφρούρηση απεργίας). Όλα αυτά αποτελούν πλευρές μιας  βαθιάς αντιλαϊκής  πολιτικής  της  κυβέρνησης της Ν.Δ., της ΕΕ, και του κεφαλαίου, που βάζει πάνω από όλα το κέρδος των λίγων, δε μετράει η ζωή των πολλών. Η «ανάπτυξη» τους, η λεηλασία φύσης και ανθρώπων,  σκορπά φτώχεια και θάνατο.

ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Στην εκπαίδευση ζούμε τη νέα αντιεκπαιδευτική επέλαση. Η κυβέρνηση, εναρμονιζόμενη με την ΕΕ, τον ΟΟΣΑ και τις επιταγές του κεφαλαίου, επιδιώκει να επιβάλει μια πολιτική που στόχο έχει την αλλαγή του DNA του δημόσιου σχολείου, να εισάγει στη λειτουργία του ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να διαμορφώσει ένα καθεστώς απόλυτου ελέγχου της παιδαγωγικής λειτουργίας και σταδιακής κατάργησης των παιδαγωγικών ελευθεριών, πράγμα που θα οδηγήσει στην επιδείνωση των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών. Δεν είναι τυχαίο ότι από τις πρώτες έγνοιες της είναι η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, παρά τη συνταγματική απαγόρευση. Οι προγραμματικές δηλώσεις Πιερρακάκη στη Βουλή, οι δηλώσεις Μητσοτάκη και κυβερνητικών στελεχών και η πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση από την αρχή της σχολικής χρονιάς αποτυπώνουν ότι το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο της Κεραμέως και των προηγούμενων κυβερνήσεων είναι στην ημερήσια διάταξη. 

Με το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς διαψεύδεται η πλειοδοσία  δηλώσεων της κυβέρνησης και των επιτελείων τους  περί ομαλής έναρξης των σχολείων. Το ΥΠΑΙΘΑ αφήνει ακάλυπτα δεκάδες χιλιάδες  κενά σε όλη την χώρα με αποτέλεσμα χιλιάδες χαμένες ώρες διδασκαλίας για τους μαθητές. Δεν δεσμεύεται ότι στη Β φάση προσλήψεων αναπληρωτών θα καλύψει όλα τα κενά και σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης. Η πολιτική των περικοπών στην εκπαίδευση, για να πιάσει η κυβέρνηση τους στόχους των δημοσιονομικών πλεονασμάτων που έχει ορίσει η Ε.Ε. και οι τράπεζες, αφήνει τα σχολεία χωρίς το αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό, οδηγεί στο απαράδεκτο καθεστώς των προσλήψεων κατά δόσεις- φάσεις,  υποβαθμίζει  περαιτέρω την  εκπαιδευτική διαδικασία, απαξιώνει την εργασία των εκπαιδευτικών, χτυπά τα  μορφωτικά  δικαιώματα και τις ανάγκες των παιδιών.

Παράλληλα,  η κυβέρνηση επιχειρεί  την επιβολή του 30ωρου εργασίας στα σχολεία, δημιουργώντας όρους τετελεσμένων, με προφορικές οδηγίες των  ΔΙΔΕ Θεσ/νίκης και με τη βοήθεια πρόθυμων διευθυντών, επιχειρείται η καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων μας και η δημιουργία κλίματος ασφυκτικού ελέγχου, φόβου και υποταγής. Διευθυντές σχολείων απαιτούν από συναδέλφους εκπλήρωση εργασιών που δεν προβλέπονται από πουθενά   Επινοούν, κατά το δοκούν, τρόπους  αύξησης ωραρίου.  Απαιτούν να γίνεται εφημερία και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και μεταφέρουν οδηγίες της διεύθυνσης να στέλνονται τα ονόματα των εφημερευόντων στη διεύθυνση. Ακόμη απαιτούν αναπληρώσεις των ωρών εκπαιδευτικών που θα απουσιάζουν, οι οποίες όμως θα γίνονται από συναδέλφους που θα ορίζονται και θα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του σχολείου. Προσπαθούν να εκφοβίσουν, για να μην υπάρχουν φωνές και αντιδράσεις στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης, καθώς και στα έργα και τις ημέρες τους, την αδιαφάνεια, τα βολέματα και τις εξυπηρετήσεις της διοίκησης και της παραδιοίκησης της ΔΑΚΕ. 

Για την κυβέρνηση, οι εμβληματικές προτεραιότητες, με ενιαίο χαρακτήρα για όλες τις βαθμίδες της δημόσιας εκπαίδευσης, είναι οι ακόλουθες: Συνέχιση της αξιολόγησης, σχολείων και εκπαιδευτικών.  Ελεύθερη επιλογή σχολείου που υπηρετεί το στόχο μέσω της αξιολόγησης να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία σε «καλά» σχολεία για τους λίγους και υποβαθμισμένα σχολεία για τους πολλούς. Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών (διορισμοί, αναπληρωτές). Εθνικό απολυτήριο με υπολογισμό των βαθμών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου με Τράπεζα Θεμάτων και συνυπολογισμός του, μαζί με την ΕΒΕ, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Νέα νομοσχέδια για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση και την ειδική αγωγή. Η ψηφιοποίηση, η χρήση νέων τεχνολογιών και συσκευών, επανέρχονται διαρκώς, όχι σαν εποπτικά μέσα, αλλά σαν περιεχόμενο της εκπαίδευσης με ταυτόχρονη υποβάθμιση της ολοκληρωμένης γνώσης. Παράκαμψη του άρθρου 16 για την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων.  Μείωση της χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών και του προϋπολογισμού για την παιδεία.

Την ίδια στιγμή έχει ξεκινήσει προσπάθεια επιβολής ενός αυταρχικού πλαισίου και τρομοκράτησης, μέσω των πειθαρχικών διώξεων, των εκπαιδευτικών που αγωνίζονται ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης που απαξιώνει και διαλύει και τη δημόσια εκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα για την αξιολόγηση

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Η νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ επιμένει στην αξιολόγηση, παρά τη σαφή απονομιμοποίησή της. Δώσαμε όλη την προηγούμενη περίοδο, παρόλες τις απειλές και τις προσφυγές στα δικαστήρια, σημαντικές μάχες για να μην εφαρμοστούν όλες οι διαδικασίες αξιολόγησης (ομάδες δράσης, μέντορες, συντονιστές, ατομική αξιολόγηση νεοδιόριστων συναδέλφων). Τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δεν μπορεί κανείς να τον αγνοήσει. Χρειάζεται και τώρα να πιάσουμε το νήμα από την περσινή χρονιά και ο αγώνας να συνεχιστεί και φέτος, αλλά και να διευρυνθεί η εναντίωσή μας στην αξιολόγηση! 

Η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι  θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, στρώνουν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση η οποία προβλέπεται να γίνει από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και παιδαγωγικής ευθύνης. Όλοι αυτοί θα μπουν δυο φορές στην τάξη και θα βγάλουν συμπέρασμα για την επάρκεια ή μη των εκπαιδευτικών!! Το κομματικό όργιο στις επιλογές των διευθυντών με τα 20άρια στους “ημέτερους” κατά την αξιολόγησή τους, κάνει ξεκάθαρο το πόσο αντικειμενική και αξιοκρατική είναι αυτή η διαδικασία. Συνεχίζουμε τον αγώνα για να σταματήσουμε την αξιολόγηση με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής για όλες τις διαδικασίες της. 

• Να καταργηθεί η ατομική αξιολόγηση: Συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών για απεργία – αποχή σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων! Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, την απεργία αποχή της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση. Σήμερα είναι οι νεοδιόριστοι, αύριο είναι ο καθένας από μας. Αν αξιολογητής επιχειρήσει να μπει στην τάξη, δηλώνουμε συμμετοχή στις στάσεις εργασίας που συνεχίζει να προκηρύσσει η ΟΛΜΕ. Η Ε ΕΛΜΕ  κηρύσσει στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) από 1/10 έως 31/10. 

• Κανείς εκπαιδευτικός να μην αποδεχτεί τον ορισμό του ως μέντορας ή συντονιστής: Να παραιτηθούν όλοι όσοι ορίστηκαν από τους Διευθυντές σχολείων και κανείς να μην αποδεχθεί καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης. Οι μέντορες και οι συντονιστές καταθέτουν έκθεση αξιολόγησης για δειγματικές διδασκαλίες των εκπαιδευτικών. Εφόσον στην απεργία αποχή  συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές  και από κάθε  επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν. Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους δεν είναι υποχρεωτική, ούτε ο ηλεκτρονικός φάκελος.

• Η απεργία αποχή  που κήρυξε η Ε ΕΛΜΕ από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός, ομάδες δράσης) ισχύει και συνεχίζεται.  Υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης λόγω έλλειψης απαρτίας. Τώρα πρέπει να σταματήσουν να λειτουργούν οι ομάδες δράσης γιατί οι διατάξεις εφαρμογής τους προβλέπουν την αξιολόγησή τους από το σύλλογο διδασκόντων. Η μάχη κατά της αξιολόγησης είναι ενιαία και πρέπει να δοθεί σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες της αξιολόγησης, χωρίς ταλαντεύσεις και υποχωρήσεις για να  σταματήσουμε την αξιολόγηση.

• Το σωματείο μας, η Ε ΕΛΜΕ, όπως και άλλες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ με διαδικασίες που προβλέπονται από το καταστατικό μας, με συλλογικές αποφάσεις και Γενικές Συνελεύσεις  έχει προκηρύξει την απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), καθώς και από την αξιολόγηση (μέντορες – συντονιστές). Η απεργία αποχή και από τις δύο αυτές διαδικασίες εφαρμόστηκε από την ΕΛΜΕ, σχολεία και εκπαιδευτικούς που ανήκουν στη δύναμη της Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ, επίσης εφαρμόστηκε και σε άλλες ΕΛΜΕ, χωρίς καμία συνέπεια για κανέναν εκπαιδευτικό που συμμετείχε και δήλωσε  απεργία αποχή. Επιβεβαιώνουμε την συνέχιση της Απεργίας Αποχής  της Ε΄ΕΛΜΕ-Θ από την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), καθώς και από  τους ιεραρχικούς  θεσμούς της αξιολόγησης (μέντορες – συντονιστές). 

•  Καλούμε και τις υπόλοιπες ΕΛΜΕ να προκηρύξουν απεργία αποχή από όλες τις μορφές αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

• Καλούμε την ΟΛΜΕ και τη ΓΣ προέδρων  να προχωρήσει άμεσα στην κήρυξη ενιαία απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση (ν.4823/21 και ν.4692/2020 και τις εγκυκλίους εφαρμογή τους) και τις εγκυκλίους εφαρμογής της για τους μέντορες –συντονιστές (ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022), καθώς και για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (ΦΕΚ Β΄ 4189 υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021).

• Ενεργοποίηση- διεύρυνση της επιτροπής αγώνα της Ε΄ΕΛΜΕ-Θ. Συντονισμός ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ.

ΑΠΟΦΑΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ

Οι εργαζόμενοι και οι εκπαιδευτικοί με τους αγώνες μας οφείλουμε να αλλάξουμε τα δεδομένα. Να απαντήσουμε επιθετικά και συνολικά με ενιαίο, συνεκτικό, αγωνιστικό πρόγραμμα πάλης  υπεράσπισης της δημόσιας εκπαίδευσης και των δικαιωμάτων μας, για την προώθηση των διεκδικήσεων του κλάδου.  

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ - ΑΙΤΗΜΑΤΑ 

•  Αυξήσεις στους μισθούς. 1200 ευρώ καθαρά πρώτος μισθός στους νεοδιόριστους και αντίστοιχες αυξήσεις σε όλα τα ΜΚ. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Καμία σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθό. 
•   Αυξήσεις στις συντάξεις. Να σταματήσει το απαξιωτικό καθεστώς των «έναντι» στις συντάξεις. Διπλασιασμό του εφάπαξ.
• Να καλυφθούν όλα τα κενά στη β φάση προσλήψεων αναπληρωτών και σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές (γενική παιδεία, ειδική αγωγή, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).
•   Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Τώρα 20.000 χιλιάδες για φέτος μόνιμους διορισμούς στη Β/θμια, όσες είναι οι προσλήψεις των αναπληρωτών κάθε χρόνο. 
•   Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Όχι στο προσοντολόγιο και σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
• Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Κατάργηση του νόμου 4823/2021 και του 4692/20. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.
•   Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για μέντορες, συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.
•  Ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία από την αρχή της χρονιάς σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ που θα καλύψουν και μορφωτικές ανάγκες των μαθητών που δημιούργησε η πανδημία.
•   20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια  
•    Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια και χωρίς όριο ηλικίας.
•   Όχι στο νέο σχολείο – εξεταστικό κάτεργο ταξικών φραγμών. Κατάργηση  εξεταστικών πλεγμάτων (ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, PISA).
•   Όχι στις παραβιάσεις εργασιακών δικαιωμάτων στα σχολεία (ωράριο, εφημερίες, αναπληρώσεις, κ.ά.)
•  Όλες οι κατηγορίες των τοποθετήσεων για μονίμους και αναπληρωτές με κριτήρια διαφάνειας και ισοτιμίας. Να σταματήσουν οι παρατυπίες της Διεύθυνσης και του κομματικά ελεγχόμενου ΠΥΣΔΕ. 
•   Να σταματήσουν οι ταχύρυθμες τηλεπιμορφώσεις-διαλέξεις. Ουσιαστική ετήσια επιμόρφωση για όλους.  
•   Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. 
•   Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις. Δημόσια αγαθά το ηλεκτρικό ρεύμα, το νερό, η ενέργεια.
• Να μειωθούν οι τιμές στα βασικά είδη και στην ενέργεια. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης και του ειδικού φόρου στην ενέργεια. Πλαφόν στις τιμές ρεύματος, πετρελαίου, φυσικού αερίου.
•        Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και την απεργία. Καμία δίωξη των αγωνιζόμενων συναδέλφων. Τα σωματεία μας δεν θα εφαρμόσουν τους ν. Χατζηδάκη και Γεωργιάδη. Παλεύουμε για την ανατροπή και κατάργησή τους!
•        Ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ – Κεφαλαίου.
•       Να σταματήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία,  η εισβολή της Ρωσίας και οι επεμβάσεις ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και Ε.Ε. Καμία εμπλοκή της χώρας μας! Ειρήνη και Φιλία των Λαών!
•     Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο, δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

Απαντάμε στην εφ’ όλης της ύλης αντιεκπαιδευτική και αντεργατική επίθεση με διεκδικήσεις που λύνουν προβλήματα στο δημόσιο σχολείο και καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Με μορφές πάλης  ανυποχώρητου αγώνα διαρκείας και Γ.Σ. που θα καθορίζουν κάθε φορά την εξέλιξη του αγώνα. Καταθέτουμε πρόγραμμα δράσης πολύμορφου ανυποχώρητου αγώνα με ημερομηνία λήξης το τέλος της χρονιάς που θα περιλαμβάνει και τις εξετάσεις, θα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και θα καθορίζεται από τις Γ.Σ.

Στα πλαίσια του αποφασιστικού αγώνα διαρκείας προτείνουμε σε ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ τα εξής αγωνιστικά βήματα και δράσεις:

•    Πέμπτη 5/10/2023, παγκόσμια ημέρα του εκπαιδευτικού.   Πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια και εκδηλώσεις από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ. Συγκέντρωση στη Θεσ/νίκη σε συντονισμό με  ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στις 2.00 μ.μ. στο ΥΜΑΘ. 
•   Πέμπτη 12/10/2023 στις 7.00 μ.μ. στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου εκδήλωση για τα 10 χρόνια συμπλήρωσης από το καθεστώς διαθεσιμότητας – απόλυσης (αναλυτική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ).
•    Πέμπτη 19/10/2023 στις 2.00 μ.μ. στο 1ο Γ/Σ Σταυρούπολης Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ με πρόταση από ΟΛΜΕ (αιτήματα – πρόγραμμα αγώνα). 
•   Δευτέρα 23/10/2023 στις 6.30 μ.μ. στην ΕΔΟΘ συνάντηση συντονισμού ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ για υλοποίηση του προγράμματος αγώνα και για άλλες δράσεις και πρωτοβουλίες των σωματείων μας.
•    Τρίτη 24/10/2023 προτείνουμε πανελλαδική μέρα δράσης ενάντια στις διώξεις, την καταστολή και τον αυταρχισμό με συγκεντρώσεις στις πόλεις. Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη με τρίωρη στάση εργασίας 11πμ έως 2μμ και συγκέντρωση στις 12.30 μμ στο Άγαλμα Βενιζέλου).
•  Παρασκευή 27/10/2023 στις 2.30 μ.μ. συγκέντρωση στο ΥΜΑΘ για αποκατάσταση αδικιών για συναδέλφους από διαθεσιμότητα (επιστροφή του 25% του μισθού τους που παράνομα παρακρατήθηκε για δύο χρόνια, καθώς και για να προσμετρηθεί το αντίστοιχο ποσό στις συντάξιμες αποδοχές τους). 
•   Δευτέρα 30/10/2023 σύσκεψη – συνάντηση της ΕΛΜΕ με νεοδιόριστους 2020, 2021, 2022, 2023.
•   Πρώτο απεργιακό βήμα με 24ωρη απεργία και με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις Παρασκευή 3/11. Αν η ΟΛΜΕ δεν αποφασίσει απεργία, στη Θεσ/νίκη να προχωρήσουμε σε πανεκπαιδευτική συγκέντρωση, 6.30μμ, Άγαλμα Βενιζέλου. Νέες Γ. Σ. των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων με πρόταση της ΟΛΜΕ για κλιμάκωση του αγώνα.  
•  Συγκρότηση επιτροπής αγώνα σε όλες τις ΕΛΜΕ για την καλύτερη οργάνωση του απεργιακού αγώνα.
•   Δεύτερο απεργιακό βήμα 48ωρη απεργία 30/11-1/12 με συγκεντρώσεις την πρώτη ημέρα σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική πανεκπαιδευτική συγκέντρωση στην Αθήνα. Η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ να καλύψουν τα έξοδα μετακίνησης των συναδέλφων και να οργανώσουν τη συμμετοχή τους.
•   Νέες Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και Γ.Σ. προέδρων για εκτίμηση, συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα
•  Οργάνωση δράσεων, παραστάσεων και συγκεντρώσεων σε ΔΔΕ, ΠΔΕ, ΥΜΑΘ, με τα βασικά αιτήματα για διορισμούς/αναπληρωτές/διαφάνεια, ισότητα στις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών και για να καλυφθούν όλα τα κενά. Μπλοκάρισμα οποιασδήποτε προσπάθειας υποχρεωτικών μετακινήσεων, συμπτύξεων τμημάτων, συγχωνεύσεων, με συγκεντρώσεις και καταλήψεις σε Διευθύνσεις και Περιφέρεια. Κινητοποιήσεις σε ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ, ώστε να εκδώσουν πράξεις μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων.
•   Για την επιτυχία του αγώνα συμμετέχουμε και προωθούμε το συντονισμό των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων. Σ΄ αυτήν την κατεύθυνση ως Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ παίρνουμε πρωτοβουλία οργάνωσης πανελλαδικής σύσκεψης  συντονισμού  των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Τετάρτη 11 Οκτώβρη, με  σχετική ανακοίνωση-πρόσκληση που θα σταλεί  άμεσα  στα σωματεία.
•   Πρωτοβουλίες αγωνιστικού συντονισμού με τις συλλογικότητες και τα σωματεία στις γειτονιές για τα θέματα της ακρίβειας, τους μισθούς, τις εξώσεις και τους πλειστηριασμούς. 
Οργανώνουμε και συνεχίζουμε ανυποχώρητα τον αγώνα για μια ζωή με αξιοπρέπεια και
δικαιώματα, σε ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

emvolio
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβολίου για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή
Ειδικοί δοκιμάζουν νέα εμβόλια που είναι ειδικά κατασκευασμένα για κάθε ασθενή και λένε στο σώμα του να κυνηγήσει καρκινικά κύτταρα για να αποτρέψει...
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβολίου για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή