ekpaideutikoi_anaplirotes_kathigites
«Ένας εμπαιγμός η Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών», τονίζει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Για «εμπαιγμό» κάνουν λόγο οι εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Κέρκυρας, αναφορικά με τη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών.
 
Όπως τονίζουν, πρόκειται για εμπαιγμό προς τους μαθητές που χάνουν διδακτικές ώρες, τους γονείς τους που βιώνουν ανασφάλεια και άγχος και προς τους εκπαιδευτικούς που περιμένουν το «πολυπόθητο sms που θα ανακοινώνει έναν διορισμό που δεν έρχεται ποτέ».

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ΕΛΜΕ Κέρκυρας, οι προσλήψεις στην Κέρκυρα ήταν 23 στη Γενική Αγωγή και 12 στην Ειδική Αγωγή, όταν τα κενά είναι περίπου 75 (με πολλά κενά στην Ειδική Αγωγή που δεν έχουν υπολογιστεί), με 1430 χαμένες διδακτικές ώρες.

«Έχει αρνητικό αντίκτυπο στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν προσέλαβαν δηλαδή ούτε τους μισούς συναδέλφους από αυτούς που λείπουν», επισημαίνουν.

Αναλυτικά

Μόνο ως εμπαιγμός μπορεί να εκληφθεί η Β΄ φάση πρόσληψης των αναπληρωτών συναδέλφων. Εμπαιγμός απέναντι:

·Στους μαθητές και τις χιλιάδες διδακτικές ώρες που χάνουν, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών στα σχολεία τους, με αποτέλεσμα πολλά σχολεία να κάνουν -ακόμα και τώρα, αρχές Οκτώβρη- 4ωρα και 5ωρα

·Στους χιλιάδες γονείς, των οποίων το άγχος και η ανασφάλεια αυξάνουν αφού βλέπουν να μην υπάρχει καθηγητής για τα παιδιά τους, την ίδια ώρα που ο καιρός περνάει και η ύλη των πανελληνίων και της τράπεζας θεμάτων, πρέπει να βγει.

·Στους χιλιάδες συναδέλφους μας που περιμένουν το πολυπόθητο sms που θα ανακοινώνει έναν διορισμό που δεν έρχεται ποτέ.

Κι όλα αυτά επειδή η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, για μια ακόμα φορά επιλέγουν να προσλάβουν εκπαιδευτικούς όχι με γνώμονα τα κενά, αλλά το «πόσα λεφτά υπάρχουν» και στο ζύγι κόστους-οφέλους, η δημόσια εκπαίδευση δε βγαίνει ποτέ κερδισμένη.

Έτσι, οι προσλήψεις στην Κέρκυρα ήταν 23 στη Γενική Αγωγή και 12 στην Ειδική Αγωγή, όταν τα κενά, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ΕΛΜΕ  είναι περίπου 75 (με πολλά κενά στην Ειδική Αγωγή που δεν έχουν υπολογιστεί), με 1430 χαμένες διδακτικές ώρες, κάτι το οποίο έχει αρνητικό αντίκτυπο στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν προσέλαβαν δηλαδή ούτε τους μισούς συναδέλφους από αυτούς που λείπουν!

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας διεκδικεί:

·Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών.

·Πρόσληψη όλων των αναπληρωτών σε μια φάση.

·Άμεση πρόσληψη της επόμενης φάσης των αναπληρωτών συναδέλφων.

·Να δίνονται όλα τα κενά για την τοποθέτησή κι όχι αυθαίρετη επιλογή από τον ΔΔΕ.

·Εφόσον δε γίνεται αυτό, να δίνεται η δυνατότητα αίτησης βελτίωσης από τους συναδέλφους, όπως γινόταν για χρόνια μετά από πιέσεις της ΕΛΜΕ και των πραγματικών αιρετών.

·Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι

Ø  Όσο το υπουργείο θα ξεζουμίζει και τον τελευταίο εκπαιδευτικό για να εξοικονομήσει χρήματα, μια και θεωρούν την εκπαίδευση κόστος

Ø  Όσο θα καταστρατηγούν και τα τελευταία εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών μια και θεωρούν ότι οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να έχουν δικαιώματα

Ø  Όσο δεν ασχολούνται με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, αφήνοντας τα να ξεκινούν με τους μισούς καθηγητές  στην τάξη, αφού θέλουν τα παιδιά αμόρφωτα και χωρίς δικαιώματα

Τόσο εμείς πρέπει να συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας, δυναμώνοντας τους αγώνες και τις διεκδικήσεις μας για την ικανοποίηση όλων των αιτημάτων μας.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΗ ΔΔΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pasok.jpg
Τομέας Παιδείας ΠΑΣΟΚ: «Να δούμε στρατηγικά τους διορισμούς των εκπαιδευτικών»
«Οι διορισμοί εκπαιδευτικών είναι μορφωτικό και κοινωνικό στοιχείο, είναι επένδυση για τη δημόσια παιδεία»
Τομέας Παιδείας ΠΑΣΟΚ: «Να δούμε στρατηγικά τους διορισμούς των εκπαιδευτικών»
pencil
Εκπαιδευτικοί: «Νέα απόπειρα τρομοκράτησης από το ΥΠΑΙΘΑ αναφορικά με την αξιολόγηση»
«Πρόκειται για ένα έγγραφο απολύτως παράτυπο καθώς η απεργία αποχή είναι νόμιμη συνδικαλιστική δράση»
Εκπαιδευτικοί: «Νέα απόπειρα τρομοκράτησης από το ΥΠΑΙΘΑ αναφορικά με την αξιολόγηση»