Ακόμα μια προβληματική διάταξη στη διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων, η οποία στερεί τη δυνατότητα σε πλειάδα εκπαιδευτικών ειδικοτήτων να θέσουν υποψηφιότητα, επειδή συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα από ένα σχολεία, επισημαίνει με ανακοίνωσή του ο εκπαιδευτικός Τάσος Σταυρογιαννόπουλος, αιρετός στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αχαΐας.
Οπως αναφέρει, το ορθό θα ήταν να αρθεί αυτός ο περιορισμός και όλοι οι εκπαιδευτικοί, που εκπληρώνουν τις λοιπές προϋποθέσεις του νόμου, να μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα για τη θέση του Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετούν με οργανική θέση. Θα μπορούσαν να συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους στη σχολική μονάδα που επελέγησαν, διδάσκοντας πέραν του μαθήματος ειδικότητας, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, στο ολοήμερο σχολείο και στην πρόωρη υποδοχή
Αναλυτικά η ανακοίνωση του αιρετού
Στη διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, σύμφωνα με την υπ. απόφαση Φ.361.22/68/100287/Ε3/12-9-2023 με ΘΕΜΑ: «Καθορισμός της διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης των Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), καθώς και των Υπευθύνων Τομέων Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.)», οι υποψήφιοι οφείλουν στη σχολική μονάδα που θα επιλεγούν να καλύπτουν σε αυτή το υποχρεωτικό ωράριο του υποδιευθυντή.
Με αυτήν την πρόβλεψη στερείται η δυνατότητα σε πλειάδα εκπαιδευτικών ειδικοτήτων να θέσουν υποψηφιότητα, οι οποίοι συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα από ένα σχολεία. Πολλοί, δηλαδή, συνάδελφοί μας αποκλείονται από αυτή τη διαδικασία και ιδιαίτερα οι εκπαιδευτικοί των κλάδων μουσικής, πληροφορικής, θεατρικής αγωγής, εικαστικών και δεύτερης ξένης γλώσσας, αλλά και εκπαιδευτικοί αγγλικής γλώσσας και φυσικής αγωγής.
Το ορθό θα ήταν να αρθεί αυτός ο περιορισμός και όλοι οι εκπαιδευτικοί, που εκπληρώνουν τις λοιπές προϋποθέσεις του νόμου, να μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα για τη θέση του Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετούν με οργανική θέση.
Επειδή, ωστόσο, για την ομαλή λειτουργία του σχολείου ο Υποδιευθυντής πρέπει να συμπληρώνει το ωράριό του στη σχολική μονάδα που επιλέγεται, θα μπορούσε οι επιλεγέντες σε αυτή τη θέση να συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους στη σχολική μονάδα που επελέγησαν, διδάσκοντας πέραν του μαθήματος ειδικότητας, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, στο ολοήμερο σχολείο και στην πρόωρη υποδοχή, κάτι άλλωστε για το οποίο υπάρχει νομική πρόβλεψη, σύμφωνα με τις εγκυκλίους προγραμματισμού και λειτουργίας των σχολείων για το σχολικό έτος 2023-24.
Τάσος Σταυρογιαννόπουλος
Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αχαΐας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη