Αποκλείουν εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων από τη διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών
Επειδή συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα από ένα σχολεία...

Ακόμα μια προβληματική διάταξη στη διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων, η οποία στερεί τη δυνατότητα σε πλειάδα εκπαιδευτικών ειδικοτήτων να θέσουν υποψηφιότητα, επειδή συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα από ένα σχολεία, επισημαίνει με ανακοίνωσή του ο εκπαιδευτικός Τάσος Σταυρογιαννόπουλος,  αιρετός στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αχαΐας.

Οπως αναφέρει, το ορθό θα ήταν να αρθεί αυτός ο περιορισμός και όλοι οι εκπαιδευτικοί, που εκπληρώνουν τις λοιπές προϋποθέσεις του νόμου, να μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα για τη θέση του Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετούν με οργανική θέση. Θα μπορούσαν να συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους στη σχολική μονάδα που επελέγησαν, διδάσκοντας πέραν του μαθήματος ειδικότητας, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, στο ολοήμερο σχολείο και στην πρόωρη υποδοχή

Αναλυτικά η ανακοίνωση του αιρετού

Στη διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, σύμφωνα με την υπ. απόφαση Φ.361.22/68/100287/Ε3/12-9-2023 με ΘΕΜΑ: «Καθορισμός της διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης των Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), καθώς και των Υπευθύνων Τομέων Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.)», οι υποψήφιοι οφείλουν στη σχολική μονάδα που θα επιλεγούν να καλύπτουν σε αυτή το υποχρεωτικό ωράριο του υποδιευθυντή.

Με αυτήν την πρόβλεψη στερείται η δυνατότητα σε πλειάδα εκπαιδευτικών ειδικοτήτων να θέσουν υποψηφιότητα, οι οποίοι συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα από ένα σχολεία. Πολλοί, δηλαδή, συνάδελφοί μας αποκλείονται από αυτή τη διαδικασία και ιδιαίτερα οι εκπαιδευτικοί των κλάδων μουσικής, πληροφορικής, θεατρικής αγωγής, εικαστικών και δεύτερης ξένης γλώσσας, αλλά και εκπαιδευτικοί αγγλικής γλώσσας και φυσικής αγωγής.

Το ορθό θα ήταν να αρθεί αυτός ο περιορισμός και όλοι οι εκπαιδευτικοί, που εκπληρώνουν τις λοιπές προϋποθέσεις του νόμου, να μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα για τη θέση του Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετούν με οργανική θέση.

Επειδή, ωστόσο, για την ομαλή λειτουργία του σχολείου ο Υποδιευθυντής πρέπει να συμπληρώνει το ωράριό του στη σχολική μονάδα που επιλέγεται, θα μπορούσε οι επιλεγέντες σε αυτή τη θέση να συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους στη σχολική μονάδα που επελέγησαν, διδάσκοντας πέραν του μαθήματος ειδικότητας, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, στο ολοήμερο σχολείο και στην πρόωρη υποδοχή, κάτι άλλωστε για το οποίο υπάρχει νομική πρόβλεψη, σύμφωνα με τις εγκυκλίους προγραμματισμού και λειτουργίας των σχολείων για το σχολικό έτος 2023-24.

Τάσος Σταυρογιαννόπουλος

Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αχαΐας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα