ekpaideytikoi
Εάν έστελναν λιγότερους αναπληρωτές/ αναπληρώτριες θα μας στοίβαζαν 100 στις τάξεις, ή το σωστό θα ήταν να πιέσει να έρθουν περισσότεροι καθηγητές;

Η Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Δ΄ Αθήνας έκλεισε 33 τμήματα (23 σε Γυμνάσια και 10 σε Λύκεια) των περιοχών Μοσχάτου, Καλλιθέας, Αγίου Δημητρίου, Αργυρούπολης, Αλίμου, Βούλας και άλλων. Η για να το πούμε διαφορετικά, «χάθηκαν σε μια νύχτα 4 σχολεία» από αυτήν την περιοχή.

Τα παραπάνω σημειώνουν σε κοινή τους ανακοίνωση η ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης Καλλιθέας Μοσχάτου και τη Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας.

Παράλληλα οι δυο ΕΛΜΕ επισημαίνουν: «Θεωρώντας λοιπόν, ότι σε αυτές τις συνθήκες είναι απαράδεκτο να κλείνουν τμήματα, πράγμα που δεν είχε γίνε ποτέ τα προηγούμενα χρόνια, η ΕΛΜΕ μας καταγγέλλουν αυτήν την ενέργεια και θα κάνουν ό,τι χρειαστεί για να πολεμήσουν αυτήν την τακτική. Ήδη, με πολύ έντονο τρόπο διαμαρτυρηθήκαμε γι’ αυτό, στη συνάντηση των ΕΛΜΕ με τον προϊστάμενο και τώρα, ως δεύτερο βήμα προχωρούμε στην καταγγελία».

Η ανακοίνωση των ΕΛΜΕ

ΕΛΜΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

E’ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ

Η ΕΛΜΕ Καλλιθέας - Νέας Σμύρνης - Μοσχάτου και η Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας καταγγέλλουν την πρωτοφανή ενέργεια του νέου προϊσταμένου εκπαίδευσης της Δ/νσης Β/θμιας εκπ/σης Δ’ Αθήνας  να «εξαφανίσει» 33 τμήματα σχολείων!

Η Διεύθυνση Β/θμιας εκπ/σης Δ Αθήνας έκλεισε 33 τμήματα (23 σε Γυμνάσια και 10 σε Λύκεια) των περιοχών Μοσχάτου, Καλλιθέας, Αγίου Δημητρίου, Αργυρούπολης, Αλίμου, Βούλας και άλλων. Η για να το πούμε διαφορετικά, όπως γράφτηκε  σε γνωστό εκπαιδευτικό σάιτ  «χάθηκαν σε μια νύχτα 4 σχολεία» από αυτήν την περιοχή.

Ο νέος Διευθυντής της ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας  μας είπε, όταν τον επισκεφθήκαμε ως ΕΛΜΕ, ότι απλά εφάρμοσε τον νόμο.

Τι έχει να πει όμως ο κύριος όσον αφορά στο θέμα των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, για τις οποίες συνήθως λαμβάνουμε γνώση στην αρχή της χρονιάς; Τότε δηλαδή που εκείνος είχε προχωρήσει στο "κόψιμο" τμημάτων χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε αν θα έχουμε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, που θα οδηγούσαν στη διατήρηση των τμημάτων;

Επίσης, μας είπε ότι δεν μπορεί να αφήσει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς γιατί το Υπουργείο στέλνει λίγους αναπληρωτές/ αναπληρώτριες. Και ρωτάμε: Εάν έστελναν λιγότερους αναπληρωτές/ αναπληρώτριες θα μας στοίβαζαν 100 στις τάξεις, ή το σωστό θα ήταν να πιέσει να έρθουν περισσότεροι καθηγητές;

Εμείς, ως ΕΛΜΕ, πιστεύουμε πως ο προϊστάμενος Β/θμιας εκπ/σης θα έπρεπε να λάβει υπόψιν του τα προηγούμενα χρόνια της καραντίνας που προκάλεσαν τόσα ψυχολογικά προβλήματα λόγω του εγκλεισμού και άλλες δυσκολίες στους μαθητές και μαθήτριές  μας αλλά και σ’ εμάς. Θα έπρεπε να λάβει υπόψιν ότι πολλές από τις περιοχές όπου τόσο εύκολα έκλεισε τμήματα, αντιμετωπίζουν επιπλέον οικονομικά και άλλα προβλήματα μετά την επέλαση των μνημονίων. Για όλους αυτούς τους λόγους, είναι φανερό πως η εκπαιδευτική διαδικασία είναι δυσκολότερη πια με 27 μαθητές/ μαθήτριες, τη στιγμή μάλιστα που κάνουμε αγώνα να ελαττώσουμε κι άλλο τον αριθμό των μαθητών/μαθητριών μας για ένα ουσιαστικό, επικοινωνιακό μάθημα.

Θεωρώντας λοιπόν, ότι σε αυτές τις συνθήκες είναι απαράδεκτο να κλείνουν τμήματα, πράγμα που δεν είχε γίνε ποτέ τα προηγούμενα χρόνια, η ΕΛΜΕ μας καταγγέλλουν αυτήν την ενέργεια και θα κάνουν ό,τι χρειαστεί για να πολεμήσουν αυτήν την τακτική. Ήδη, με πολύ έντονο τρόπο διαμαρτυρηθήκαμε γι’ αυτό, στη συνάντηση των ΕΛΜΕ με τον προϊστάμενο και τώρα, ως δεύτερο βήμα προχωρούμε στην καταγγελία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σοκ με ψωμί του τοστ: Βρέθηκε επικίνδυνο βακτήριο – Ανάκληση σε χιλιάδες συσκευασίες!

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Άτομα με Ειδικές Ανάγκες
Ξεκινά πρόγραμμα επιδότησης για 2.500 άτομα με αναπηρία – Επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ
Ενισχύεται η ανεξάρτητη διαβίωση – Ποιους αφορά και πώς θα γίνουν οι αιτήσεις για επιδότηση ύψους 14.500 ευρώ
Ξεκινά πρόγραμμα επιδότησης για 2.500 άτομα με αναπηρία – Επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ
χανια
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Πειθαρχικά σε δασκάλους εν μέσω καλοκαιριού – Αντίδραση από τον ΣΕΠΕ Χανίων
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Το μέλος του Ε.Σ. του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., ο Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Τσεκούρας, ο Πρόεδρος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Αθανάσιος Τσακρής, το μέλος του Ε.Σ., η Καθηγήτρια κ. Γεωργία Ανδρέου και το μέλος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Νικόλαος Βάινος. Σχετικά με το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. Το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας δημιουργήθηκε (Ν. 4429/2016) από τη ζωτική ανάγκη υποστήριξης των Ελλήνων και Ελληνίδων Επιστημόνων. Αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, εποπτευόμενο από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Σκοπός του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. είναι
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
Το Επιστημονικό Συμβούλιο του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., προσβλέπει σε μια ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία, με στόχο τη στήριξη της ελληνικής...
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
παδα
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας
Η Ελλάδα αποκτά το πρώτο JBI Affiliated Group μέσω του ΠΑΔΑ
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας