νέα σχολική χρονιά 2023-24
Πέρα από τα πολλά κενά της γενικής αγωγής η πραγματική σφαγή γίνεται στις παράλληλες στηρίξεις, όπου τα κενά αγγίζουν το 60%....

Με τουλάχιστον 250 κενά ξεκινά η σχολική χρονιά μόνο στο σύλλογό ΠΕ. « Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ» (Ανατολική Αττική) ενώ  η πραγματική σφαγή γίνεται στις παράλληλες στηρίξεις, όπου τα κενά αγγίζουν το 60%. Δηλαδή σε κάθε δημοτικό λείπουν 3-10 εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης, ενώ στα περισσότερα νηπιαγωγεία λείπουν 1 -2 εκπαιδευτικοί...

Αυτό καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ και συμπληρώνει ότι προσλήψεις στα τμήματα ΖΕΠ δεν υπάρχουν, ενώ και οι ανάγκες σε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και σχολικούς νοσηλευτές δεν καλύπτονται ούτε στοιχειωδώς. Όλες οι υποστηρικτικές δομές για τα παιδιά μας τίθενται στο περιθώριο των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αν.Αττικής «Κ.Σωτηρίου»

Μετά και τις τοποθετήσεις των αναπληρωτριών/ων παραμένουν μεγάλα τα κενά και οι ελλείψεις που υποβαθμίζουν τόσο τα μορφωτικά, όσο και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Δεν πρόκειται ασφαλώς για αστοχία ή παραλείψεις του συστήματος, αλλά για συνειδητή πολιτική επιλογή.

Πέρα από τα πολλά κενά της γενικής αγωγής η πραγματική σφαγή γίνεται στις παράλληλες στηρίξεις, όπου τα κενά αγγίζουν το 60%. Δηλαδή σε κάθε δημοτικό λείπουν 3-10 εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης, ενώ στα περισσότερα νηπιαγωγεία λείπουν 1 -2 εκπαιδευτικοί.

Το χειρότερο είναι ότι η Δ/νση Π.Ε. Αν. Αττικής επιδιώκει να μετακυλήσει τα προβλήματα και τις ευθύνες για άλλη μια φορά στους εκπαιδευτικούς, στους Σ.Δ. και τους Δ/ντες-ντριες των σχ. Μονάδων,  ζητώντας μοίρασμα ωρών. Δηλαδή καλείται μία/ένας εκπαιδευτικός ΠΣ να υποστηρίξει 2-3-4 μαθητές, είτε ταυτόχρονα ( ίδιο τμήμα) είτε να μοιράζει ώρες σε μαθητές διαφορετικών τμημάτων. Καμία απάντηση δε δίνεται στο ποιανού παιδιού την ευθύνη θα έχει πρώτα ο/η εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη (διαφορετικές ανάγκες), στα διαλείμματα , sτις εκπαιδευτικές επισκέψεις.

Φυσικά προσλήψεις στα τμήματα ΖΕΠ δεν υπάρχουν, ενώ και οι ανάγκες σε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και σχολικούς νοσηλευτές δεν καλύπτονται ούτε στοιχειωδώς. Όλες οι υποστηρικτικές δομές για τα παιδιά μας τίθενται στο περιθώριο των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης.

Τονίζουμε σε κάθε κατεύθυνση ότι αυτή η πολιτική Δεν θα τους περάσει!

Απαιτούμε κάλυψη ΤΩΡΑ όλων των κενών, και ειδικά στην Π.Σ. οι προσλήψεις / τοποθετήσεις να γίνουν 1-1.

Σε κάθε περίπτωση, ο σύλλογος διδασκόντων δεν δύναται να κάνει μοίρασμα ωρών υποστήριξης σε μαθητές με γνωμάτευση  24 και 25 ωρών! Η ευθύνη ανήκει στο ΥΠΑΙΘΑ, στη Διοίκηση και στη ΔΙΠΕ. Ως Σύλλογος Π.Ε. «Κ. Σωτηρίου» θα είμαστε εκεί διεκδικητικά και τις επόμενες ημέρες, σε από κοινού παρεμβάσεις, μαζί με αναπληρωτ(ρι)ες. μονίμες/ους εκπαιδευτικούς και γονείς για να το απαιτήσουμε δυναμικά.

Ο σύλλογος μας προσπάθησε να συγκεντρώσει το σύνολο των αναγκών που έχουν τα σχολεία μας. Τα στοιχεία θα ενημερώνονται με τα σχολεία που δεν έγινε δυνατό να επικοινωνήσουμε μέχρι τώρα.

Αναλυτικά στοιχεία κενών ως τώρα

165 κενά σε παράλληλες στηρίξεις σε όλα τα Δημοτικά

25 κενά σε παράλληλες στα νηπιαγωγεία μας

3 κενά σε ΔάσκαλουςΠΕ 70 για κάλυψη ολοήμερων ( 1ο Δ.Σ. Παιανίας (2 εκπαιδευτικοί) , 4ο Δ.Σ. Κερατέας)

11 κενά σε Αγγλικά ( 2ο Παιανίας, 1ο& 3ο & 4ο Δ.Σ. Καλυβίων, 2ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου, 4ο Δ.Σ. Κερατέας, 1ο& 2Ο& 3ο Δ.Σ. Λαυρίου Σαρωνίδα, 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου, Δ.Σ. Κιτσίου )

5 κενά Γυμναστικής ( 1ο& 2ο& 3ο Καλυβίων , 2ο Δ.Σ. Λαυρίου, 1ο Δ.Σ. Αναβύσσου

6 κενά σε Θεατρική αγωγή ( 3ο Δ.Σ. Καλυβίων, Σαρωνίδας, 1 ο Δ.Σ. Αναβύσσου, 1ο& 2ο ΔΣ Λαυρίου , 4ο Δ.Σ. Κερατέας,)

5 κενά σε Εικαστικά( 2ο& 4ο ΔΣ Καλυβίων, 4ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου, 1ο Δ.Σ. Λαυρίου 3Ο Δ.Σ. Λαυρίου )

2 κενά Πληροφορικής ( Σαρωνίδα , 4ο Δ.Σ. Καλυβίων )

3 κενά σε Τμήματα ένταξης ( 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου, 3ο& 4ο Δ.Σ. Καλυβίων)

3κενά νηπιαγωγών ΠΕ 60( 4ο Ν/Γ Πόρτο Ράφτη , 2ο Ν/Γ Κιτσίου ( εν δυνάμει), 4ο Ν/Γ Καλυβίων -τριχοτόμηση )

6 κενά σε Αγγλικά( 2ο& 3ο Ν/Γ Πόρτο Ράφτη , 2ο Ν/Γ , 3ο , 4ο Ν/Γ Κερατέας , Ν/Γ Κουβαράς)

2 κενά σε τμήματα ένταξης νηπιαγωγείων( 2ο ΝΓ Λαυρίου , 2ο ΝΓ Κερατέας)

Σημείωση: τα κενά για τις ειδικότητες των εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής, μουσικής, φυσικής αγωγής και αγγλικών δεν αφορούν σε όλες τις περιπτώσεις ολόκληρο κενό, αλλά ώρες

Από την πλευρά μας καλωσορίζουμε και τους/τις αναπληρωτ(ρι)ες συναδέλφους/ισσες που προσλήφθηκαν στην περιοχή μας. Τους/Τις καλούμε από κοινού να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, τη διαφάνεια των διαδικασιών! Να βρεθούμε μαζί στους αγώνες που συνεχίζονται και χρειάζονται να ενταθούν μέχρι την τελική ικανοποίηση των αιτημάτων μας για μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, χωρίς ΑΣΕΠ, χωρίς προσοντολόγιο, μέχρι την κατάργηση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ilektrologoys.jpg
Έρευνα: Η επόμενη γενιά εκατομμυριούχων θα είναι ηλεκτρολόγοι και υδραυλικοί
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν αφαιρεί δουλειές αλλά δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τεχνικούς, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς και εργάτες, καθώς η κατασκευή data...
Έρευνα: Η επόμενη γενιά εκατομμυριούχων θα είναι ηλεκτρολόγοι και υδραυλικοί
ιστορια
«Ξεχνώντας την Ιστορία — μαθαίνοντας την αμνησία»: Με αφορμή την εθνική επέτειο που πλησιάζει
Πίσω από τη σημαία και τα στεφάνια, σιωπά μια πιο σκληρή αλήθεια: οι μαθητές μας γνωρίζουν όλο και λιγότερα για την Ιστορία της πατρίδας τους.
«Ξεχνώντας την Ιστορία — μαθαίνοντας την αμνησία»: Με αφορμή την εθνική επέτειο που πλησιάζει