sxoleio
Η υποβάθμιση του σχολείου αυτού γίνεται προκειμένου να εφαρμοστεί σταδιακά, με κάθε τρόπο και δικαιολογία η αντιπαιδαγωγική πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για τμήματα 25-30 μαθητών

Διαμαρτυρία για τη συνεχιζόμενη, σταδιακή υποβάθμιση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας από 10/θέσιο οργανικά σε 6/θέσιο, εκφράζουν με κοινή τους επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας ο σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε του νησιού και ο Σύλλογος γονέων του σχολείου.

Οπως αναφέρουν, η υποβάθμιση του σχολείου αυτού γίνεται προκειμένου να εφαρμοστεί σταδιακά, με κάθε τρόπο και δικαιολογία η αντιπαιδαγωγική πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για τμήματα 25-30 μαθητών παντού, σε όλα τα σχολεία, για μείωση του μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, σε βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης και της ασφάλειας των μαθητών

Η επιστολή του ΣΕΠΕ Λήμνου και του Συλλογου Γονέων προς το ΥΠΑΙΘ

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, εκφράζουμε για άλλη μια φορά την έντονη διαμαρτυρία μας για τη συνεχιζόμενη, σταδιακή υποβάθμιση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας από 10/θέσιο οργανικά σε 6/θέσιο, όπως αναφέρεται και σε σχετικό έγγραφο του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου. Σύμφωνα με αυτό, αναγκάζονται μαθητές από την περιοχή του Πλατέος να εγγράφονται στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας, τη στιγμή μάλιστα που το Δημοτικό Σχολείο Πλατέος είχε συγχωνευθεί με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας από το 2011, (ΦΕΚ 440/18-3-2011), και οι οργανικές θέσεις των δασκάλων και οι μαθητές του Πλατέος μετακινήθηκαν στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας.

Το κτιριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας δεν έχει καμμιά σχέση με την οργανικότητά του και μπορεί να λυθεί αν υπάρχει πολιτική βούληση από το Υπουργείο Παιδείας και την Δημοτική Αρχή του Δήμου Λήμνου.

Η υποβάθμιση του σχολείου αυτού γίνεται προκειμένου να εφαρμοστεί σταδιακά, με κάθε τρόπο και δικαιολογία η αντιπαιδαγωγική πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για τμήματα 25-30 μαθητών παντού, σε όλα τα σχολεία, για μείωση του μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, σε βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης και της ασφάλειας των μαθητών.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Καμμιά υποβάθμιση, καμμιά αλλαγή στα γεωγραφικά όρια για την εγγραφή μαθητών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας.

  • Να ικανοποιηθούν άμεσα τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και γονιών για επισκευές στο σχολείο όπου χρειάζονται.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ