Σχολεία «αριστείας» στην Α' Αθήνας: Μόνο 50% των κενών στην παράλληλη στήριξη και το 67% στην Ειδική Αγωγή έχουν καλυφθεί
Δεκάδες τα κενά στα σχολεία, στους νευραλγικούς τομείς της ειδικής αγωγής λίγο πριν λήξει η σχολική χρονιά - «Τι σημαίνουν στην πράξη τα κενά; Σημαίνουν εμπόδια» - Τι καταγγέλλει ο αιρετός Μπάμπης Κόκλας

Περίπου το 50% των κενών στην παράλληλη στήριξη και το 67% των κενών στην Ειδική Αγωγή, στα σχολεία της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας έχουν καλυφθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς. 'Όπως καταγγέλλει ο αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ  Χαράλαμπος Κόκλας, η κατάσταση διαμορφώνεται ως εξής:

Κενά παράλληλης στήριξης: 43 ΠΕ02, 15 ΠΕ03, 16 ΠΕ04, Σύνολο: 74. 

Κενά Ειδικής Αγωγής: 4 ΠΕ02, 3 ΠΕ03, 3 ΠΕ04, Σύνολο: 10. 

«Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη να πλαισιωθούν κατάλληλα από εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να ενταχθούν ομαλά και λειτουργικά στη μαθησιακή και κοινωνική διαδικασία του σχολείου. Τι σημαίνουν, λοιπόν, στην πράξη τα παραπάνω κενά; Σημαίνουν εμπόδια» αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως «το υπουργείο Παιδείας των 'αρίστων' δείχνει εξαιρετική αδιαφορία και εμπαίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημόσιου σχολείου και τις οικογένειές τους». 

Η ανακοίνωση του αιρετού: 

Θεωρούμε απαράδεκτο και λυπηρό το γεγονός ότι, ενώ πλησιάζουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς, εξακολουθούν να υπάρχουν τόσα πολλά κενά στα σχολεία της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας! Είναι δε ακόμη πιο παιδαγωγικά ανεπίτρεπτο όταν τα κενά αυτά υπάρχουν σε τόσο ευαίσθητους τομείς όπως η παράλληλη στήριξη και η Ειδική Αγωγή!

Πιο συγκεκριμένα και σε απόλυτους αριθμούς η κατάσταση διαμορφώνεται ως εξής:

Κενά παράλληλης στήριξης: 43 ΠΕ02, 15 ΠΕ03, 16 ΠΕ04, Σύνολο: 74. 

Κενά Ειδικής Αγωγής: 4 ΠΕ02, 3 ΠΕ03, 3 ΠΕ04, Σύνολο: 10. 

Σύμφωνα λοιπόν με ακριβείς υπολογισμούς, περίπου το 50% των κενών στην παράλληλη στήριξη και το 67% των κενών στην Ειδική Αγωγή, έχουν καλυφθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς!

Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη να πλαισιωθούν κατάλληλα από εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να ενταχθούν ομαλά και λειτουργικά στη μαθησιακή και κοινωνική διαδικασία του σχολείου. Τι σημαίνουν, λοιπόν, στην πράξη τα παραπάνω κενά; Σημαίνουν εμπόδια. Παρά την σχετική ενημέρωση του Υπουργείου για τα σημαντικά κενά σε αυτούς τους νευραλγικούς τομείς της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το ίδιο κωφεύει και θέτει εμπόδια στους μαθητές να μάθουν, να επωφεληθούν τα βέλτιστα από τα σχολεία τους και τελικά να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και να αυτονομηθούν.

Επιπρόσθετα, και κατά την διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους έχουν προκύψει βέβαια και άλλα κενά τόσο από ασθένειες συναδέλφων εκπαιδευτικών όσο και από τις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης (σύμβουλοι εκπαίδευσης κτλ) που έως και σήμερα παραμένουν ακάλυπτα.

Το Υπουργείο Παιδείας των «αρίστων» δείχνει εξαιρετική αδιαφορία και εμπαίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημόσιου σχολείου και τις οικογένειές τους. Θα έπρεπε από την πρώτη φάση προσλήψεων να έχει καλύψει όλα τα κενά αντί να διαθέτει υπέρογκα ποσά για κατασταλτικούς μηχανισμούς. Το Υπουργείο θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τα σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων κάνοντας μόνιμους διορισμούς για κάλυψη όλων των κενών, μονιμοποιώντας τους νεοδιόριστους (που κρατά «ομήρους»), προχωρώντας σε προσλήψεις αναπληρωτών (υπάρχουν σημαντικά κενά και στις τάξεις υποδοχής). Αντί αυτών όμως καταφεύγει σε αυταρχισμό για να χειραγωγήσει κάθε φωνή που ζητάει το αυτονόητο: καλύτερη παιδεία για τα παιδιά του Ελληνικού λαού.

Δυστυχώς και στη Δ.Δ.Ε. της Α΄ Αθήνας έχουμε πολλά παραδείγματα διώξεων εκπαιδευτικών που ξεπερνούν κάθε όριο αυταρχισμού και τρομοκράτησης από πλευράς του προϊσταμένου.

Ο κλάδος μέσα από την οργανωμένη δράση των σωματείων του θα συνεχίσει να αγωνίζεται για ένα ποιοτικό, συμπεριληπτικό δημόσιο σχολείο.

Ο Αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ

Κόκλας Χαράλαμπος (Μπάμπης)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
Στρατηγική συμμαχία για την παιδεία και το περιβάλλον: Συνάντηση Μητσοτάκη με την Πρόεδρο του Yale
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
μυκονος
Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εκπαιδευτικό από το ΓΕΛ Μυκόνου – Αποχωρούν οι καθηγητές ο ένας μετά τον άλλον από το νησί
Σοβαρές καταγγελίες κατά εκπαιδευτικού στη Μύκονο – Ένα κλίμα φόβου και καταπίεσης στο λύκειο του νησιού
Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εκπαιδευτικό από το ΓΕΛ Μυκόνου – Αποχωρούν οι καθηγητές ο ένας μετά τον άλλον από το νησί
foto_education_pencils.jpg
«Δεν είστε δίπλα μας»: Οι γονείς του Δημοτικού Ευδήλου απαντούν με οργή στις επιφανειακές παρουσίες
Ανοιχτή επιστολή-καταπέλτης από τον Σύλλογο Γονέων Ευδήλου για τις ελλείψεις στην Παιδεία της Ικαρίας
«Δεν είστε δίπλα μας»: Οι γονείς του Δημοτικού Ευδήλου απαντούν με οργή στις επιφανειακές παρουσίες