daskalos
«Δεν έχουν τέλος οι αρνητικές εκπλήξεις από το Υπουργείο Παιδείας και τον εποπτευόμενο φορέα του, το ΙΕΠ»

Με νέα ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ξάνθης αναφέρεται στη νέα επιμόρφωση του υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ, της οποίας το πρόγραμμα επεκτείνεται σε «9 τηλε-συνεδριάσεις 2 και 3 ωρών εκτός ωραρίου και μάλιστα ακόμα και σε μέρες επίσημων αργιών και διακοπών του σχολείου».

Παράλληλα φαίνεται στην επιμόρφωση να ζητείται από τους εκπαιδευτικούς η παρουσίαση εβδομαδιαίων εργασιών, ενώ υπενθυμίζονται διάφορες «ατάκες» που φέρει η επιμόρφωση, όπως οι εκφράσεις «προβληματικοί μαθητές» και «καταυλισμοί στιγματισμένων».

Η ανακοίνωση

«Δεν έχουν τέλος οι αρνητικές εκπλήξεις από το Υπουργείο Παιδείας και τον εποπτευόμενο φορέα του, το ΙΕΠ. Μόλις πριν λίγες μέρες το ΙΕΠ απέστειλε mail σε χιλιάδες νεοδιόριστες/ους (με 5, 10 και 15 έτη προϋπηρεσίας!!) προκειμένου να τους ενημερώσει για την έναρξη του προγράμματος επιμόρφωσης. Με έκπληξη διαπίστωσαν οι ενδιαφερόμενες/οι ότι οι όροι διεξαγωγής περιλαμβάνουν 9 τηλε-συνεδριάσεις 2 και 3 ωρών εκτός ωραρίου και μάλιστα ακόμα και σε μέρες επίσημων αργιών και διακοπών του σχολείου (Καθαρά Δευτέρα, Μ. Εβδομάδα, εβδομάδα διακαινησίμου). Επίσης, ζητείται από τους επιμορφούμενες/ους η παρουσίαση εβδομαδιαίων εργασιών καθώς και δύο εκτενών εργασιών στο τέλος.

Οι αρνητικές εκπλήξεις, όμως, δε σταματούν εκεί. Ανατρέχοντας στο υλικό της επιμόρφωσης διαπιστώνουμε την ύπαρξη ερωτήσεων για «προβληματικούς μαθητές»(!!) και για σχολεία «καταυλισμούς στιγματισμένων»(!!). Αυτό δε συνιστά απλά ένα άκρως προχειρογραμμένο υλικό από το ΙΕΠ, αλλά ένα απόλυτο οπισθοδρομικό, αναχρονιστικό αλλά και επικίνδυνο περιεχόμενο.

  • Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη τακτική του ΙΕΠ και του Υπουργείου Παιδείας που δε σέβεται τα εργασιακά δικαιώματα καθώς και τον προσωπικό και οικογενειακό προγραμματισμό των εκπαιδευτικών.
  • Ζητάμε τη διεξαγωγή της επιμόρφωσης εντός ωραρίου στην αρχή ή στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που αυτή γίνει εκτός ωραρίου, αυτό να συμβαίνει κατόπιν συναίνεσης του ενδιαφερόμενου και με την καταβολή της ανάλογης υπερωριακής αποζημίωσης.
  • Ζητάμε η επιμόρφωση να πραγματοποιείται δια ζώσης σε συνεργαζόμενα πανεπιστημιακά τμήματα με παράλληλη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.
  • Απαιτούμε το υλικό επιμόρφωσης να σέβεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές και τη νοημοσύνη των επιμορφούμενων.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

υπουργείο Παιδείας
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: 1,28 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία δίνει το ΙΕΠ
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών 2025-2026: Πώς θα λειτουργήσει το πρόγραμμα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι συμμετέχοντες
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: 1,28 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία δίνει το ΙΕΠ
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: «Βαριά η οδύνη μου» – Τι απαντά για τον θάνατο της 13χρονης μαθήτριας
Σοφία Ζαχαράκη: «Όταν χάνεται ένα παιδί, τα λόγια είναι φτωχά» – Τι δηλώνει για τη στελέχωση και τις ενέργειες του σχολείου
Σοφία Ζαχαράκη: «Βαριά η οδύνη μου» – Τι απαντά για τον θάνατο της 13χρονης μαθήτριας
Η στιγμή που το ΕΚΑΒ φθάνει στο σχολείο που πνίγηκε η 13χρονη
Ειδικό Σχολείο Πειραιά: Σοκ και πανικός μετά τον πνιγμό της 13χρονης – Βίντεο ντουκουμέντο
Βίντεο καταγράφει τα δραματικά δευτερόλεπτα μετά τον πνιγμό της 13χρονης – Σε σοκ οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί της άτυχης μαθήτριας
Ειδικό Σχολείο Πειραιά: Σοκ και πανικός μετά τον πνιγμό της 13χρονης – Βίντεο ντουκουμέντο
σχολειο
Εκπαιδευτικοί σε εγρήγορση: Αντιδράσεις για το ενδεχόμενο Ωνάσειου Σχολείου στην Καλλιθέα
Οι εκπαιδευτικοί προειδοποιούν για ιδιωτικοποίηση της δημόσιας παιδείας, κατηγοριοποίηση σχολείων και υποβάθμιση της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας
Εκπαιδευτικοί σε εγρήγορση: Αντιδράσεις για το ενδεχόμενο Ωνάσειου Σχολείου στην Καλλιθέα