Εκπαιδευτικοί: Χρειάζονται ουσιαστικές επιμορφώσεις όχι fast-track «παραμορφώσεις»
Προγραμματισμός άρπα-κόλλα, τροποποιήσεις-παρατάσεις στα ΦΕΚ λόγω αργοπορίας… απλά για να «ολοκληρωθεί» η επιμόρφωση στα χρονικά όρια του ΕΣΠΑ

Αναστατωμένοι και αγανακτισμένοι είναι οι χιλιάδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί που αυτές τις ημέρες λαμβάνουν mail οποιαδήποτε ώρα της ημέρας….και της νύχτας(!) από τους επιμορφωτές του ΙΕΠ για τον προγραμματισμό του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ που διοργανώνει το ΙΕΠ στα πλαίσια προγράμματος του ΕΣΠΑ.

Όπως υπογραμμίζει ο σύλλογος εκπαιδευτικών Γιώργος Σεφέρης, η διαδικασία αυτή δεν έχει καμία σχέση με τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, ούτε με την «ατομική αξιολόγηση», όπως κάποιοι καλοθελητες διαδίδουν ούτε με την απόδοση ΜΚ και τον μισθό: Αφορά την υποχρεωτική παρακολούθηση, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να έχει στον υπηρεσιακό του βίο τη δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης, πέρα από τον εισαγωγικό βαθμό, δηλαδή να γίνει, εάν το επιθυμεί, στέλεχος εκπαίδευσης. Η περίπτωση κάποιος να μη συμμετέχει δεν επιφέρει κάποια ποινή.

Μεταθέτει τον χρόνο παρακολούθησης για άλλη στιγμή. Παρόλα αυτά, η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τη διαδικασία οργάνωσης και ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, αλλά και το περιεχόμενό της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γελοία αν δεν ήταν εξοργιστική, επισημαίνει ο σύλλογος και εξηγεί: 

Προγραμματισμός άρπα-κόλλα, τροποποιήσεις-παρατάσεις στα ΦΕΚ λόγω αργοπορίας… απλά για να «ολοκληρωθεί» η επιμόρφωση στα χρονικά όρια του ΕΣΠΑ, μέχρι το τέλος του έτους και να θεωρηθεί ότι πραγματοποιήθηκε. Μηνύματα στα viber, στα μέιλ και αποστολή προγραμμάτων που «υποχρεώνουν» τους επιμορφούμενους να παρακολουθήσουν τις συνεδρίες εκτός διδακτικού και εργασιακού ωραρίου, Σαββατοκύριακα, σε ημέρες αργίας, τη Μεγάλη Εβδομάδα κ.ο.κ. Μάλιστα ορισμένοι επιμορφωτές έχουν ξεπεράσει εντελώς τα όρια, φτιάχνουν ομάδες viber με τους επιμορφούμενους χωρίς καμία συγκατάθεση, στέλνουν μηνύματα σε άσχετες ώρες, λες και απευθύνονται σε φίλους τους!

Οι χιλιάδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, έχουν δώσει έναν τεράστιο αγώνα όλα τα προηγούμενα χρόνια για να δουλέψουν και να στηρίξουν το δημόσιο σχολείο, με προσωπικό και οικονομικό κόστος, εξαιτίας των νόμων όλων των Κυβερνήσεων, δουλεύοντας σε κάθε γωνιά της χώρας. Τώρα υποχρεώνονται να γίνουν ξανά «μπαλάκι» στα χέρια του ΙΕΠ και του Υπουργείου. Να προσαρμόσουν τις ζωές και τις υποχρεώσεις τους μέσα στη μέση της χρονιάς. Και όλα αυτά για να παρακολουθήσουν, αν και εκπαιδευτικοί της τάξης και της καθημερινής προσπάθειας για χρόνια στα σχολεία, τηλε-ενημερώσεις και τηλε-διαλέξεις αμφιβόλου χρησιμότητας και ποιότητας πολλές από τις οποίες δεν έχουν να συμβάλλουν σε τίποτα στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στις τάξεις

Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο!!

Στα σχολεία μας δεν υπάρχουν εργαζόμενοι β΄κατηγορίας, χωρίς δικαιώματα. Δεν αντέχουμε άλλη «αναβάθμιση και βελτίωση». Δεν φτάνει που η Κυβέρνηση έχει καταστήσει τους νεοδιόριστους κυριολεκτικά «ομήρους» και αρνείται να προχωρήσει στη μονιμοποίησή τους! Δεν φτάνει που επιχειρεί να τους χρησιμοποιήσει με ανήθικο τρόπο για να περάσει τα αντιπαιδαγωγικά και αντιεκπαιδευτικά σχέδιά της, μέσω της λεγόμενης «ατομικής αξιολόγησης», νομίζει ότι θα τους μετατρέψει και σε άβουλους πειθήνιους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα. Ότι θα είναι διαθέσιμοι όποτε και όπως θέλουν. Τους δηλώνουμε καθαρά, τα σχέδιά σας δεν θα περάσουν!

Εδώ και τώρα απαιτούμε:

  • Οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών να γίνονται περιοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

  • Η συγκεκριμένη επιμόρφωση να γίνει δια ζώσης και εντός του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Διαφορετικά να πραγματοποιηθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς ή στην αρχή της επόμενης.

  • Να απαλλαγούν από τη συγκεκριμένη επιμόρφωση όσοι έχουν παρακολουθήσει παλαιότερα αντίστοιχη με την ίδια θεματική.

  • Η ενημέρωση των εκπαιδευτικών να γίνεται έγκαιρα μέσω της υπηρεσιακής οδού. Να σταματήσει εδώ και τώρα η βάναυση παραβίαση του εργασιακού ωραρίου, οι συνεχείς οχλήσεις και πιέσεις, η παραπληροφόρηση και οι ηθικοί εκβιασμοί προς τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης
Πιερρακάκης: «Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μπορεί να αποτελέσει πρώτη και αξιόπιστη επιλογή για τους νέους»
Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών, υλικοτεχνικής υποδομής στα σχολεία, η έλλειψη ψυχολόγου, βρέθηκαν επίσης στο προσκήνιο, με αφορμή την επίσκεψη του...
Πιερρακάκης: «Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μπορεί να αποτελέσει πρώτη και αξιόπιστη επιλογή για τους νέους»
πανελλαδικές
Πανελλαδικές 2024: Τροποποίηση καθορισμού των συντελεστών βαρύτητας
Πανελλαδικές 2024: Τροποποίηση υπουργικής απόφασης καθορισμού των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών...
Πανελλαδικές 2024: Τροποποίηση καθορισμού των συντελεστών βαρύτητας