Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
INTIME NEWS/ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Η αξιολόγηση εστιάζει σε δύο πεδία, στο διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού και την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια

Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπεγράφη σήμερα, με την οποία αποφασίστηκε η έναρξη λειτουργίας της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής που προβλέπεται στον ν. 4823/2021 για την διενέργεια της διαδικασίας ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου  Παιδείας, η εν λόγω πλατφόρμα, τμήμα της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, προβλέπει την ηλεκτρονική καταχώριση βιογραφικών στοιχείων των αξιολογούμενων, της προβλεπόμενης έκθεσης αυτοαξιολόγησης, τις αποτιμήσεις του αξιολογητή κατόπιν παρακολούθησης των δύο διδασκαλιών που προβλέπει ο νόμος, καθώς και την τελική αξιολογική έκθεση με την ολοκλήρωση του εκάστοτε κύκλου αξιολόγησης. Επιπλέον, μέσω της ίδιας εφαρμογής, παρέχεται στον εκπαιδευτικό η δυνατότητα να υποβάλει ένσταση, σε περίπτωση που διαφωνεί με την οριστική αξιολογική κρίση του αξιολογητή του, καθώς και να ενημερωθεί για την εξέλιξη της ένστασής του, μετά την εξέτασή της από την Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης.

Την ίδια στιγμή, στα σχολεία επικρατεί αναβρασμός με τους εκπαιδευτικούς και τις Ομοσπονδίες τους να αρχίζουν να οργανώνουν τα μέτρα αντίδρασης στα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση. Οι πρώτες γενικές συνελεύσεις είναι οι μαζικότερες των τελευταίων χρόνων ενώ ήδη υπάρχει προαποφασισμένη απεργία - αποχή από τις αξιολογικές διαδικασίες και πανεκπαιδευτική απεργία στις 15 Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, η αξιολόγηση εστιάζει σε δύο πεδία:

α) το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, που εξειδικεύεται σε α1) γενική και ειδική διδακτική, α2) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και β) την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια. Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο).

Στην πλατφόρμα θα αρχίσουν να καταχωρίζονται από την ερχόμενη εβδομάδα τα ζεύγη αξιολογητή-αξιολογούμενου από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, προκειμένου να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή και να αρχίσουν να καταχωρίζουν στοιχεία που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας, όπως τα βιογραφικά στοιχεία του αξιολογούμενου. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά, σε πρώτη φάση, στις τέσσερις περιοχές στις οποίες έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης των Συμβούλων (Β. Αιγαίο, Ν. Αιγαίο, Πελοπόννησο και Κρήτη) και ξεκινά από τους νεοδιορισθέντες εκπαιδευτικούς, για τους οποίους η θετική αξιολόγηση αποτελεί προϋπόθεση μονιμοποίησης. Με την τοποθέτηση των υπολοίπων Συμβούλων Εκπαίδευσης το προσεχές διάστημα, η διαδικασία θα υλοποιηθεί και στο υπόλοιπο της χώρας.

Για την εξοικείωση των εκπαιδευτικών, τόσο με τη διαδικασία αξιολόγησης όσο και με την ειδική ψηφιακή εφαρμογή, έχει αναρτηθεί σχετικό ενημερωτικό βίντεο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Επιπλέον, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναφορικά με τη διαδικασία της αξιολόγησης στον παρακάτω σύνδεσμο: www.minedu.gov.gr/axiologisi, ο οποίος επικαιροποιείται συστηματικά αναφορικά με την εξέλιξη της διαδικασίας αξιολόγησης.

Δεκαέξι (16)  Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών ΕΔΩ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

famellos
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
Μέσα από ανάρτησή του, τόνισε ότι η διεθνής κοινότητα δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχη μπροστά στην κλιμάκωση της βίας
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
μπεν
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
Προκλητικό βίντεο σε Ισραηλινή φυλακή - Κύμα αντιδράσεων από οργανώσεις και μέσα ενημέρωσης
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
malama
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα
Παραβίαση αξιοκρατίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Στη Βουλή το ζήτημα των νέων οργανικών θέσεων
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα