εκπαιδευτικοι
Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας γυρίσει 41 χρόνια πίσω.

Εμείς, οι νεοδιόριστοι και οι νεοδιοριστοι του 2020, 2021, 2022, εμείς που περιμέναμε χρόνια τον διορισμό, που δουλέψαμε κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο, που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία, που έχουμε χαμηλό μισθό και καμία υποστήριξη στη δουλειά μας, εμείς λοιπόν, βγαίνουμε μπροστά για να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο, για να υπερασπιστούμε το σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας. Ακούσαμε ότι η Πελοπόννησος θα είναι, μεταξύ άλλων, από τα μέρη που θα ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Τα σχολεία μας χρειάζονται, μείωση ορίων συνταξιοδότησης, 15 μαθητές/τριες ανά τμήμα, αύξηση της χρηματοδότησης, σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό, πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Εμείς χρειαζόμαστε σταθερή ροή μόνιμων και μαζικών διορισμών με πτυχίο και προϋπηρεσία, αυξήσεις μισθών και αξιοπρεπή ζωή. Αυτά χρειαζόμαστε και όχι να γυρνοβολάνε με μια βαλίτσα στο χέρι και από πάνω να πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι είμαστε «αρκετοί/ες» στον κάθε αξιολογητή που θέλει να κάνει καριέρα στην πλάτη μας.

Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας γυρίσει 41 χρόνια πίσω. Ξεχνάει τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος, ή μάλλον επιλέγει να τους υποτιμήσει.

Θα τους αφήσουμε; Εμείς λέμε όχι. Τι λέει η ΔΟΕ; Τι λένε οι ΣΕΠΕ μας;

Να βγει άμεσα από τη ΔΟΕ και από τους Συλλόγους μας απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση και να βγάλουν στάσεις εργασίας για να μας καλύψουν. Να γίνουν γενικές συνελεύσεις των ΣΕΠΕ μας άμεσα! Ολόκληρα σχολεία να κάνουν στάση εργασίας, τα σωματεία μας να είναι εκεί τη στιγμή που οι νέοι επιθεωρητές θα περνούν το κατώφλι των σχολείων μας. Είναι ανεπιθύμητοι/ες, είναι απέναντί μας, επιλέγουν να καταρρακώσουν και να κατηγοριοποιήσουν εμάς και το δημόσιο σχολείο.

Ακολουθεί κατάλογος υπογραφών νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε νομούς της Πελοποννήσου

  1. Αλατζάς Κωνσταντίνος, νεοδιόριστος Ηλεία

  2. Αποστολοπούλου Βιβιάνα, νεοδιόριστη Μεσσηνία

  3. Γεωργάκη- Κόλλια Ειρήνη, νεοδιόριστη Ηλεία

  4. Θεοχαρόπουλος Νίκος, νεοδιόριστος Ηλεία

  5. Ιωαννίδου Κάτια, νεοδιόριστη Ηλεία

  6. Κολοβού Μυρτώ- Ξένια,  νεοδιόριστη Ηλεία

  7. Καφετζάκης Μιχάλης, νεοδιόριστος Λακωνία

  8. Κιδας Ιωάννης, νεοδιόριστος Αχαϊα

  9. Λυμπεράκη Παναγιώτα, νεοδιόριστη Ηλεία

  10. Μπάκος Βασίλης, νεοδιόριστος Ηλεία

  11. Μπάνη Ουρανία, νεοδιόριστη Λακωνία

  12. Τζάτζος Χρηστάκης, νεοδιόριστος Ηλεία

  13. Κότσιφα Νίκη, νεοδιόριστη Ηλεία

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μακρη
Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών – Το νέο ωράριο από το σχολ. έτος 2024/25
Η ρύθμιση της ώρας αποχώρησης από τις σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2024-2025,
Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών – Το νέο ωράριο από το σχολ. έτος 2024/25
ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας (ΦΕΚ): Διαδικασία επιλογής των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Ρύθμιση θεμάτων αναφορικά με τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Υπουργείο Παιδείας (ΦΕΚ): Διαδικασία επιλογής των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης