κεραμεως.
Σχολική βία, νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ και ψηφιακός μετασχηματισμός - Η Νίκη Κεραμέως στο πέμπτο κατά σειρά podcast της Νέας Δημοκρατίας

Για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας, τον νέο νόμο-πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης μίλησε στο πέμπτο podcast της Νέας Δημοκρατίας, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. 

Συγκεκριμένα, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων ανέφερε: «Το σχολείο είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας. Όσο περισσότερη βία συναντάς στην κοινωνία, τόσο περισσότερη θα συναντάς και στα σχολεία. Πρώτα απ’ όλα το σπίτι είναι «το Α και το Ω», παίζει καταλυτικό ρόλο. Πέρα απ’ το σπίτι όμως, πώς μπορεί το σχολείο να δράσει -προληπτικά κυρίως- σε σχέση στο ζήτημα αυτό; Κινούμαστε σε δύο κατευθύνσεις.

Η πρώτη κατεύθυνση έχει να κάνει με άμεσα μέτρα, η δεύτερη με πιο μακροπρόθεσμα μέτρα. Στα πιο άμεσα, συμπεριλαμβάνονται περισσότεροι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί στα σχολεία. Όταν πήγαμε στο Υπουργείο είχαμε περίπου 1.600 ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς σε όλα τα σχολεία της χώρας. Σήμερα έχουμε περίπου τους διπλάσιους. 3.200 ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στα σχολεία μας».

Αναφορικά με τον νέο νόμο-πλαίσιο στα Πανεπιστήμια και τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης, η Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Περάσαμε το καλοκαίρι έναν νέο νόμο-πλαίσιο για τα πανεπιστήμια. Κωδικοποιήθηκε όλη η νομοθεσία και προβλέφθηκαν πολλές νέες μεταρρυθμίσεις στα πανεπιστήμια. Στην πλειοψηφία τους οι διατάξεις αυτές, ψηφίστηκαν από πολύ μεγάλο αριθμό βουλευτών της αντιπολίτευσης.

Άρα, μπορεί να ακούμε διαφορετικές απόψεις και συζητήσεις και να υπάρχει αντιπαλότητα για συγκεκριμένα άρθρα, αλλά σε πάρα πολλά νομοθετήματα υπάρχει η γενική εικόνα ότι υπάρχει σύγκλιση. Αλλά τολμώ να πω ότι για εμάς καταλυτικό στοιχείο είναι και η κοινωνία. Όσο περισσότερο μια μεταρρύθμιση «αγκαλιάζεται» από την κοινωνία, τόσο διασφαλίζεται η μακροβιότητά της».

Για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην εκπαίδευση και τον ψηφιακό μετασχηματισμό αυτής, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων είπε: «Τολμώ να πω ότι στη χώρα μας η πανδημία, παρά τις δραματικές συνέπειες που είχε και έχει με πρώτη την απώλεια ανθρώπινης ζωής, έδρασε καταλυτικά για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. Και όταν λέω ψηφιακό μετασχηματισμό εννοώ και σε ό,τι αφορά τις διαδικασίες και σε ό,τι αφορά την ουσία.

Στις διαδικασίες θα αναφέρω μόνο μερικά βασικά παραδείγματα: Τα παιδιά στις πανελλαδικές πλέον παίρνουν τα αποτελέσματα τους ψηφιακά, οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία γίνονται ψηφιακά, οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν υπηρεσία ψηφιακά, δεν χρειάζεται να τρέχουν από το ένα νησί στο άλλο για να υπογράψουν μία σύμβαση. Άρα μεγάλες και δομικές αλλαγές, σε ό,τι αφορά τις διαδικασίες της εκπαίδευσης, αλλά δομικές αλλαγές και σε ό,τι αφορά την ουσία του εκπαιδευτικού έργου».

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου