Thumbnail
ΠΕΑΔ: Σε περίπτωση εφαρμογής συστήματος που θα περιλαμβάνει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, το Υπουργείο Παιδείας θα μας βρει σύσσωμους απέναντί του»

Να διευκρινιστεί σε τι αναφέρεται το νομοσχέδιο που η υπουργός Παιδείας διαρρέει τις τελευταίες μέρες ότι θα φέρει στη Βουλή σχετικά με τα «Νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών» και να τοποθετηθεί το Υπουργείο σχετικά με τις προθέσεις του, ζητούν από την κ.Κεραμέως οι αναπληρωτές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σε ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ενωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ) οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι «δεν μπορεί να αλλάζει το σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών τόσο συχνά και πως σε περίπτωση εφαρμογής συστήματος που θα περιλαμβάνει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, το Υπουργείο Παιδείας θα μας βρει σύσσωμους απέναντί του»

Οι αναπληρωτές συμπληρώνουν ακόμα, ότι η κυρία Υπουργός φαίνεται να μη θέλει να δρομολογήσει νέους μόνιμους διορισμούς στην Εκπαίδευση, παρά τα τεράστια κενά που θα προκύψουν για ακόμη μια χρονιά, εξαιτίας των συνταξιοδοτήσεων.

«Έχει αναλογιστεί το Υπουργείο Παιδείας με ποιον τρόπο θα καλύψει αυτά τα κενά, εάν δεν γίνουν εκ νέου διορισμοί εκπαιδευτικών; Θα τα καλύψει με προσλήψεις αναπληρωτών; Εάν την τρέχουσα σχολική χρονιά οι προσλήψεις αναπληρωτών έχουν φτάσει στις 45.000, τότε πού θα φτάσουν την επόμενη σχολική χρονιά;», τονίζουν.

Ολη η ανακοίνωση της ΠΕΑΔ

Τις τελευταίες ημέρες έχουν κορυφωθεί οι επισκέψεις της Υπουργού Παιδείας, κας Νίκης Κεραμέως, σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, προκειμένου να συζητηθούν επίκαιρα θέματα, που σχετίζονται με την Παιδεία. Παρά τις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων για το εάν θα πραγματοποιηθούν νέοι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών το 2023, η Υπουργός αποφεύγει να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση και αντί να καταθέσει τα μελλοντικά σχέδια και τις προθέσεις του Υπουργείου, σχετικά με αυτό το ζήτημα, προβαίνει σε απαρίθμηση των πεπραγμένων της κυβέρνησης και επαναλαμβάνει τον αριθμό των διορισμών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.

Μάλιστα, σε πρόσφατη εμφάνισή της σε τηλεοπτικό σταθμό υποστήριξε πως λόγω της εκλογικής αναμέτρησης δεν βλέπει πώς θα μπορούσαν να γίνουν διορισμοί το καλοκαίρι του 2023. Αν και σε αρκετούς δημόσιους φορείς έχουν ήδη προκηρυχθεί θέσεις για μόνιμους διορισμούς το 2023, η κυρία Υπουργός φαίνεται να μη θέλει να δρομολογήσει νέους μόνιμους διορισμούς στην Εκπαίδευση, παρά τα τεράστια κενά που θα προκύψουν για ακόμη μια χρονιά, εξαιτίας των συνταξιοδοτήσεων.

Έχει αναλογιστεί το Υπουργείο Παιδείας με ποιον τρόπο θα καλύψει αυτά τα κενά, εάν δεν γίνουν εκ νέου διορισμοί εκπαιδευτικών; Θα τα καλύψει με προσλήψεις αναπληρωτών; Εάν την τρέχουσα σχολική χρονιά οι προσλήψεις αναπληρωτών έχουν φτάσει στις 45.000, τότε πού θα φτάσουν την επόμενη σχολική χρονιά; Με αυτόν τον τρόπο επιλέγει να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση τη στρεβλή εφαρμογή του θεσμού του αναπληρωτή, ο οποίος θα έπρεπε να κάνει αυτό που λέει η λέξη, δηλαδή να αναπληρώνει μόνο σε έκτακτες ανάγκες;  Είναι άξιο απορίας πώς θα μειωθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών, εάν δεν καλυφθούν τα οργανικά κενά με διορισμούς εκπαιδευτικών το τρέχον έτος.

Παράλληλα, στο φως της δημοσιότητας έχουν έρθει δημοσιεύματα, τα οποία υποστηρίζουν πως η κυβέρνηση σκοπεύει να θέσει σε ψηφοφορία στη Βουλή 30 νομοσχέδια πριν τις εκλογές. Ένα από αυτά τα νομοσχέδια φέρει τον τίτλο “Νέα 1 κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών”. Ζητάμε να διευκρινιστεί σε τι αναφέρεται αυτό το νομοσχέδιο και να τοποθετηθεί το Υπουργείο σχετικά με τις προθέσεις του. Τονίζουμε για ακόμη μία φορά πως δεν μπορεί να αλλάζει το σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών τόσο συχνά και πως σε περίπτωση εφαρμογής συστήματος που θα περιλαμβάνει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, το Υπουργείο Παιδείας θα μας βρει σύσσωμους απέναντί του. Επιπλέον, ζητάμε να προσδιοριστεί με σαφήνεια ο τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών και να δίνονται στη δημοσιότητα οι αντίστοιχοι πίνακες Α, Β και Γ για κάθε περιοχή μετάθεσης, βάσει των οποίων προσδιορίζονται τα οργανικά κενά.

Αντίστοιχα, θα πρέπει κάθε χρόνο να δημοσιοποιείται ο αριθμός των μόνιμων εκπαιδευτικών που βγαίνουν σε σύνταξη ανά ειδικότητα. Για όλα τα παραπάνω ζητήματα επιθυμούμε ανοιχτό διάλογο με το Υπουργείο. Έχουμε ζητήσει ραντεβού με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, ο οποίος όμως αναβάλλει συνεχώς τη συνάντησή μας. Το Υπουργείο οφείλει να δώσει απαντήσεις και να αναλάβει την πολιτική ευθύνη για τις όποιες αποφάσεις του.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thranio
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
Υπουργική απόφαση καθορίζει διαδικασία επιλογής Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και...
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;