Χρηματοδότηση προς το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας για το οικονομικό έτος 2022, ύψους 1 εκ.€ υπέγραψε σήμερα η υπουργός Παιδείας κ.Νίκη Κεραμέως.
Το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας (ΕΓΙΝ) είναι ένα κοινό έργο της ομοσπονδιακής γερμανικής και της ελληνικής κυβέρνησης που στοχεύει στην ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των νέων στη Γερμανία και την Ελλάδα, στη διεύρυνση των ανταλλαγών μεταξύ των νέων των δύο χωρών και στην προώθηση της αμοιβαίας κατανόησης.