Λάρισα: Aυτοκίνητο παρέσυρε ανήλικο μαθητή
Αδιευκρίνιστες ακόμα οι αιτίες του ατυχήματος

Αυτοκίνητο παρέσυρε μαθητή 14-15 ετών σήμερα το πρωί, στην οδό Φαρσάλων στη Λάρισα.

Το τροχαίο ατύχημα έγινε κάτω από αδιευκρίνιστες ως στιγμής συνθήκες μπροστά από την πλατεία Αβέρωφ, όταν σύμφωνα με πληροφορίες του onlarissa.gr, ο μαθητής επιχείρησε να διασχίσει τον δρόμο για να περάσει απέναντι.

Να σημειωθεί ότι η ομίχλη αυτή την ώρα είναι πυκνή σε πολλά σημεία της πόλης και η ορατότητα μικρή. Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τον ανήλικο και τον μεταφέρει στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας. Η Τροχαία ερευνά τα αίτια του ατυχήματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οι «Σεϋχέλλες» της Αττικής: Η παραλία-έκπληξη μόλις 1,5 ώρα από την Αθήνα!

Προσοχή! Ανακαλείται εμφιαλωμένο νερό λόγω πιθανής μόλυνσης

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μετασχηματιστεί σε Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών και θα υπαχθεί στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ. Το νέο Τμήμα θα περιλαμβάνει...
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
οπεκεπε
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Οι εκτάσεις τους φαίνονται δηλωμένες από άτομα που μένουν στην Κρήτη και Λήμνο
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό