υπουργειο Παιδείας
Σύμφωνα με τον Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλέξανδρο Κόπτση η δυνατότητα να είναι υποψήφιοι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί με τα αναγκαία χρόνια υπηρεσίας θα δοθεί ανεξάρτητα αν οι ίδιοι έχουν αξιολογηθεί, σύμφωνα με το ν. 4823/2021.

Νέα τροπολογία ετοιμάζεται να καταθέσει το υπουργείο Παιδείας πριν από το τέλος Νοεμβρίου στη Βουλή. Η τροπολογία αφορά όσους από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς έχουν τα απαραίτητα χρόνια υπηρεσίας για διεκδίκηση θέσης στελέχους της εκπαίδευσης (Διευθυντή σχολικής μονάδας).

Σύμφωνα, λοιπόν με την τροπολογία οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν έχουν μονιμοποιηθεί μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα για θέση Διευθυντή Σχολείου εφόσον, όμως, θα έχουν τα χρόνια υπηρεσίας που θα ορίζει η Προκήρυξη για τις διαδικασίες επιλογής Διευθυντών σχολικών μονάδων την οποία θα εκδώσει το υπουργείο Παιδείας το επόμενο χρονικό διάστημα (σύμφωνα με πληροφορίες μέσα στο πρώτο 15νθήμερο του Δεκεμβρίου).

Σύμφωνα με τον Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλέξανδρο Κόπτση η δυνατότητα να είναι υποψήφιοι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί με τα αναγκαία χρόνια υπηρεσίας θα δοθεί ανεξάρτητα αν οι ίδιοι έχουν αξιολογηθεί, σύμφωνα με το ν. 4823/2021.

Η κίνηση αυτή προφανώς δεν είναι τυχαία ούτε εκπορεύεται από κάποιο αίσθημα δικαιοσύνης και ισότητας του υπουργείου Παιδείας. Είναι σίγουρο ότι εξυπηρετεί άλλες σκοπιμότητες. Κάποιες από αυτές μπορεί να είναι ο φόβος του υπουργείου Παιδείας μήπως δεν υπάρξουν πολλοί υποψήφιοι στις κρίσεις - επιλογές που θα γίνουν μέσα στο 2023 η η εκτίμηση ότι μπορεί να "αλιεύσει" εκπαιδευτικούς που θα είναι πιο "εύκολοι" στο να προσαρμοστούν στο νέο "πατρόν" του διευθυντή - αξιολογητή. Ακόμη και ως "εικονικό αντίδωρο" στην σύνδεση μονιμοποίησης νεοδιόριστων και αξιολόγησης.

Ίδωμεν.

Αντικρουόμενες πληροφορίες για τροπολογία για τους όρους μονιμοποίησης των νεοδιόριστων

Την ίδια ώρα, αντικρουόμενες είναι οι πληροφορίες αναφορικά με τροπολογία για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, καταρχάς εκείνων οι οποίοι διορίστηκαν το 2020 και ήδη έχουν κλείσει διετία (περίπου 4.500 εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής)

Σύμφωνα με αρχικές πληροφορίες η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως αναμένονταν να καταθέσει, τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, τροπολογία, αναφορικά με την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών (αυτών που διορίστηκαν το 2020).

Το πρόβλημα έχει προκύψει εδώ και αρκετές εβδομάδες καθώς πολλές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δεν μονιμοποιούσαν τους εκπαιδευτικούς όπως όφειλαν με την παρέλευση δυο ετών.

Και αυτό καθώς το υπουργείο Παιδείας δεν άναβε το "πράσινο φως" αντίθετα με προφορικές οδηγίες, η κατεύθυνση που έδινε στους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ήταν να περιμένουν.

Προφανώς το υπουργείο Παιδείας προσπαθούσε να κερδίσει χρόνο καθώς στο ν. 4823/2021, που το ίδιο είχε ψηφίσει, προέβλεπε ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πριν από τη μονιμοποίηση.

Ωστόσο, καθώς μέχρι τώρα δεν έχει στηθεί ολοκληρωτικά η "αξιολογική μηχανή" (αναμένονται τα αποτελέσματα των κρίσεων Συμβούλων Εκπαίδευσης ενώ δεν έχουν ξεκινήσει καν οι κρίσεις των διευθυντών σχολικών μονάδων) το υπουργείο βρέθηκε σε αδιέξοδο αφού τόσο οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης όσο και οι Διευθυντές σχολικών μονάδων αποτελούν σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο τους βασικούς αξιολογητές.

Έτσι αποφασίστηκε να κατατεθεί τροπολογία που θα άρει προσωρινά (και μόνο) αυτό το εμπόδιο του νόμου  4823/2021 , προκειμένου να γίνει η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020.

Όπως βεβαίως είναι φανερό το υπουργείο Παιδείας προχωρά στο προσωρινό μέτρο της αναστολής εφαρμογής του νόμου ωστόσο κάθε άλλο έχει εγκαταλείψει την ιδέα να επανέλθει το φθινόπωρο του 2023 στις αξιολογικές κρίσεις τόσο των νεοδιόριστων του 2021 όσο και του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Ωστόσο νεότερες πληροφορίες επιμένουν ότι όσον αφορά τη μονιμοποίηση των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών που έχουν συμπληρώσει τη διετία, δεν θα αλλάξει κάτι και θα ισχύσει η  προϋπόθεση  ατομικής αξιολόγησης,  κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας.

Δηλαδή όσοι νεοδιοριζόμενοι έχουν κλείσει διετία, για να μονιμοποιηθούν πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η ατομική αξιολόγησή τους.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΣΥΡΙ
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
Η Συρία στο στόχαστρο ιμπεριαλιστών, σιωνιστών και τζιχαντιστών που την καταστρέφουν και την διαμελίζουν
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
χοιτ
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή
Αυτό το πιάτο είναι ιδανικό για ιδιαίτερες περιστάσεις, είτε πρόκειται για ένα γιορτινό τραπέζι είτε για έναν ρομαντικό δείπνο, και σίγουρα θα...
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή