dias
Η ανακοίνωση εκπαιδευτικής συλλογικότητας "Διέξοδος η Αγωνιστική Συσπείρωση" του Συλλόγου ΠΕ "Ο Περικλής" για  την επίσκεψη της Ομάδας  ΔΙ.ΑΣ.  στο 7ο Δημ. Σχολείο Αγ. Παρασκευής

Στην πόλη της Αγίας Παρασκευής ο Διευθυντής του 7ου Δημοτικού Σχολείου σε αγαστή συνεργασία με τον Δήμαρχο οργάνωσαν στις 8 Νοεμβρίου  επίσκεψη της ομάδας  ΔΙ.ΑΣ., (χαρακτηρίζεται ως  «εισβολή»  με  καμάρι στην ιστοσελίδα του σχολείου), για μια «βιωματική»  παρουσίαση «του ρόλου και της αποστολής της Άμεσης Δράσης και γενικότερα της  Ελληνικής Αστυνομίας» στους μικρούς μαθητές της Α΄ και της Β΄ τάξης!

Μια σειρά από σοβαρούς προβληματισμούς και ερωτήματα  εγείρονται μπροστά σε αυτή τη δράση που οδηγούν την εκπαιδευτική συλλογικότητα  "Διέξοδος η Αγωνιστική Συσπείρωση" του Συλλόγου ΠΕ "Ο Περικλής" στην ανοιχτή και δημόσια καταγγελία της

Η Ανακοίνωση

 Διέξοδος η Αγωνιστική Συσπείρωση του Συλλόγου ΠΕ "Ο Περικλής"


Για  την επίσκεψη της Ομάδας  ΔΙ.ΑΣ.  στο 7ο Δημ. Σχολείο Αγ. Παρασκευής

«Το ένα χέρι νίβει τ΄άλλο και τα δυο το πρόσωπο»

 

Στην πόλη της Αγίας Παρασκευής ο Διευθυντής του 7ου Δημοτικού Σχολείου σε αγαστή συνεργασία με τον Δήμαρχο οργάνωσαν στις 8 Νοεμβρίου  επίσκεψη της ομάδας  ΔΙ.ΑΣ.,   χαρακτηρίζεται ως  «εισβολή»  με  καμάρι στην ιστοσελίδα του σχολείου, για μια «βιωματική»  παρουσίαση «του ρόλου και της αποστολής της Άμεσης Δράσης και γενικότερα της  Ελληνικής Αστυνομίας» στους μικρούς μαθητές της Α΄ και της Β΄ τάξης!

Μια σειρά από σοβαρούς προβληματισμούς και ερωτήματα  εγείρονται μπροστά σε αυτή τη δράση που μας οδηγούν στην ανοιχτή και δημόσια καταγγελία της:

Αλήθεια από πότε ο Δήμαρχος μιας πόλης  αποφασίζει  για το παιδαγωγικό –επιμορφωτικό έργο του σχολείου;  Με ποια αρμοδιότητα και με ποια παιδαγωγική ιδιότητα;

  • Πρόκειται για τον δήμαρχο που επί θητείας  του και μετά από τρία χρόνια εφαρμογής του δίχρονου υποχρεωτικού νηπιαγωγείου τα παιδιά στεγάζονται  ακόμη σε αίθουσες  κοντέινερ των 33 τ.μ. και  με βασικές ελλείψεις  εξοπλισμού που τις μέρες μάλιστα της βροχόπτωσης  οι οροφές στάζουν. Πρόκειται για τον δήμαρχο που με ευθύνη του δεν έχουν προχωρήσει οι απαραίτητες ενέργειες  για να διασφαλιστεί  το δάνειο για την ολοκλήρωση  της απαλλοτρίωσης του οικοπέδου  ΟΤ 119  για την αναγκαία ανέγερση του ιδρυμένου 12ου Δημ. Σχολείου Αγ.Παρασκευής.
  • Πρόκειται για τον δήμαρχο που τον Μάιο του 2020 κάλεσε τα ΜΑΤ στην πλατεία Αγ. Ιωάννου που επιτέθηκαν με γκλομπ και δακρυγόνα σε 17χρονα παιδιά επειδή απλά   κάθονταν στην πλατεία της γειτονιάς τους.
  • Η ομάδα ΔΙ.ΑΣ. δημιουργήθηκε το 2010 μπροστά στις μεγάλες κινητοποιήσεις  της κοινωνίας  και το φαινόμενο των πλατειών και σε αυτές πήρε το βάπτισμα του πυρός  με περιστατικά άγριας καταστολής  όπως λαϊκών αντιδράσεων.  Στο διάστημα αυτής της δωδεκαετίας έχει στο ενεργητικό της  στοχευμένες  επιθέσεις  και τραυματισμούς διαδηλωτών  με τις μηχανές (Φεβρουάριος 2011), τρομοκράτηση και εξευτελισμό εξαρτημένων ατόμων του «18 Άνω» (Σεπτέμβρης 2017), ), επίθεση σε ανήλικα παιδιά ρομά στο Μενίδι (Γενάρης 2020) , τραμπουκισμούς και βιαιοπραγίες κατά ανύποπτων πολιτών στην πλατεία  Ν. Σμύρνης  την περίοδο της πανδημίας (Μάρτιος 2021), τη δολοφονία του ρομά Ν. Σαμπάνη (Οκτώβρης 2021) μέχρι τον μόλις πρόσφατο βιασμό της 19χρονης  κοπέλας στο Α.Τ. Ομόνοιας. Θα μπορούσε  άραγε  να ισχυριστεί κάποιος ότι  η ομάδα ΔΙ.ΑΣ. αποτελεί την κατάλληλη επιλογή για τη γνωριμία των μαθητών με « τη δύσκολη αποστολή της ΕΛ.ΑΣ. που είναι η δίωξη τους εγκλήματος και η προστασία του πολίτη»; https://blogs.sch.gr/7dimagpar/2022/11/08/i-omada-dias-konta-stoys-mathites-mas/
  • Η αποδοχή της πρωτοβουλίας  του Δημάρχου από  τον   Διευθυντή  του σχολείου  χωρίς μάλιστα η «επιμορφωτική» αυτή δράση να τεθεί και να αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων  ταιριάζει απόλυτα με τη στάση του ως άξιου τιμητή των νόμων Κεραμέως για την αξιολόγηση, γνωστή είναι άλλωστε η δημόσια προτροπή του  να απολυθούν οι εκπαιδευτικοί  που αντιδρούν στην αξιολόγηση και συμμετέχουν στην απεργία – αποχή  των εκπαιδευτικών σωματείων. Επιλέγει,   στα πλαίσια της συνεργασίας του σχολείου με άλλους φορείς,   την Ελληνική Αστυνομία. Δεν θα μπορούσε να αρκεστεί  στη συμβολή της Τροχαίας  για παράδειγμα, σε μια χώρα που πληρώνει βαρύ φόρο αίματος στην άσφαλτο και κατέχει την 20η θέση στις 27 χώρες της ΕΕ στην κατάταξη με τα λιγότερα θανατηφόρα δυστυχήματα,  στην Κυκλοφοριακή Αγωγή των μαθητών και στην ενημέρωση των μαθητών για τους κινδύνους του διαδικτύου από την Υπηρεσία Διώξης ηλεκτρονικού εγκληματος;  Ωστόσο  επιλέγει και την   Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.   
  • Η  «επιμορφωτική δράση» απευθυνόταν στους μαθητές της Α΄ και της Β΄τάξης  δηλαδή  στις μικρότερες και πιο ευαίσθητες  ηλικίες και περισσότερο ευπειθείς  αλλά όχι  στους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων που η κριτική σκέψη είναι περισσότερο ανεπτυγμένη  και εν δυνάμει «επικίνδυνη»  για  ερωτήσεις και παρατηρήσεις  ανεπιθύμητες.
  • «Οι  έξι αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙΑΣ «εισέβαλαν» το πρωί με τις μηχανές τους στην αίθουσα εκδηλώσεων...» διαβάζουμε στην ανάρτηση του σχολείου. Δεν αρκέστηκαν στην είσοδό τους στο προαύλιο του σχολείου. Επίδειξη ισχύος (;) αλλά και πανηγυρική αποδοχή  μιας  τέτοιας  ενέργειας  που τιμήθηκε με τις ευχαριστίες του Διευθυντή. Αλήθεια πόσο θεμιτή και παραδειγματικά σωστή είναι η ενέργεια αυτή απέναντι  στους μικρούς  μαθητές, οι αστυνομικοί με τις μηχανές τους όχι απλά να καβαλάνε το πεζοδρόμιο, όχι μόνο να μπαίνουν στο σχολείο, αλλά και να «εισβάλουν με τις μηχανές μέσα σε αίθουσα;
  • Μαθαίνουμε από  την ιστοσελίδα του σχολείου  ότι τα μέλη της ομάδας  ΔΙ.ΑΣ. «...δικαιολογημένα απέσπασαν το αυθόρμητο χειροκρότημα  όλων μας και τις ρυθμικές επευφημίες «ΔΙΑΣ! ΔΙΑΣ! ΔΙΑΣ! …» κατά την αποχώρησή τους ». Θλιβερό και επικίνδυνο το σκηνικό αυτό που παραπέμπει σε εκδηλώσεις που διοργανώνονταν την περίοδο της επτάχρονης δικτατορίας στην Ελλάδα.

Η «επιμορφωτική» επίσκεψη της  ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στο 7ο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήθηκε  μέσα στον  Νοέμβρη,  λίγες μέρες πριν από την επέτειο της  εξέγερσης του Πολυτεχνείου που έχει αφήσει ως παρακαταθήκη  διαρκές  χρέος  αγώνα ιδιαίτερα για εμάς τους εκπαιδευτικούς  για  Ψωμί , Παιδεία, Ελευθερία, Δημοκρατία και ζωή  με δικαιώματα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
Πανελλήνιες 2024 - ΕΠΑΛ: Οι απαντήσεις στα θέματα των μαθημάτων " Στοιχεία Ψύξης - Κλιματισμού", "Κινητήρες Αεροσκαφών" και "Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων"
Οι απαντήσεις στα σημερινά θέματα των Πανελληνίων Εξετάσεων στα ΕΠΑΛ
Πανελλήνιες 2024 - ΕΠΑΛ: Οι απαντήσεις στα θέματα των μαθημάτων " Στοιχεία Ψύξης - Κλιματισμού", "Κινητήρες Αεροσκαφών" και "Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων"