Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ: Παρατείνεται η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων
Παρατείνεται έως την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022 υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση για το σχολικό έτος 2022-2023, εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ - Δείτε τις θεματικές ενότητες

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης», MIS 5022549, που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Στο πλαίσιο της ως άνω Πράξης προβλέπεται η υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης για το σχολικό έτος 2022-2023 εκπαιδευτικών μόνιμων και αναπληρωτών όλων των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ., συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης και αναπληρωτών Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) που υπηρετούν στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και Ψυχολόγοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.» με κωδικό ΟΠΣ 5010706 σύμφωνα με τις υπ’ αρ. πρωτ. 120659/Ε1/3-10-2022 (ΑΔΑ: 9ΒΦ346ΜΤΛΗ-ΠΥΔ), 1120558/Ε4/3-10-2022 (ΑΔΑ: 99ΧΕ46ΜΤΛΗ-ΒΩ0) και 135941/Ε1/02-11-2022 (ΑΔΑ: 93Ω646ΜΤΛΗ-ΝΙΚ) Αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ. για το σχολικό έτος 2022-2023.

Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση αφορά τις εξής θεματικές ενότητες:

 Θεματική Ενότητα 1 (ΘΕ1): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.

 Θεματική Ενότητα 2 (ΘΕ2): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Μαθηματικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.

 Θεματική Ενότητα 3 (ΘΕ3): Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή - Ο ρόλος του στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.

 Θεματική Ενότητα 4 (ΘΕ4): Ψυχολόγος - Ο θεσμικός ρόλος στο πλαίσιο της Δράσης ΜΝΑΕ, η λειτουργία Ψυχολόγου στην Σχολική Μονάδα, μεθοδολογίες και συνεργασίες/συνέργειες με τους Συμβούλους Καθηγητές

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

Παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία της υπ’ αρ. πρωτ. 13054/14-10-2022 (ΑΔΑ: Ψ5ΕΟΟΞΛΔ-21Χ) Πρόσκλησης για υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΕΠΑ.Λ. (μονίμων και αναπληρωτών) συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης και αναπληρωτών Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) για το σχολικό έτος 2022-2023, έως την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022, ώρα 15:00, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα εισόδου/επεξεργασίας των στοιχείων των δηλούντων. Όσοι και όσες έχουν ολοκληρώσει την υποβολή δήλωσης συμμετοχής, δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία ενέργεια.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 213 1335 359 κα. Θ. Παπαθανασίου, Υπεύθυνη Πράξης, (για οργανωτικά θέματα) και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] (για οργανωτικά και τεχνικά θέματα)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας
Ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας