Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες
Σε ποιες σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες συμμετέχει ο εκπαιδευτικός: Με αφορμή ερωτήματα που υποβάλλονται στο Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες.

Η συμμετοχή εκπαιδευτικού στις σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες προσδιορίζεται από την υπ’ αριθμ. εγκύκλιο Φ.3/865/Γ1/1133/09-10-1997 του Υπουργείου Παιδείας 

Τι προβλέπει η Εγκύκλιος

Με αφορμή ερωτήματα που υποβάλλονται στο Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:

1. Η ανάθεση των καθηκόντων στους εκπαιδευτικούς γίνεται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, αφού ληφθούν υπόψη η ειδικότητα τους και οι ιδιαίτερες γνώσεις τους, ώστε η υπηρεσία που τους ανατίθεται να έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Με αυτό το δεδομένο η συνοδεία των μαθητών

  1. σε ξενόγλωσση βιβλιοθήκη ανατίθεται στον εκπαιδευτικό της αγγλικής γλώσσας,
  2. σε θέατρο στο δάσκαλο της τάξης που διδάσκει τη θεατρική αγωγή, στις παρελάσεις και
  3. σε αθλητικούς αγώνες στον εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής κλπ.

2. Όταν οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται ημέρα επίσημης αργίας (πχ παρέλαση ανήμερα εθνικής εορτής) οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων προσφέρουν σε ένα σχολείο υπηρεσίαπου είναι αυτό της οργανικής τους θέσης.

Εξαίρεση αποτελούν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής που συνοδεύουν μαθητές σε παρελάσεις και διδάσκουν περίπου τον ίδιο αριθμό ωρών σε δύο σχολεία, οπότε στις 28 Οκτωβρίου συνοδεύουν τους μαθητές του ενός και στις 25 Μαρτίου του άλλου σχολείου.

Σε περίπτωση όμως, που διδάσκουν τα 2/3 (συμπεριλαμβανομένων και των ωρών που αντιστοιχούν στα 2/3) των ωρών τους και πάνω σε ένα σχολείο, τότε στις παρελάσεις συνοδεύουν και στις δύο εθνικές εορτές τους μαθητές του σχολείου αυτού.

Τα αναφερόμενα στους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής ισχύουν και για τους εκπαιδευτικούς μουσικής, οι οποίοι παρουσιάζουν τα τραγούδια στις σχολικές γιορτές.

3. Όταν οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται σε ημέρα που δεν είναι επίσημη αργία (πχ σχολική εορτή την παραμονή της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου ή Χριστουγεννιάτικη εορτή στις 23 Δεκεμβρίου) εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων παρευρίσκονται και παίρνουν μέρος στο σχολείο που διδάσκουν τις περισσότερες ώρες την ημέρα αυτή.

Σε περίπτωση που την ημέρα αυτή διδάσκουν τον ίδιο αριθμό ωρών σε δύο σχολεία, τότε παρευρίσκονται στο σχολείο της οργανικής τους θέσης. Ειδικά όμως για τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής και μουσικής εξακολουθούν να ισχύουν οι προηγούμενες παράγραφοι.

4. Από την αρχή του σχολικού έτους τα όργανα διοίκησης των εμπλεκομένων σχολείων, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, ρυθμίζουν τον τρόπο συμμετοχής των εκπαιδευτικών αυτών σε όλες τις σχολικές εκδηλώσεις. Επομένως τα αναφερόμενα στις παραπάνω παραγράφους 1 και 2 εφαρμόζονται στις σπάνιες περιπτώσεις κατά τις οποίες παρουσιάζονται διαφωνίες.

5. Για τους αποσπασμένους ή τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ως σχολείο οργανικής θέσης λογίζεται αυτό της αρχικής τους τοποθέτησης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ζαχαράκη
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη
Απόφαση της Σοφίας Ζαχαράκη για τη συγκρότηση επιτροπής προδιαγραφών του ολοκληρωμένου AI συστήματος - Όλα τα ονόματα
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχολική αίθουσα
Γιατί το δημοκρατικό σχολείο πρέπει να είναι και αυστηρό σχολείο
Ένα πραγματικά δημοκρατικό σχολείο είναι απαιτητικό σχολείο. Θέτει όρια για να προστατεύει, οργανώνει για να συμπεριλαμβάνει και επιμένει για να...
Γιατί το δημοκρατικό σχολείο πρέπει να είναι και αυστηρό σχολείο
αναπληρωτες
Νηπιαγωγοί στο alfavita.gr: «Δ' φάση αναπληρωτών "τώρα" - Ο χρόνος των παιδιών δεν επιστρέφει»
«Δεν μιλάμε για φάσεις, αλλά για παιδιά» - Καμπανάκι από τους νηπιαγωγούς για τα κενά σε ολοήμερα και Ειδική Αγωγή μετά τη Γ' φάση προσλήψεων
Νηπιαγωγοί στο alfavita.gr: «Δ' φάση αναπληρωτών "τώρα" - Ο χρόνος των παιδιών δεν επιστρέφει»