Ειδικά σχολεία - ΚΚΕ: Να δοθεί τέλος στον αποκλεισμό μεταφοράς μαθητών
Ερώτηση του ΚΚΕ για τα προβλήματα στη μεταφορά των παιδιών στα Ειδικά Σχολεία - Σοβαρές ελλείψεις σε ΕΕΠ και ΕΒΠ

Τις σοβαρές επιστημονικές ελλείψεις σε Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και τα προβλήματα στην μεταφορά των παιδιών των Ειδικών σχολείων, φέρνει στη Βουλή το ΚΚΕ με ερώτηση που κατέθεσαν βουλευτές του.

Την ερώτηση υπογράφουν οι βουλευτές Κανέλλη Λιάνα, Δελής Γιάννης, Καραθανασόπουλος Νίκος, Κομνηνάκα Μαρία, Λαμπρούλης Γιώργος, Μαρίνος Γιώργος
 Παπαναστάσης Νίκος, Παφίλης Θανάσης, Συντυχάκης Μανώλης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Βύρωνα – Καισαριανής Παγκρατίου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ», τα μισά παιδιά του Ειδικού Δημοτικού Ρόζα Ιμβριώτη στην Καισαριανή, όλα τα παιδιά του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ρόζα Ιμβριώτη, όλα τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου ΕΛΕΠΑΠ και παιδιά από τα 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο και 2ο Ειδικό Δημοτικό ΕΛΕΠΑΠ είναι έξω από τα σχολειά τους, γιατί δεν εξασφαλίστηκε η μεταφορά τους.

Σημειώνεται πως ούτε φέτος εξασφαλίστηκε η μεταφορά των προνήπιων-νηπίων του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ρόζα Ιμβριώτη. Περσινή «νίκη» της κυβέρνησης ήταν η  προσέλευση ελάχιστων παιδιών που είχε ως αποτέλεσμα κάποια να σταματήσουν τελείως.

«Βαρύτατες ευθύνες βαραίνουν τόσο την κυβέρνηση, τα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών όσο και την Περιφέρεια Αττικής που ακόμα δεν έχει εξασφαλιστεί η μεταφορά όλων των παιδιών με ειδικές ανάγκες σε όλα τα ειδικά σχολεία. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες έχουν δικαίωμα (και το κράτος υποχρέωση να τους το εξασφαλίσει) να φοιτούν όλα σε δημόσια ειδικά σχολεία και να μεταφέρονται όλα και με ασφάλεια», αναφέρεται στο κείμενο της ερώτησης. 

Οι βουλευτές ρωτούν την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και τον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη, τι μέτρα θα παρθούν ώστε να εξασφαλιστεί η μεταφορά τους, ενώ παράλληλα ζητούν να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία. 

Χωρίς δασκάλους τα σχολεία - Αδυναμία υλοποίησης του ολοήμερου

Η κυβέρνηση μπορεί να διαμηνύει πως τα εκπαιδευτικά κενά έχουν καλυφθεί στο μεγαλύτερο μέρος τους, ωστόσο τα στοιχεία από τα σχολεία μόνο της Καισαριανής, δείχνουν πως τα κενά καλά κρατούν. 

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών, στο Ειδικό Δημοτικό Ρόζα Ιμβριώτη λείπει 1 ΕΒΠ, στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Ρόζα Ιμβριώτη λείπουν 2 ΕΕΠ (1 λογοθεραπευτής/τρια, 1 εργοθεραπευτής/τρια) και 1 ΕΒΠ, στο 1ο Ειδικό Δημοτικό ΕΛΕΠΑΠ λείπουν 3 ΕΕΠ (1 φυσικοθεραπευτής/τρια, 1 λογοθεραπευτής/τρια, 1 εργοθεραπευτής/τρια), στο 2ο Ειδικό Δημοτικό ΕΛΕΠΑΠ λείπουν 2 ΕΕΠ (1 εργοθεραπευτής/τρια, 1 φυσικοθεραπευτής/τρια), στο 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο ΕΛΕΠΑΠ λείπουν 3 ΕΕΠ (1 λογοθεραπευτής/τρια, 1 εργοθεραπευτής/τρια και 1 νοσηλεύτρια/της) και στο 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο ΕΛΕΠΑΠ λείπουν 4 ΕΕΠ (1 φυσικοθεραπευτής/τρια, 1 λογοθεραπευτής/τρια, 1 Κοινωνική Λειτουργός, 1 Ψυχολόγος).

Θα ήταν ουτοπικό τα προβλήματα που προέρχονται από τα εκπαιδευτικά κενά να καταγράφονται σε μια περιοχή ή μονάχα στην Αττική. Άλλωστε η επαρχία είναι αυτή που κρατά τα «σκήπτρα».

Οι γονείς του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πετρούπολης καταγγέλλουν πως για τρίτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων, τμήμα της ΣΤ' Δημοτικού λειτουργεί χωρίς δάσκαλο, ενώ δεν γίνεται να υποστηριχτεί ούτε το ολοήμερο πρόγραμμα.

Το πρόβλημα στην επαρχία είναι ακόμη μεγαλύτερο, με την ΕΛΜΕ Ηρακλείου να καταγράφει 170 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ηρακλείου, ενώ στην Δευτεροβάθμια 100 με 150, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δομήνικος Θεοτοκόπουλος» Γιώργου Μακράκη. 

Η Κρήτη συνολικά καταγράφει περισσότερα από 450 εκπαιδευτικά κενά. 

Η Ειδική Αγωγή που αφορά συγκεκριμένες κατηγορίες παιδιών φθίνει, με ελλείψεις εκπαιδευτικών και στην παράλληλη στήριξη. Η κυβέρνηση δεν έχει δώσει την απαιτούμενη ώθηση και κινδυνεύει να εξαφανιστεί και αυτή από τα σχολεία του Ηρακλείου.

«Έχουν αποχωρήσει 20-30 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Έχουν ακυρώσει την εργασία τους και προτιμούν να μη δουλέψουν. Ο λόγος σχετίζεται με το χαμηλό μηνιαίο εισόδημα που εισπράττουν. Όταν ένας εκπαιδευτικός λαμβάνει 750 ευρώ και αναγκάζεται να μετακινείται σε χωριά όπως η Βιάννος, ο Χάρακας και το Τυμπάκι, είναι κατανοητό πως δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Οι οικονομικές συγκυρίες είναι δύσκολες και πρέπει να σταθούμε εκεί. Γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί αποχωρούν», ανέφερε ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η Οργισμένη απάντηση της Μαρίας Καρυστιανού στο χυδαίο βίντεο Μπογδάνου (vid)

«Είχε γίνει η ζωή μου κόλαση» – Πώς καθηγητής προσέγγιζε ερωτικά φοιτήτριές του

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Διευθύντρια απειλεί με αρνητική αξιολόγηση όσους διατυπώνουν διαφορετική γνώμη από τη δική της
Εκπαιδευτικοί δέχονται συνεχώς απαξιωτικές συμπεριφορές και προσωπικές απειλές (για πειθαρχικές αναφορές σε βάρος τους, για αρνητική αξιολόγηση (Α2),...
Διευθύντρια απειλεί με αρνητική αξιολόγηση όσους διατυπώνουν διαφορετική γνώμη από τη δική της
ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Υπουργείο Παιδείας: Ο λόγος της αυτοδίκαιης έκπτωσης εκπαιδευτικού από την Υπηρεσία
Η Διαπιστωτική Πράξη αυτοδίκαιης έκπτωσης εκπαιδευτικού από την Υπηρεσία μετά από απόφαση Ποινικού Τμήματος του Αρείου Πάγου
Υπουργείο Παιδείας: Ο λόγος της αυτοδίκαιης έκπτωσης εκπαιδευτικού από την Υπηρεσία
κορινθία
«Ηomeschooling»: Τι προβλέπει ο νόμος για την κατ' οίκον διδασκαλία - Με αφορμή την περίπτωση του «παλαιοχριστιανού»
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μόνο για φέτος υπάρχουν πάνω από 20 αιτήσεις από ιδιωτικά σχολεία στη Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του υπουργείου...
«Ηomeschooling»: Τι προβλέπει ο νόμος για την κατ' οίκον διδασκαλία - Με αφορμή την περίπτωση του «παλαιοχριστιανού»