sxoleia
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Όλες οι απαιτούμενες ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι σχολικές μονάδες για την διεκπεραίωση ζητημάτων στην αρχή της σχολικής χρονιάς

Ενημερωτικό κείμενο με τις απαιτούμενες ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι σχολικές μονάδες για την διεκπεραίωση ζητημάτων στην αρχή της σχολικής χρονιάς εξέδωσε η αναπληρώτρια οργανωτική συντονίστρια του 2ου ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου ΣΕΕ, Αδαμαντία Φατσέα.

Πιο αναλυτικά:

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

Για τη διευκόλυνση του έργου σας, σας υπενθυμίζω ότι:

•    σύμφωνα με την Υ.Α  Αριθμ. 108906/ΓΔ4/10-09-2021:«Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική & εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»,  

  • άρθρο 2: «Προγραμματισμός - Υλοποίηση - Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου», ο ετήσιος συλλογικός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου καταχωρίζεται από κάθε σχολική μονάδα στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ στο διάστημα 1-20 Οκτωβρίου κάθε έτους,
  • άρθρο 4: “Διαδικασίες Συλλογικού Προγραμματισμού της σχολικής μονάδας”, στην αρχή του σχολικού έτους και, σε κάθε περίπτωση έως την 10η Οκτωβρίου, συγκαλείται, με ευθύνη του/της Διευθυντή/ντριας, ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τον ετήσιο Συλλογικό Προγραμματισμό του έργου της σχολικής μονάδας…Ο ετήσιος Συλλογικός Προγραμματισμός, καταχωρίζεται στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, μετά από έγκριση του Συλλόγου Διδασκόντων και αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου. Οι επιλεγμένες Ομάδες Δράσης, στη συνέχεια, προβαίνουν στον αναλυτικό σχεδιασμό των Δράσεων, τον οποίο επίσης αποτυπώνουν στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, αναφέροντας τους στόχους, το περιεχόμενο, τα μέσα υλοποίησης, τα κριτήρια αξιολόγησης κ.λπ.

•    σύμφωνα με την Υ.Α. Αριθμ. 13423/ΓΔ4/09-02-2021: «Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας ισχύει για ένα σχολικό έτος, συνεπώς κάθε σχολικό έτος πρέπει να επικαιροποιείται.

•    σύμφωνα με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. 103235/ΓΔ4/24-08-2021: «Οδηγίες για την εφαρμογή των ΕργαστηρίωνΔεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2021-2022», κατά την έναρξη του διδακτικού έτους και το αργότερο έως 30 Σεπτεμβρίου εκάστου έτους, στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού της σχολικής μονάδας, πραγματοποιείται ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τον καθορισμό του ετήσιου Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας αναφορικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

•    σύμφωνα με την Υ.Α. με αριθμ. 129431/ΓΔ4/28-09-2020: «Σύμβουλος Σχολικής Ζωής» άρθρο 3: «Επιλογή Συμβούλων Σχολικής Ζωής», §1. Με απόφαση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, ο οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και πρόταση του συλλόγου διδασκόντων, καθορίζεται στην αρχή κάθε σχολικού έτους ο αριθμός των Συμβούλων Σχολικής Ζωής σε κάθε σχολική μονάδα και ορίζονται ονομαστικά ένας (1) Σύμβουλος Σχολικής Ζωής, όταν ο αριθμός των μαθητών είναι έως 150 και δύο (2) Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής όταν ο αριθμός των μαθητών ξεπερνά τους 150, σε κάθε σχολική μονάδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

•    σύμφωνα με την Υ.Α με αριθμ. 102939/ΓΔ4/25-08-2022: «1. Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων – Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων. -2. Ενδοσχολικός Συντονιστής. -3. Παιδαγωγικός Σύμβουλος – Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», άρθρο 1: «Προϋποθέσεις και λειτουργία ομίλων», §5. Με την έναρξη του σχολικού έτους και το αργότερο μέχρι την 25η Σεπτεμβρίου κάθε σχολικού έτους, προτείνονται τα θέματα των ομίλων και §9. Η λειτουργία των ομίλων αρχίζει στις 15 Οκτωβρίου και ολοκληρώνεται δύο εβδομάδες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.

•    σύμφωνα με την Υ.Α. με αριθμ. Φ12/102913/ΓΔ4/25-08-2022: «Ενδοσχολικός Συντονιστής», άρθρο 2: «Καθήκοντα και αρμοδιότητες», §10. Στην αρχή κάθε διδακτικού έτους συντάσσουν προγραμματισμό δράσεων και ενεργειών και στο τέλος του διδακτικού έτους συντάσσουν ετήσια έκθεση, στην οποία αναφέρονται όλες οι ενέργειες που διενεργήθηκαν από μέρους τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Με εκτίμηση

Αδαμαντία Φατσέα, αν. Οργανωτική Συντονίστρια, 2ου ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου (ΣΕΕ για την Αειφορία)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;