Γιατί δεν έχουν μονιμοποιηθεί οι 4.500 χιλιάδες εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής;
Γιατί οι διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν ξεκινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη μονιμοποίηση, για την οποία είναι αρμόδιες;

Μετά από 12 χρόνια για την εκπαίδευση, το 2020, έγιναν οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Το υπουργείο Παιδείας επέλεξε την Ειδική Αγωγή για να παρουσιάσει στην κοινή γνώμη κοινωνικό πρόσωπο.

Για μήνες, μέσα από τους προσκείμενους στην κυβέρνηση μηχανισμούς ενημέρωσης, επέμεναν οι τυμπανοκρουσίες για τη μεγάλη σημασία που δίνει η κυβέρνηση στην εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Βέβαια, από αυτά τα ίδια ΜΜΕ, δεν ακούστηκε ποτέ ότι οι διορισμοί οφείλονταν από τη μια στην πολύ δυναμική πίεση που άσκησε το εκπαιδευτικό κίνημα (ιδίως οι αναπληρωτές) το διάστημα 2017-2019, με τις δυναμικές κινητοποιήσεις και απεργίες που απαιτούσαν μόνιμους διορισμούς σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και από την άλλη στο γεγονός ότι τα σχολεία απειλούνταν με κατάρρευση, καθώς στην Ειδική Εκπαίδευση το μόνιμο προσωπικό δεν ξεπερνούσε το 15-20%.

Έτσι στις 19/8/2020 εκδόθηκε το πολυαναμενόμενο ΦΕΚ με το διορισμό 4.500 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Και δυο χρόνια μετά, σήμερα, έχει ήδη περάσει ένας μήνας από την ημέρα που συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία δοκιμής και όλοι ανάμεναν πως μια απλή οδηγία ή εγκύκλιος προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα ήταν αρκετή για τη διεκπεραίωση της γραφειοκρατικής διαδικασίας της μονιμοποίησης.

Ωστόσο, οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής του 2020 είναι αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη κωλυσιεργία που φτάνει στα όρια τις αδιαφορίας. Το Υπουργείο μέχρι τώρα δεν έχει στείλει κεντρικά μια εγκύκλιο, με αποτέλεσμα αρκετές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ενδεικτικά στην Αθήνα και τα Ιωάννινα) να περιμένουν οδηγίες, ενώ την ίδια στιγμή στον Πειραιά, οι εκπαιδευτικοί στη δευτεροβάθμια έχουν και τυπικά μονιμοποιηθεί.

Το ερώτημα που βασανίζει τους εκπαιδευτικούς είναι γιατί το υπουργείο κρατάει τέτοια στάση, αντίθετη στην ίδια του τη νομοθεσία και δεν στέλνει οδηγία για τη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών, όπως προβλέπεται; Γιατί κρατάει σε μια ιδιότυπη ομηρία 4.500 εργαζόμενους οι οποίοι, στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες των ειδικών σχολείων, έχουν δεκάδες προβλήματα να αντιμετωπίσουν και να λύσουν;

Γιατί οι διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν ξεκινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη μονιμοποίηση, για την οποία είναι αρμόδιες;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πάντειο Πανεπιστήμιο
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Νέο μέλος στο Δίκτυο Πανεπιστημίων των Πρωτευουσών της Ευρώπης (UNICA)
Το Δίκτυο των Πανεπιστημίων των Πρωτευουσών της Ευρώπης (UNICA – Network of Universities from the Capitals of Europe) καλωσορίζει το Πάντειον...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Νέο μέλος στο Δίκτυο Πανεπιστημίων των Πρωτευουσών της Ευρώπης (UNICA)
vaseis_16.jpg
Πανελλήνιες - Βαθμολογίες: Κάτω από τη βάση το 50% σε Μαθηματικά, Ιστορία, Φυσική και Αρχαία
Πανωλεθρία σε αρκετά μαθήματα με έναν στους δυο υποψήφιους κάτω από τη βάση
Πανελλήνιες - Βαθμολογίες: Κάτω από τη βάση το 50% σε Μαθηματικά, Ιστορία, Φυσική και Αρχαία
κκε
100 χρόνια Μίκης Θεοδωράκης: «Λαοθάλασσα» χτες το Καλλιμάρμαρο σε μία ανεπανάληπτη βραδιά πολιτισμού και πολιτικού συμβολισμού
Η κορύφωση της συναισθηματικής έντασης ήρθε όταν, μέσα από το σκοτάδι, εκατοντάδες σημαίες της Παλαιστίνης υψώθηκαν από το κοινό, σε μια σιωπηλή αλλά...
100 χρόνια Μίκης Θεοδωράκης: «Λαοθάλασσα» χτες το Καλλιμάρμαρο σε μία ανεπανάληπτη βραδιά πολιτισμού και πολιτικού συμβολισμού
μουσικό
Έντονες διαμαρτυρίες γονέων για τις συγχωνεύσεις τμημάτων στα Μουσικά Σχολεία Πελοποννήσου
Οι γονείς τονίζουν πως αντί το Υπουργείο Παιδείας να επενδύσει στην καλλιέργεια της μουσικής παιδείας, επιλέγει να περιορίσει τις θέσεις και τις...
Έντονες διαμαρτυρίες γονέων για τις συγχωνεύσεις τμημάτων στα Μουσικά Σχολεία Πελοποννήσου