τηλεκπαίδευση
Την Πέμπτη 08 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 14.00-16.00

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της υποστήριξης των ενδιαφερόμενων δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων σχολείων όλης της χώρας για το Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of "Communications Networks, Content and Technology"- Preparatory Action - Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies»,

το ΙΕΠ διοργανώνει το 2ο Διαδικτυακό Visionary Workshop την Πέμπτη 08 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 14.00-16.00

Πιο συγκεκριμένα, το Visionary Workshop θα περιλαμβάνει :

  • ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τον σκοπό και τους στόχους του έργου,

  • παρουσίαση του περιεχομένου της πρόσκλησης συμμετοχής των σχολικών μονάδων (όροι συμμετοχής, προδιαγραφές και κριτήρια επιλογής των σχεδίων δράσης, κ.ά.

  • υποστήριξη και την επίλυση αποριών σχετικά με την υποβολή προτάσεων σχεδίων δράσης

  • διεξαγωγή μιας σειράς οργανωμένων δραστηριοτήτων συμμετοχής όπου οι συμμετέχοντες/ουσες εκπαιδευτικοί μεταξύ άλλων θα εμπλακούν σε διάλογο μεταξύ τους με στόχο: i. την αποτύπωση των προβλημάτων και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν λόγω των ελλείψεων τόσο σε επίπεδο ψηφιακής υποδομής όσο και πρόσβασης σε ψηφιακές συσκευές, ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και εργαλεία, και ii. την ανταλλαγή απόψεων στο πλαίσιο αναζήτησης καινοτόμων λύσεων, ώστε να μειωθεί το ψηφιακό χάσμα που αντιμετωπίζουν.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή κάνοντας εγγραφή στον σχετικό σύνδεσμο που θα βρουν στις ανακοινώσεις της ιστοσελίδας του Έργου «Learning from the Extremes» :

http://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/learning-from-the-extremes

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής θα αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει στο οποίο θα βρίσκεται ο σύνδεσμος του Visionary Workshop. Η δήλωση συμμετοχής μπορεί να γίνει έως την Τετάρτη 07/09/2022.

Χωρίς εγγραφή δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στο διαδικτυακό εργαστήριο.

Για τεχνικά θέματα και ερωτήματα παρακαλούμε να ανατρέξετε στον σχετικό σύνδεσμο:

https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=69

Λίγα λόγια για το Έργο “Learning from the extremes

Tο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως Συντονιστής Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of "Communications Networks, Content and Technology"- Preparatory Action - Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies». Το έργο έχει διάρκεια δύο έτη (01-02-2022 έως 31-01-2024) και σε αυτό συμμετέχουν δέκα (10) χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Πορτογαλία, Κύπρος, Κροατία, Φιλανδία, Ιρλανδία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία και Ισπανία).

Το Έργο «Learning from the Extremes» στοχεύει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση, ενισχύοντας την ένταξη και μειώνοντας το ψηφιακό χάσμα που υφίστανται οι σχολικές κοινότητες απομακρυσμένων περιοχών με χαμηλή συνδεσιμότητα, περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση σε συσκευές και ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία και περιεχόμενο.

Ειδικότερος σκοπός του Έργου είναι η ανάπτυξη στρατηγικής, η οποία θα περιλαμβάνει προτάσεις για τον τρόπο με τον οποίο δύναται να επιτευχθεί η αύξηση της ψηφιακής προσβασιμότητας των μαθητών/τριών και των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγείο - Δημοτικό Σχολείο) και Δευτεροβάθμιας Γενικής (Γυμνάσιο-Λύκειο) και Επαγγελματικής (ΕΠΑ.Λ.) Εκπαίδευσης που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές.

Για τον σκοπό αυτό θα υλοποιηθούν δράσεις από σχολικές μονάδες ή δίκτυα σχολείων για την εφαρμογή και αποτίμηση των πιο κατάλληλων τεχνικών λύσεων, ώστε να αυξηθεί η προσβασιμότητα των σχολείων και των μαθητών/τριών σε ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και υλικά. Οι 10 πιο καινοτόμες δράσεις θα χρηματοδοτηθούν και θα υποστηριχθούν από εκπαιδευτικές προτάσεις συμβουλευτικού χαρακτήρα και από επιμορφώσεις, με σκοπό την υποστήριξη των σχολείων στην ανάπτυξη σχεδίων καινοτόμων δράσεων που θα συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η επιλογή των συμμετεχουσών σχολικών μονάδων θα γίνει μετά από την εκδήλωση ενδιαφέροντος στην πρόσκληση που έχει ήδη δημοσιευθεί στον ιστότοπο https://learningfromtheextremes.eu/, μαζί με τον οδηγό και τη φόρμα της αίτησης, και θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 30/09/2022 και ώρα 17:00 CSET.

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://learningfromtheextremes.eu/

http://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/learning-from-the-extremes

https://www.facebook.com/learning.from.the.extremes

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΜΠ - Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Νομικό Συμβούλιο του Κράτους: «Όχι» στην εξεταστική εντός εαρινού εξαμήνου
Η γνωμοδότηση ΝΣΚ για την εξεταστική της σχολής Μεταλλειολόγων-Μηχανουργών Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου
Νομικό Συμβούλιο του Κράτους: «Όχι» στην εξεταστική εντός εαρινού εξαμήνου
podilato
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 17χρονος ποδηλάτης- Αυτοκίνητο τον παρέσυρε και τραυμάτισε σοβαρά
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο τον ανήλικο
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 17χρονος ποδηλάτης- Αυτοκίνητο τον παρέσυρε και τραυμάτισε σοβαρά