erasmus-eap-china
Απόφαση που τονίζει περισσότερο τον κοινωνικό χαρακτήρα του Πανεπιστημίου

Η Διοικούσα Επιτροπή του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου αποφάσισε ομόφωνα να εγκρίνει την χορήγηση πέντε υποτροφιών για την παρακολούθηση Θεματικών Ενοτήτων στα Προπτυχιακά, Ειδικά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών σε κατοίκους μικρών νησιών της Ελληνικής μεθορίου ανά ακαδημαϊκό έτος.

Η Διοίκηση του ΕΑΠ, με την ανωτέρω απόφασή της και λαμβάνοντας υπόψη της τις δυσχερείς οικονομικές συνθήκες, τονίζει περισσότερο τον κοινωνικό χαρακτήρα του Πανεπιστημίου, που έχει ως κύριο στόχο και σκοπό το δικαίωμα πρόσβασης σε Προγράμματα Σπουδών Ανώτατης Εκπαίδευσης σε πολίτες της χώρας οι οποίοι, για οποιονδήποτε λόγο δεν είχαν τη δυνατότητα να σπουδάσουν σε συμβατικό πανεπιστήμιο ή μεταγενέστερα δεν είχαν την επιλογή για συνέχιση των σπουδών τους σε επίπεδο μεταπτυχιακό και/ή διδακτορικού, συμμετέχοντας στις δαπάνες των σπουδών τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκλογές
Πρώτη δύναμη η Ριζοσπαστική Κίνηση Εκπαιδευτικών στις εκλογές του Συλλόγου Π.Ε. Νήσων Αργοσαρωνικού
Τέσσερις έδρες στο Δ.Σ. για τη Ριζοσπαστική Κίνηση Εκπαιδευτικών
Πρώτη δύναμη η Ριζοσπαστική Κίνηση Εκπαιδευτικών στις εκλογές του Συλλόγου Π.Ε. Νήσων Αργοσαρωνικού
foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Σήμα κινδύνου από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης: Θεσμική απαξίωση και υπερφόρτωση
Θεσμική απαξίωση και υπερφόρτωση των Συμβούλων Εκπαίδευσης: Σήμα κινδύνου από την Π.Ε.ΣΥ.Ε.
Σήμα κινδύνου από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης: Θεσμική απαξίωση και υπερφόρτωση