Πάρε το μηδέν, δεν ακούω... (για τα κατορθώματα του υπουργείου της Παιδείας)
"Άρα, λοιπόν, το παρακάτω άρθρο με τίτλο πάρε το μηδέν απευθύνεται στο Υπουργείο Παιδείας."

Μέσα στη θερινή ραστώνη, αποφάσισα να γράψω ένα άρθρο κάπως χιουμοριστικό στο οποίο όμως όλοι όσοι ανακατεύονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, αν ψάξουν λίγο θα βρουν τον εαυτό τους είτε ως εκπαιδευτικοί, ή ως στελέχη της εκπαίδευσης, είτε ως αναπληρωτές.

Στα παλιά χρόνια τις δεκαετίες του 80 και του 90, όταν κάποια τηλεφωνική επικοινωνία δεν είχε καλή-καθαρή γραμμή και δεν μπορούσε ο ένας να ακούσει τον άλλον, συνηθίζαμε να λέμε πάρε το μηδέν και έτσι η γραμμή πιστεύαμε θα βελτιωνόταν.

Δεν ξέρω αν αυτό είναι αστικός μύθος ή πραγματικότητα, πάντως όλοι την εποχή εκείνη πληκτρολογούσαν το μηδέν πιστεύοντας ότι έτσι θα μπορούσε η γραμμή να φτιάξει. Για να το καταλάβει τη νεότερη γενιά είναι το τελείως αντίθετο με τις παρακολουθήσεις ή τις τηλεφωνικές υποκλοπές το "πάρε το μηδέν", καθώς στη γλώσσα μας συνήθιζε να σημαίνει πως ό,τι και να λέμε κάποιος από τους ομιλούντες δεν ακούει. Άρα, λοιπόν, το παρακάτω άρθρο με τίτλο πάρε το μηδέν απευθύνεται στο Υπουργείο Παιδείας.

Οποιοσδήποτε βέβαια παραλληλισμός με πρόσωπα, καταστάσεις και γεγονότα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ

Αυτή ήταν μια σωστή απόφαση, αναγκαία από τις κοινωνικές συνθήκες. Αν και είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν γνωρίζει πόσες πραγματικά είναι οι ανάγκες του εκπαιδευτικού συστήματος σε εκπαιδευτικούς και ποια είναι τα πραγματικά κενά λειτουργικών διδακτικών ωρών. Βέβαια, είμαστε μία χώρα που έτσι όπως πάμε σε λίγο καιρό θα κοντεύουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι περισσότεροι από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε αυτό όμως το θέμα παρόλο που αξίζουν συγχαρητήρια για τους διορισμούς, υπάρχει η εξής κατάσταση:

Οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν, ακόμη δεν γνωρίζουν που θα υπηρετήσουν, αφού μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους και μετά οι αρμόδιες Διευθύνσεις να τους ανακοινώσουν σε ποια περιοχή-χωριουδάκι ή χωριουδάκια θα πάνε.

Φανταστείτε τώρα τι συμβαίνει σε κάποιες περιοχές-νομούς οι οποίες είναι μεγάλες, με πολλά δυσπρόσιτα σημεία. Η συνάδελφός μου Σταματία τοποθετήθηκε στην περιοχή της Ηλείας (διαμονή και μόνιμη κατοικία της, η Λήμνος), ενώ φανταστείτε ότι θα γνωρίζει πότε θα πρέπει να πιάσει σπίτι λίγες μέρες πριν τα σχολεία ξεκινήσουν. Ο φίλος Ηλίας στον νομό Κορινθίας, περιμένει και αυτός να μάθει σε ποιο μέρος θα πάει..

Και ευτυχώς βέβαια, που αυτή πήγε στην Ηλεία και ο άλλος Κόρινθο, γιατί αν κάποιος διοριστεί στη Μύκονο για να μπορέσεις να βρεις σπίτι σε κάποια λογική τιμή, θα πρέπει να έχεις γνωστή σου την αγαπημένη μου φίλη Μαρίνα ή τον φίλο μας Γαλάτη ή να είναι φίλος με κάποιο Ράμπο του ΣΔΟΕ.

(Πάρε το μηδέν)

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  

Εδώ έχουμε σπάσει τα κοντέρ αφού οι καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα που είχε το Υπουργείο εξαγγείλει δείχνουν τα εξής:

Οι διευθυντές εκπαίδευσης τοποθετήθηκαν τώρα, όταν με δηλώσεις στο ΕΘΝΟΣ και αλλού τονιζόταν ότι τοποθετήσεις νέων Διευθυντών εκπαίδευσης αναμένεται περίπου το πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου του 2022 (13/12/2021 δήλωση του Γ.Γ Κ. Κόπτση).

Μετά από ένα τετράμηνο περίπου καθυστέρηση, οι υποψήφιοι Σχολικοί Σύμβουλοι το μόνο που έχουν κάνει είναι να καταθέσουν τα χαρτιά τους, καθώς δεν έχει γίνει ακόμα ούτε η μοριοδότησή τους, όταν στην ίδια  δήλωση τονιζόταν ότι πριν από τις αρχές Μαΐου θα έχουν ανακοινωθεί οι νέοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης οι οποίοι θα αντικαταστήσουν άμεσα τους Συντονιστές Εκπαίδευσης και οι διαδικασίες έχουν παγώσει. Αλήθεια ξέρει κανένας το γιατί;

Οι νέοι Διευθυντές των σχολείων που θα έπρεπε να είχανε επιλεγεί μέχρι το Σεπτέμβριο του 2022, δεν έχουνε ακόμη καμία ενημέρωση, γιατί δεν έχει βγει καμιά προκήρυξη αν και στις δηλώσεις του 12/2021 όλα θα ολοκληρώνονταν το καλοκαίρι, δηλαδή τώρα.

Ξαφνικά, όμως, μέσα στο μυαλό του Κύρου Γρανάζι, ο Γλόμπος (αγαπημένος παιδικός ήρωας) έχει μία φαεινή ιδέα να προηγηθούν πρώτα οι Διευθυντές των σχολείων και μετά να ξεπαγώσουμε τις διαδικασίες σχολικών συμβούλων.

Εξαιρετικό σαν σκεπτικό, αφού δεν μπορέσαμε να τοποθετήσουμε 800 συμβούλους σε σύνολο 3.500 περίπου αιτήσεων, θα μπορέσουμε να βρούμε 12.000 διευθυντές από σύνολο 30.000, ίσως, αιτήσεων.

Μαζί βέβαια με αυτούς θα υποβάλουν ξανά αιτήσεις και οι υποψήφιοι για σχολικοί σύμβουλοι, οι οποίοι αν μετά ξεπαγώσουν οι διαδικασίες και τοποθετηθούν ως σύμβουλοι, θα πρέπει να παραιτηθούν από Διευθυντές και τη θέση τους να αναλάβουν άλλοι Διευθυντές από τον πίνακα, οι οποίοι θα βρίσκονται σε χαμηλότερη σειρά.

Νόμιμο δεν ξέρω αν είναι, θα δείξει, ηθικό πάντως δεν είναι.

(Ας πάρω το μηδέν)

ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Μία μέρα παρακολουθώντας τηλεόραση είδα τον Πρωθυπουργό μας, σε συζήτηση για την υπογεννητικότητα να ανακοινώνει το διευρυμένο έως της 5.30 ολοήμερο. Ένας από τους λόγους, ο όποιος θα βοηθήσει την αύξηση των γεννήσεων στη χώρα μας και τη μείωση της υπογεννητικότητας είναι το διευρυμένο ολοήμερο; Έμεινα έκπληκτος καθώς μέχρι τώρα πίστευα ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν παιδιά για λόγους οικονομικούς, για λόγους υγείας, για λόγους καριέρας, δεν είχα ποτέ φανταστεί ότι η υπογεννητικότητα οφείλεται στο ότι δεν υπάρχει διευρυμένο ολοήμερο στη χώρα μας. Νομίζω ότι αν τελικά παρατηρήσουμε αύξηση των γεννήσεων, αυτή τη σκέψη θα πρέπει να την εξάγουμε και σε άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα. Το μόνο που δεν πρέπει να κάνουμε είναι να δώσουμε τη λύση αυτή στους λαούς της Αφρικής οι οποίοι φαίνεται έχουν βρει άλλους τρόπους για να αντιμετωπίσουν την υπογεννητικότητα.

(Ας ξαναπάρω το μηδέν)

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Έχω να πω ότι φέτος είμαστε όλοι εξοπλισμένοι με τα tablet και τα Laptop των 200 ευρώ. Κρίμα όμως που στην καμπάνια αυτή δεν μπόρεσε να συμμετέχει και ο αγαπημένος μου φίλος με τις εκπομπές του στην τηλεόραση Κ. Ζερβουδάκης, ο οποίος φωνάζει "πάρτε κόσμε και κοσμάκη laptop από τον Ζερβουδάκη΄".

Με τα 200 ευρώ νομίζω θα μπορέσουμε να αγοράσουμε τα εξελιγμένα μηχανήματα τεχνολογίας και να αντιμετωπίσουμε απρόσκοπτα το μέλλον που ανοίγεται μπροστά μας.

(Θα πάρω το μηδέν, δεν ακούω σωστά τις τιμές των Η/Υ )

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Αυτές έπρεπε να ισχύσουν την περσινή χρονιά. Δεν πειράζει όμως, φέτος τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα και ό,τι δεν έγινε πέρσι θα γίνει φέτος μας διαβεβαιώνουν όλοι.

Πριν πάρω το μηδέν θυμήθηκα ότι τη χρονιά που πέρασε κάποιος έπαιρνε τη νύχτα Διευθυντές σχολείων, λέγοντάς τους ότι είναι ο Γ.Γ. του Υπουργείου. (Όντως ήταν)

Φαντάσου να σε πάρει κατά τις 11 το βράδυ στο κινητό σας κάποιος και να σας πει π.χ. Καλησπέρα σας, είμαι ο Υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης.

Ας βάλω πολλές τελίτσες αφού δεν υπάρχουν τα  ηχητικά μπιππππππππ.

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ

Δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αφού όλα πλέον είναι υπό έλεγχο, η πανδημία έχει υποχωρήσει και οι μαθητές μας από το σπίτι θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους αν αυτό είναι δυνατό. Γιατί είμαι σίγουρος ότι λόγω της ενεργειακής κρίσης, πολλά σχολεία λόγω έλλειψης χρημάτων για να πληρώσουν το αέριο, το οποίο θα έχει εκτοξευθεί στα ύψη, θα δείχνουν πάλι στην τηλεκπαίδευση.

Ας είναι καλά τα Laptop μας, να μπορέσουμε να στηρίξουμε και αυτή τη δύσκολη κρίση, ή θα δοθεί κάποιο επίδομα.

(Ας πάρω το μηδέν, γιατί δεν άκουσα την απάντηση)

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Για την πρόσληψη των αναπληρωτών, που έρχονται και αυτοί μαζί με την παράλληλη στήριξη, που σίγουρα θα υπάρχουν ελλείψεις, οι υποψήφιοι γονείς θα διαμαρτύρονται, και σίγουρα το Υπουργείο θα προχωρήσει σε β, γ, δ φάση προσλήψεων και θα ολοκληρώσουμε περίπου κοντά στο Πάσχα.

Όπως προσπαθώ να γράψω το άρθρο αυτό, καθισμένος σε μια παραλία  και σκεπτόμενος το μέλλον, με διακόπτουν συνέχεια φωνές μαμάδων-γιαγιάδων στα παιδιά τους, τα οποία δεν λένε να ηρεμήσουν και σχεδόν με απειλητικό ύφος τους λένε "Γιωργάκη, Μαρία καθίστε ήσυχα, αλλά δεν φταίτε εσείς, όπου να 'ναι αρχίζει το σχολείο και εκεί θα δείτε τι έχετε να πάθετε".

Με πιάνει πανικός, αλήθεια σε λίγες μέρες αρχίζει το σχολείο και εμείς θα πρέπει να κάνουμε αυτά που κάποιοι γονείς και στη διάρκεια των διακοπών τους δηλώνουν αδυναμία και κούραση να κάνουν.

Μην ξεχνάμε όμως και την υπογεννητικότητα, για να σας φέρω στη μέση του άρθρου, αν είναι να βοηθήσουμε την αύξηση του πληθυσμού μας, χαλάλι και ο Γιωργάκης και η Μαρία και ο μικρός Γιαννάκης, που από ό,τι βλέπω πετάει πέτρες σε κάτι λουόμενους και όπου να 'ναι θα ξεσπάσει φασαρία.

Τελικά σκέφτομαι να πάρω όχι το μηδέν, αλλά το 166.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αλέϊδα Γκεβάρα στο 13ο ΓΕΛ Περιστερίου
Παρεμβάσεις για Βέροια: ΕΔΕ ζητά η ΔΕΕΠ Ημαθίας της ΝΔ, ΕΔΕ κερνάει η κυβέρνηση ΝΔ...
«...διαφεύγουν, όλως  τυχαίως, από την προσοχή των εντολέων της ΕΔΕ τα πραγματικά εκπαιδευτικά προβλήματα, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς κι...
Παρεμβάσεις για Βέροια: ΕΔΕ ζητά η ΔΕΕΠ Ημαθίας της ΝΔ, ΕΔΕ κερνάει η κυβέρνηση ΝΔ...
nikolopoylos-
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
«Σε ρόλο άτυπης τριμελούς μονάδας εφόδου και μετά από συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου ανακοινώνουν προφορικά την κατάργηση τμημάτων ολοήμερου στη μέση...
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής