mousiko sxoleio
INTIME/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Τα τελευταία χρόνια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση προσλαμβάνονται περίπου 600 αναπληρωτές ανά σχολική χρονιά, χωρίς να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες σε όλα τα σχολεία! Γεγονός που από μόνο του δείχνει ότι τα κενά είναι εκατοντάδες! Επιπλέον αυτού, πάρα πολλά σχολεία, ειδικά στην επαρχία, δεν έχουν στελεχωθεί με μουσικούς

Το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να λύσει ένα χρόνιο ζήτημα που δημιουργήθηκε τα τελευταία χρόνια, τη στελέχωση της δημόσιας εκπαίδευσης με μόνιμο προσωπικό. Ενόψει των επικείμενων διορισμών, εμφανίζεται σε διάφορες ιστοσελίδες η κατανομή των θέσεων και το ποσοστό που συζητείται ότι θα δοθεί για διορισμό στον κλάδο μας των μουσικών (ΠΕ 79.01).

Θεωρούμε ότι οι θέσεις που εμφανίζονται σε διάφορες ιστοσελίδες για τον κλάδο μας και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης έχουν μεγάλη απόκλιση από τα πραγματικά κενά. Δίνεται έτσι η εντύπωση, ότι υπάρχει μια μεγάλη επιχειρούμενη υποβάθμιση του κλάδου μας, που κατά την άποψή μας, δε θα έπρεπε, καθόσον το μάθημα της Μουσικής διδάσκεται από αρχαιοτάτων χρόνων και προσφέρει δραστικά στη συνολική εκπαίδευση των μαθητών, προάγει τον άνθρωπο και συμβάλλει κατά πολύ στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του, όπως αυτό αποδεικνύεται εάν κανείς παρατηρήσει τα σχολεία που έχουν ενταγμένο το μάθημα αυτό στο σχολικό τους πρόγραμμα.

Παρατηρείται όμως και το ατυχές φαινόμενο να γίνονται αναθέσεις του μαθήματος της Μουσικής σε συνάδελφους του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών ΠΕ79.01 Μουσικής, όχι γιατί δεν υπάρχουν άνεργοι εκπαιδευτικοί μουσικής, αλλά επειδή δε δίδονται τα πραγματικά κενά προς διορισμό και δεν καλύπτονται αυτά από άνεργους εκπαιδευτικούς μουσικής. Πρόσφατα το Υπουργείο Παιδείας έγινε αποδέκτης πολλών αιτημάτων από τον κλάδο μας.

Όλα επέστησαν την προσοχή του Υπουργείου Παιδείας στην εξαφάνιση των 557 πραγματικών οργανικών κενών των Μουσικών ΠΕ79.01 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και στην αναγκαιότητα διορισμού ανάλογου αριθμού ΚΑΙ εκπαιδευτικών Μουσικής ΠΕ79.01 επί των πραγματικών οργανικών κενών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης!

Είμαστε εκπαιδευτικοί πενταετούς φοίτησης, οι οποίοι εργαστήκαμε ως αναπληρωτές πάνω από 10 χρόνια σε διάφορα σχολεία από τη μία άκρη της Ελλάδος στην άλλη και καλύψαμε τις όποιες ανάγκες της εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση προσλαμβάνονται περίπου 600 αναπληρωτές ανά σχολική χρονιά, χωρίς να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες σε όλα τα σχολεία! Γεγονός που από μόνο του δείχνει ότι τα κενά είναι εκατοντάδες! Επιπλέον αυτού, πάρα πολλά σχολεία, ειδικά στην επαρχία, δεν έχουν στελεχωθεί με μουσικούς, όπως φυσικά γνωρίζετε.

Παρ’ όλα αυτά, με βάση βέβαια τις διαρροές που εμφανίζονται, προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας να ανακοινώσει και να προβεί τελικά σε 80 μόλις διορισμούς Μουσικών ΠΕ79.01 στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Θα θέλαμε λοιπόν, πριν την επίσημη δημοσίευση από το Υπουργείο Παιδείας της κατανομής ανά κλάδο, να δοθούν τουλάχιστον 250 οργανικά κενά για τον κλάδο των Μουσικών ΠΕ79.01 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να υπάρχει μια δικαιότερη κατανομή και για τον κλάδο μας, αλλά και οι μαθητές μας να έχουν την εκπαίδευση που τους αξίζει!

Αναλογιστείτε τη βία που επικρατεί τελευταία στα σχολεία μας και την υποχρέωση που έχουμε απέναντι στη νέα γενιά για την επιμόρφωσή της. Το μάθημά μας είναι από τα κατ’ εξοχήν μαθήματα που είναι εφικτό να προσφέρει ηρεμία και δημιουργική και καλλιτεχνική ενασχόληση στους μαθητές. Εμείς, που τόσα χρόνια είμαστε κοντά στα παιδιά έστω και ως αναπληρωτές, έχουμε διαπιστώσει πόσο πολύ απαραίτητοι τους είμαστε και κάθε χρόνο που τα αποχωριζόμαστε, επειδή ποτέ δε μένουμε σταθερά σε ένα σχολείο, βλέπουμε την απογοήτευση στα μάτια τους. Όλα τα παιδιά σε κάθε γωνιά της Ελλάδος έχουν δικαίωμα να πάρουν ό,τι τους αναλογεί στη μόρφωση για το καλό και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα.

Όσο για εμάς τους εκπαιδευτικούς του κλάδου μας, θεωρούμε ότι έχουμε υποστεί μεγάλη αδικία από την περιπλάνησή μας ανά την Ελλάδα επί μία 10ετία, με ανυπολόγιστο προσωπικό και οικονομικό κόστος. Αγαπάμε το επάγγελμά μας και θέλουμε να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας, να προσφέρουμε στον τομέα μας με όλες μας τις δυνάμεις, όπως και όλοι οι εκπαιδευτικοί!

Ελπίζουμε να εισακουστεί το αίτημά μας και στη δημοσίευση της κατανομής να δοθούν τουλάχιστον τα 250 κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον κλάδο των Μουσικών ΠΕ79.01. Οι θέσεις αυτές αντιστοιχούν περίπου στο 45% των πραγματικών κενών της ειδικότητάς μας (ΠΕ79.01) στη δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ιδανικό βέβαια θα ήταν να καλυφθούν όλες οι κενές θέσεις σε όλες τις ειδικότητες, ώστε, όπως έχει δηλώσει και το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, να εκλείψει το φαινόμενο του αναπληρωτή, που έχει χάσει πια το νόημά του.

Με εκτίμηση, Εκπαιδευτικοί ΠΕ 79.01

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
20160812_20pragm_arxaia_0.jpg
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;
Με τον όρο αρχαία ελληνική γλώσσα αναφερόμαστε τη μορφή της ελληνικής γλώσσας, που ομιλούνταν κατά τους αρχαϊκούς χρόνους και την κλασική αρχαιότητα...
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;