ειδική αγωγή σεμινάριο
Πρόγραμμα εκπαίδευσης διδασκόντων, με Πανεπιστήμια της Ασίας σε σχεδιασμό και καινοτομία στο Βιετνάμ από το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr) διοργανώνει από 27 Ιουνίου έως 1 Ιουλίου 2022 εκπαίδευση διδασκόντων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πανεπιστήμια της Ασίας, σχετικά με την ενσωμάτωση στη μάθηση δραστηριοτήτων που προωθούν δεξιότητες καινοτομίας.

Η δραστηριότητα πραγματοποιείται στο Πανεπιστήμιο του Ανόι στο Βιετνάμ με συμμετοχή 12 πανεπιστημίων και 26 διδασκόντων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη Μαλαισία, το Βιετνάμ, το Νεπάλ, το Πακιστάν, την Εσθονία, την Πορτογαλία, την Ελλάδα, και την Ιταλία.

Οι συμμετέχοντες συνεργάζονται σε διεθνείς ομάδες εφαρμόζοντας καλές πρακτικές σχεδιαστικής σκέψης και παιγνιώδους μάθησης που ενθαρρύνουν την αναλυτική και εναλλακτική σκέψη σε θέματα επιχειρηματικότητας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση μοντέρνων προκλήσεων της βιομηχανίας και της κοινωνίας. Οι συμμετέχοντες θα μεταφέρουν τη νέα γνώση στους οργανισμούς τους για εφαρμογή στην εκπαίδευση προς όφελος των φοιτητών.

Η εκπαιδευτική εβδομάδα διοργανώνεται στα πλαίσια του ερευνητικού έργου "ICT-INOV: Modernizing ICT Education for Harvesting Innovation" (http://ictinov-project.eu) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ Capacity Building in Higher Education και αποσκοπεί στη μεταφορά τεχνογνωσίας από πανεπιστήμια της Ευρώπης σε πανεπιστήμια της Ασίας και τον εκμοντερνισμό, μέσω αναδυόμενων μεθοδολογιών μάθησης, της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στον τομέα της επιστήμης και τεχνολογίας υπολογιστών με στόχο την ενδυνάμωση της ικανότητας εκπαιδευτικών οργανισμών να ενθαρρύνουν την καινοτόμα σκέψη.

Στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου σχεδιάζονται εργαστήρια σε 8 πανεπιστήμια στην Ασία. Αναπτύσσονται ψηφιακές υπηρεσίες για την προώθηση της καινοτόμου σκέψης μέσω συνεργασίας σε ομάδες. Σχεδιάζονται δομημένες μαθησιακές δραστηριότητες που είναι διαθέσιμες μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας προς άμεση εφαρμογή ή χρήση ως σημείων αναφοράς για το δημιουργία νέων. Παράλληλα προωθείται η δημιουργία μιας ακαδημαϊκής κοινότητας καλών πρακτικών μέσω εκπαίδευσης διδασκόντων και εκδηλώσεων τόσο με φυσική φυσική παρουσία, όσο και με χρήση του διαδικτύου. Επιστημονικά υπεύθυνοι του έργου είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ Χαρίκλεια Τσαλαπάτα και ο Ομ. Καθ. του τμήματος Ηλίας Χούστης. Το έργο υλοποιείται από το 2021 έως το 2024.

Πηγή: foititikanea.gr

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ: Αιτήσεις, ΎΛΗ και εξ αποστάσεως προετοιμασία

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Λυκειο Λαρισα διαγωνισμός
Ευρωπαϊκό Βραβείο Καλύτερης Κοιν.Σ.Επ στο 10ο Λύκειο Λάρισας
Η ομάδα Cricketro κατέκτησε επάξια το Ευρωπαϊκό Βραβείο Καλύτερης Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης, σκορπίζοντας χαρά και ικανοποίηση στα μέλη...
Ευρωπαϊκό Βραβείο Καλύτερης Κοιν.Σ.Επ στο 10ο Λύκειο Λάρισας