Σήμερα Κυριακή διαδικτυακή Εκδήλωση: «Ποια παιδαγωγική και ποιο σχολείο μπροστά στις προκλήσεις του σήμερα;».
4η κεντρική δράση, Κυριακή 27 Μαρτίου, 6:00 μ.μ. Ομαδοσυνεργατικές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας. Οι προσεγγίσεις διάφορων παιδαγωγικών ρευμάτων

Το ΔΣ της ΔΟΕ, στο πλαίσιο του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και εμπορευματοποίηση που προωθείται από τους αντιδραστικούς νόμους της αξιολόγησης, 4692/20 και 4823/21, συνεχίζει την υλοποίηση των προγραμματισμένων κεντρικών δράσεων που έχει αναγγείλει και έχουν ήδη αναρτηθεί μέσω των ενιαίων κειμένων.

Χιλιάδες Σύλλογοι Διδασκόντων και δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τον αγώνα ενιαία και συντεταγμένα με τα κείμενα της Δ.Ο.Ε., παρά τις εκφοβιστικές οδηγίες του Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ. προς τους Σ.Ε.Ε. για την αντιμετώπιση των ενιαίων κειμένων που έχουν αποφασίσει και έχουν αναρτήσει οι σύλλογοι διδασκόντων, ως «μη γενόμενα». Δεν αλλάζουμε τα κείμενα που έχουν αναρτηθεί με αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων. Ακυρώνουμε στην πράξη την επιχειρούμενη αξιολόγηση. Το σύνολο των δράσεων, που υλοποιούνται στο πλαίσιο ενός ευρύτατου δημόσιου διαλόγου που εμπλέκει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και κάθε σχολική μονάδα χωριστά, αποτελούν μια προσπάθεια εκπαιδευτικής, παιδαγωγικής και κοινωνικής παρέμβασης της Ομοσπονδίας, με στόχο να εξοπλίσει το εκπαιδευτικό κίνημα, να καταγγείλει την αντιεκπαιδευτική πολιτική, να τεκμηριώσει τις θέσεις και τα αιτήματα του κλάδου.

Η τέταρτη κεντρική δράση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Μαρτίου, στις 6:00 μ.μ. και αφορά στον άξονα 3: (Ομαδοσυνεργατικές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας. Οι προσεγγίσεις διάφορων παιδαγωγικών ρευμάτων)

Η Εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και θα προβληθεί στον παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/1LJSwgS_ZEk

Ομιλητής θα είναι ο Philippe Meirieu, καθηγητής Επιστημών της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Lumière - Lyon 2, ερευνητής στη Φιλοσοφία της Παιδαγωγικής και της Εκπαίδευσης, δοκιμιογράφος και συγγραφέας.

Τίτλος της εισήγησής του:

«Ποια παιδαγωγική και ποιο σχολείο μπροστά στις προκλήσεις του σήμερα;».

Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Χάρης Παπαδόπουλος*, δάσκαλος, τέως Σ.Ε.Ε., ο οποίος μετέφρασε στα ελληνικά και επιμελήθηκε την παρουσίαση της ομιλίας του κυρίου Meirieu.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα τίθενται ερωτήματα ή σχόλια σε ειδική φόρμα, τα οποία θα ομαδοποιηθούν, θα τεθούν και θα απαντηθούν.

Η ΔΟΕ σημειώνει: "Η συμμετοχή όλων μας στις κεντρικές δράσεις είναι αναγκαία και σημαντική προκειμένου να κατοχυρώσουμε την απάντησή μας και να αναδείξουμε τα προβλήματα της εκπαίδευσης, ενισχύοντας το μέτωπο της υπεράσπισης του Δημόσιου Σχολείου. Δεν υποχωρούμε, γιατί σεβόμαστε την εργασία μας, υπερασπίζουμε τους μαθητές μας, κατοχυρώνουμε τα δικαιώματά μας".

---------

haris_papadopoylos.jpg

Χάρης Παπαδόπουλος, από την παιδαγωγική ομάδα "Το Σκασιαρχείο" που μετέφρασε και επιμελήθηκε την παρουσίαση της ομιλίας του Philippe Meirieu στα ελληνικά έχει κάνει και τη μετάφραση του βιβλίου "Παιδαγωγική: Από τους κοινούς τόπους στις έννοιες κλειδιά" του μεγάλου Γάλλου Καθηγητή Παιδαγωγικής. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες