panelladikes-sxoleia-taksi
Nick Paleologos / SOOC
Δύο χρόνια τηλεκπαίδευση και μετά πανελλαδικές - Να μειωθεί η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων ζητούν με ανοιχτή επιστολή τους στο alfavita.gr οι μαθητές και μαθήτριες της Γ'Λυκείου του Αριστοτελείου ΓΕΛ Ιερισσού Χαλκιδικής

Aξιότιµη Κυρία Υπουργέ Παιδείας, κυρία Κεραµέως,

Ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαµε να σας γράψουµε είναι για να αιτηθούµε την παρεµβασή σας ώστε να µειώθει η εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Θεωρούµε λογικό και δίκαιο το αίτηµα αυτό καθώς είµαστε µια ταλαιπωρηµένη γενιά, µε σοβαρές µαθησιακές ελλείψεις στην πλειονότητα των µαθητών εξαιτίας της Εξ'αποστάσεως Εκπαίδευσης των τελευταίων 2 (δύο) ετών, µε την παρακολούθηση µαθηµάτων την πρώτη χρονιά πανδηµίας (2019-20) να είναι προαιρετική, ενώ τη δεύτερη χρονιά (2020-21) οι µαθητές αντιµετώπιζαν προβλήµατα µε τη συνδεσή τους στο διαδίκτυο, αλλά και απουσία ηλεκτρονικών µικροσυσκευών µιάς και η κυβέρνηση δεν προνόησε έγκαιρα για την παροχή των τάµπλετ.

Επιπλέον, σε πολλά σχολεία της Ελλάδος, συµπεριλαµβανοµένου και του δικού µας, οι καθηγητές των Οµάδων Προσανατολισµού απουσίαζαν λόγω νόσησης τους από το Νέο Κορωνοϊό SARS-CoV-2, µε αποτέλεσµα την καθυστέρηση στην κάλυψη της ύλης.

Συγκεκριµένα, στο σχολείο µας ο Καθηγητής Φυσικής και Χηµείας Κατεύθυνσης, µαθηµάτων Πανελλαδικώς εξεταζόµενο, απουσίαζε 1 (ένα) µήνα περίπου καθώς νόσησε από κορωνοϊο και όντας ανεµβολίαστος νοσηλεύτηκε στο Νοσοκοµείο Πολυγύρου. Ευτυχώς ανάρρωσε πλήρως και επέστρεψε στα καθήκοντά του. Όµως η απουσία του προκάλεσε την απώλεια τουλάχιστον 48 διδακτικών ωρών Φυσικής και Χηµείας. Επιπλέον, ένα σηµαντικό ποσοστό µαθητών νόσησαν, χάνοντας απαραίτητες ώρες διδασκαλίας-περα από τις ήδη χαµένες λόγω του καθηγητή- χωρίς όµως να αναπληρωθούν ποτέ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσµα την στροφή τους στη λεγόµενη «παρεκπαίδευση» κοινώς τα Ιδιωτικά φροντιστήρια που θα πρέπει να βιαστούν για να καλύψουν την διδακτέα ύλη εγκαίρως.

Εµείς ως µαθητές πώς θα µπορέσουµε να ανταπεξέλθουµε µε το άγχος των εξετάσεων; Την απώλεια κρίσιµων για εµάς διδακτικών ωρών χωρίς την αντικατάσταση του άρρωστου εκπαιδευτικού; Πώς µπορούµε να είµαστε σίγουρoι για την γνωστική µας επάρκεια µετά από τηλε-εκπαίδευση 2 ετών; Γιατί δεν εντάχθηκαν σε τµήµα Εξ'αποστάσεως διδασκαλίας οι νοσήσαντες µαθητές; Πιθανόν γνωρίζετε ότι η τηλε-εκπαίδευση δεν είναι για όλους αποτελεσµατική!

Σύσσωµη η εκπαιδευτική κοινότητα ζητά την µείωση της εξεταστέας ύλης, αφού όπως λέει και ο Καθηγητής µας, «η τάξη έχει σοβαρότατα κενά που οφείλονται στην εξ' αποστάσεως διδασκαλία και όχι στην αποχή από το διάβασµα. Προχωρούσαµε µαθήµατα χωρίς να ξέρουµε αν τα παιδιά αφοµοιώνουν τις γνώσεις µιας και ήταν δυσκολη η αξιολόγηση των µαθητών πέρα από την προφορική αξιολόγηση».

Κυρία Υπουργέ, όλοι δυσκολευτήκαµε στην πανδηµία· ωστόσο πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι µαθητές της Επικράτειας θα κριθούν για το µέλλον τους, µέσω των Πανελληνίων Εξετάσεων, και δυστυχώς η ψυχολογική πίεση είναι µεγαλύτερη όταν ο µέσος µαθητής ξέρει ότι δεν είναι κατάλληλα «εφοδιασµένος» µε τις απαραίτητες γνώσεις, µιας και σε ορισµένα µαθήµατα, δεν κατέστη δυνατή η ολοκλήρωση της ύλης, την περασµένη χρονιά. Επιπλέον, όπως λήφθηκαν µέτρα βοήθειας για τους κλάδους του τουρισµού, της εστίασης και του λιανεµπορίου, δεν θα ήταν εύλογο να λαµβάνοταν µέτρα και για την εκπαίδευση;

Κλείνοντας, σας παραθέτω και ένα τµήµα από την έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής µε τίτλο «ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ, ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ σχετικά µε την εφαρµογή της στρατηγικής της ΕΕ για τη νεολαία (2019-2021)~Βρυξέλλες 14/10/2021»: «Η µάθηση κατέστη σε πολλές περιπτώσεις δυσχερέστερη λόγω της έλλειψης στενής αλληλεπίδρασης µε τους εκπαιδευτικούς και τους συµµαθητές, της λιγότερης έµφασης στη λεπτοµέρεια κατά τη διδασκαλία, καθώς και λόγω των καθυστερήσεων. Η σωµατική και συναισθηµατική ευεξία διακυβεύτηκαν, καθώς τα σχολεία και τα πανεπιστήµια δεν ήταν σε θέση να προσφέρουν δοµηµένες δραστηριότητες ή πρόσβαση σε εγκαταστάσεις και υποστηρικτικές υπηρεσίες.» Σε αυτό το απόσπασµα ξεκαθαρίζονται οι επιπτώσεις της πανδηµίας στην εκπαίδευση και την Ψυχική υγεία των Μαθητών.

Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι δεν είναι µεµονωµένη έκκληση για τη µείωση της ύλης αλλά συλλογική και κοινή από εµάς αλλά και από άλλους µαθητές της Χώρας. Γι΄ αυτό ελπίζω στην έγκαιρη ανταπόκρισή σας και σας παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας τις δύσκολες συνθήκες της πανδηµίας, όπου πέρα από τα παραπάνω προβλήµατα πολλοί µαθητές έχασαν συγγενικά και οικεία τους πρόσωπα λόγω του κορωνοϊου.

Eκ µέρους της τάξης µας αναµένουµε για τις δικές σας ενέργειες.

Με Τιµή

Μαθητές-Μαθήτριες Γ'Λυκείου Αριστοτελείου ΓΕΛ Ιερισσού Χαλκιδικής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εσώρουχα
Ποια γυναικεία εσώρουχα έχουν απαγορευτεί σε 3 χώρες αλλά οι γυναίκες τα... λατρεύουν;
Αυτά είναι τα επικίνδυνα εσώρουχα που αγαπούν οι γυναίκες: Έχουν απαγορευθεί σε 3 χώρες
Ποια γυναικεία εσώρουχα έχουν απαγορευτεί σε 3 χώρες αλλά οι γυναίκες τα... λατρεύουν;
εμβόλιο
Ερευνητές ετοιμάζουν εμβόλιο για την καταπολέμηση της αντοχής στα αντιβιοτικά
Η προκλινική σύνθεση του εμβολίου που ανέπτυξε η ομάδα προσέφερε, όπως αναφέρεται στη δημοσίευση, υψηλά επίπεδα ανοσίας από θανατηφόρα επίπεδα...
Ερευνητές ετοιμάζουν εμβόλιο για την καταπολέμηση της αντοχής στα αντιβιοτικά