sxoleia-ekpaideusi-memaska
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Μαθητές θα στερηθούν το δικαίωμα να φοιτήσουν στο Γυμνάσιο της γειτονιάς τους, επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί για τη μετατροπή του 26ου Γυμνασίου σε Πειραματικό

Να ανακληθεί η εισήγηση της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας για τη μετατροπή του 26ου Γυμνασίου σε Πειραματικό Γυμνάσιο και τον αποκλεισμό μαθητών από τη φοίτηση σε σχολείο της περιοχής τους ζητά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «η Αθηνά».

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί, αν το 26ο Γυμνάσιο μετατραπεί σε Πειραματικό, τότε οι μαθητές του 14ου, του 15ου , του 16ου και του 74ου  Δημ. Σχ. Αθηνών θα στερηθούν το δικαίωμα να φοιτήσουν στο Γυμνάσιο της γειτονιάς τους.

Μάλιστα, καταγγέλλουν αυτό το σχέδιο και τις συνέπειές του, αλλά και συμμετέχοντας σε όλες τις δράσεις που θα ξεδιπλωθούν ώστε να ακυρωθεί το σχέδιο και να αποτραπούν οι αρνητικές εξελίξεις για τους μαθητές, τους γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα της περιοχής.

Οι ανακοινώσεις των εκπαιδευτικών

Ακολουθούν οι ανακοινώσεις του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «η Αθηνά»:

Να ανακληθεί η εισήγηση του ΔΔΕ Α΄ Αθήνας για την μετατροπή του 26ου Γυμνασίου σε Πειραματικό Γυμνάσιο και τον αποκλεισμό μαθητών από τη φοίτηση σε σχολείο της περιοχής τους!

Kαταγγέλλoυμε την αυταρχική και αντιπαιδαγωγική εισήγηση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Α΄ Αθήνας για να μετατραπεί σε Πειραματικό Γυμνάσιο το 26ο Γυμνάσιο Αθήνας χωρίς να υπάρχει σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και χωρίς καν να έχει ενημερωθεί η σχολική μονάδα. Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 26ου Γυμνασίου εκφράζει την πλήρη αντίθεση του στην απόφαση αυτή και έχει την απόλυτη συμπαράσταση της Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας.

Αν το 26ο Γυμνάσιο Αθήνας γίνει Πειραματικό, οι μαθητές μιας ολόκληρης περιοχής του κέντρου της Αθήνας, δηλαδή οι μαθητές του 14ου, του 15ου , του 16ου και του 74ου  Δημ. Σχ. Αθηνών θα στερηθούν το δικαίωμα να φοιτήσουν στο Γυμνάσιο της γειτονιάς τους, εξέλιξη που εντάσσεται στην εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης και την προοπτική να πριμοδοτηθούν τα σχολεία των λίγων και να υποβαθμιστούν τα σχολεία των πολλών. Oι σύλλογοι γονέων όλων των σχολικών μονάδων καταγγέλλουν την εισήγηση αυτή και καθολικά απαιτούν την απόσυρσή της.

Ο σύλλογος "Αθηνά" συντάσσεται σε αυτό το καθολικό αίτημα με όλα τα άλλα εκπαιδευτικά σωματεία της περιοχής, τη Β'ΕΛΜΕ, τον Ά Σύλλογο και το Σύλλογο Παρθενώνα, με όλους τους συλλόγους γονέων, τους συναδέλφους και τους κατοίκους της περιοχής, συνυπογράφοντας όλα τα κείμενα που δημοσιοποιούν και καταγγέλλουν αυτό το σχέδιο και τις συνέπειές του, αλλά και συμμετέχοντας σε όλες τις δράσεις που θα ξεδιπλωθούν ώστε να ακυρωθεί το σχέδιο και να αποτραπούν οι αρνητικές εξελίξεις για τους μαθητές, τους γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα της περιοχής.

Σχετικά με τη συνάντηση των συλλόγων της Αθήνας με τους/τις Συντονιστές/ Συντονίστριες του 1ου ΠΕΚΕΣ για την αξιολόγηση

Ως σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ "η Αθηνά" ανταποκριθήκαμε σε σχετική πρόταση και την Παρασκευή 4/2 συμμετείχαμε, από κοινού με τους περισσότερους συλλόγους της Α' Αθήνας, σε διαδικτυακή συνάντηση με τους/τις συντονιστές/στριες του 1ου ΠΕΚΕΣ για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Συμμετείχαν οι περισσότεροι από τους συντονιστές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Α' Αθήνας όπως και η οργανωτική συντονίστρια του ΠΕΚΕΣ.

Από την πλευρά μας, σε παράλληλη γραμμή με τα υπόλοιπα σωματεία, θέσαμε το κρίσιμο ζήτημα της αξιολόγησης και τη διαχρονική θέση εναντίωσης και μάχης απέναντι στα σχέδια εφαρμογής της. Θυμίσαμε στους συντονιστές την εναντίωση και την κινηματική μας δράση απέναντι στη θεσμοθέτηση της αυτοαξιολόγησης του ν.4577/18 και αναφερθήκαμε στον αντιδραστικό νόμο 4823/21 που υλοποιεί η κυβέρνηση για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που κατηγοριοποιεί τα σχολεία, ελέγχει στυγνά και χειραγωγεί τους εκπαιδευτικούς, με στόχο την αλλοίωση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου και την εμπορευματοποιημένη λειτουργία του. 

Θέσαμε ως δείγμα της αποφασιστικότητας των μαχόμενων εκπαιδευτικών να εμποδίσουν τα σχέδια αυτά, τη σκληρή μάχη που δίνει από το Σεπτέμβρη η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων, τόσο στους δρόμους όσο και στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών μονάδων, αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες συλλογικές αποφάσεις των σωματείων και του κλάδου. Όλες αυτές οι μορφές αντίστασης υλοποιούνται με αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, για αυτό και καλέσαμε τους συντονιστές και τις συντονίστριες να σεβαστούν αυτές τις αποφάσεις και να μην παρέμβουν σε καμιά περίπτωση, γιατί είναι αποφάσεις αγώνα που δεν επιδέχονται διορθώσεις, βελτιώσεις, προσαρμογές, παραχάραξη και ανατροπή. Τους καλέσαμε να δεσμευτούν για τη μη εμπλοκή τους, ως ένας μηχανισμός πίεσης και εκφοβισμού το επόμενο διάστημα, όποιες κι αν είναι οι ρητές και υπόρρητες οδηγίες του Υπουργείου!

Από την πλευρά των συντονιστών δεν δόθηκαν ούτε ενιαίες ούτε σαφείς απαντήσεις απέναντι στο αίτημα των συλλόγων ΠΕ να μην παρέμβουν στις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων για την αξιολόγηση. Οφείλουμε δε να σημειώνουμε μια κάπως πιο συλλογική τοποθέτηση από την πλευρά τους, που παρέπεμπε στον εκ του νόμου αποκλειστικά "υποστηρικτικό" ρόλο των συντονιστών στις σχολικές μονάδες, αναδεικνύοντας κυρίως τη μεταβατικότητα της περιόδου με τη λήξη της θητείας τους ή την αναμονή "νεότερων εντολών" και όχι δέσμευση σεβασμού των συλλόγων διδασκόντων και του αγώνα των εκπαιδευτικών.

Εκτιμούμε ότι η αποφασιστικότητα των σωματείων να συνεχίσουν τον συλλογικό αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην Αξιολόγηση, μπροστά μάλιστα και στα σχέδια για την ατομική αξιολόγηση, που εκφράστηκε απέναντι στους συντονιστές/στριες και η δήλωση για την υπεράσπιση της δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου από κάθε υπονόμευση χαρακτήρισαν τη συνάντηση αυτή. Το κάλεσμά μας προς τους συντονιστές/στριες για σεβασμό στις αποφάσεις των σχολικών μονάδων παραμένει!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε επαγρύπνηση, συσπείρωση και ενημέρωση του συλλόγου μας για κάθε εξέλιξη. Καλούμε τη ΔΟΕ σε επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής για τη συνέχιση, θωράκιση και την κλιμάκωση του αγώνα μας.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Παζάλος  Γιώργος                               Θεοδωρόπουλος  Θοδωρής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
20160812_20pragm_arxaia_0.jpg
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;
Με τον όρο αρχαία ελληνική γλώσσα αναφερόμαστε τη μορφή της ελληνικής γλώσσας, που ομιλούνταν κατά τους αρχαϊκούς χρόνους και την κλασική αρχαιότητα...
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;