Χιόνια, τηλεκπαίδευση και μια Υπουργός Παιδείας που μισεί την παιδικότητα
Κανένα παιδί λοιπόν δεν πρόκειται να «μείνει πίσω» από εκπαιδευτικής απόψεως αν για μια-δυο χιονισμένες μέρες δεν κάνει μάθημα.

Έκατσα κι έγραψα ένα κείμενο για όλο αυτόν τον ντόρο που έχει ξεσηκωθεί αναφορικά με τα κλειστά λόγω κακοκαιρίας σχολεία και την ανάγκη ή όχι για τηλεκπαίδευση σ’ αυτές τις συνθήκες.

Επειδή όμως οι περισσότεροι έχουν αλλεργία στα μακροσκελή κείμενα, κι ούτε τα social media προσφέρoνται για τέτοια, είπα να κρατήσω το «ζουμί». Που είναι, με λίγα λόγια και καλά:

ΈΛΕΟΣ βρε παιδιά με αυτή τη μανία που σας έχει πιάσει πια! Πόσες μέρες μένουν τα σχολεία κλειστά λόγω κακοκαιρίας κάθε χρόνο; 1; 2; 3; 5; Ε, χαρά στο πράμα δηλαδή!

Κοιτάξτε λίγο μέσα σας με ειλικρίνεια, μιλήστε με τους φίλους σας, τους συνομηλίκους σας και αναρωτηθείτε: Είναι ή όχι μια από τις πιο όμορφες παιδικές σας αναμνήσεις εκείνες οι – αθροιστικά ελάχιστες – μέρες που τα σχολεία μείναν κλειστά λόγω κακοκαιρίας κι εσείς βρήκατε την ευκαιρία να βγείτε να χαρείτε το χιόνι με τους φίλους σας από το πρωί, ξέγνοιαστοι από σχολεία και διαβάσματα;

Κι ύστερα να γυρίσετε σπίτι κατάκοποι από το παιχνίδι, να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο, να τυλιχτείτε στα ζεστά και να απολαύσετε τη θαλπωρή του σπιτικού σας;

Αυτή τη γλυκιά ανάμνηση που όλοι μας έχουμε και συζητάμε μεταξύ μας, θέλουμε να τη στερήσουμε από τα παιδιά μας; Γιατί; Επειδή μια Υπουργός Παιδείας, που μισεί κι εχθρεύεται την παιδικότητα κι έχει παντελή και απόλυτη άγνοια της παιδαγωγικής επιστήμης, έχει αυτή την αρρωστημένη εμμονή, όχι βέβαια με την ουσία του πράγματος, αλλά με το να παρουσιάσει την εικόνα ότι «καμία ώρα μαθήματος δεν χάνεται», όταν η σχολική πραγματικότητα και καθημερινότητα είναι εντελώς διαφορετική;

Όταν, έτσι που έχουν καταντήσει τα σχολεία η ίδια και οι προκάτοχοί της με τις πολιτικές υποβάθμισης της Παιδείας που διαχρονικά εφαρμόζουν, εκείνο που κινδυνεύει να χαθεί δεν είναι οι ώρες αλλά η ίδια η ουσία του μαθήματος; Κανένα παιδί λοιπόν δεν πρόκειται να «μείνει πίσω» από εκπαιδευτικής απόψεως αν για μια-δυο χιονισμένες μέρες δεν κάνει μάθημα.

Όλα όμως τα παιδιά θα «μείνουν πίσω» από ψυχοσυναισθηματικής απόψεως, αν μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον που οι ενήλικοι – και μάλιστα θεσμικά – φροντίζουν πεισματικά να τους στερούν κάθε μικρή ευκαιρία για χαρά, ξεγνοιασιά και απόδραση από την συχνά καταπιεστική καθημερινότητα που βιώνουν.

Ειδικά αυτή την περίοδο της αναγκαστικής κοινωνικής αποστασιοποίησης, των μέτρων, της μάσκας και της «κλεισούρας», έχουμε όλοι, μα κυρίως οι μικροί μας φίλοι, απόλυτη ανάγκη αυτές τις μικρές απόδράσεις.

Βουρ λοιπόν για χιονοπόλεμο, όσο προλαβαίνουμε!

Αλέξης Ρίζος
Εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δικαστήριο
Δικαστήρια: Νέος γραπτός διαγωνισμός ΕΣΔΙ – Από σήμερα οι αιτήσεις
Προκήρυξη για την εισαγωγή 122 νέων σπουδαστών στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών – Δύο στάδια εξετάσεων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα
Δικαστήρια: Νέος γραπτός διαγωνισμός ΕΣΔΙ – Από σήμερα οι αιτήσεις
διαγωνιζόμενοι στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ
2ος Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 20/6: Έκτακτο για 47000 - Βγήκαν όλα τα Τεστ
Σαν "βόμβα" έσκασε για όλους τους 47.000 υποψήφιους του ΑΣΕΠ η παρακάτω δημοσίευση λίγες ημέρες πριν τις εξετάσεις του 2ου Διαγωνισμού ΑΣΕΠ -...
2ος Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 20/6: Έκτακτο για 47000 - Βγήκαν όλα τα Τεστ
Εκπαιδευτικός με απογοήτευση
Σχολεία σε κίνδυνο: «Στάζουν οι στέγες και πλημμυρίζουν τα προαύλια»
«Στην πόλη μας υπάρχουν σχολεία που στάζουν οι στέγες, που πλημμυρίζουν τα προαύλια, που είναι χαλασμένα τα υδραυλικά»
Σχολεία σε κίνδυνο: «Στάζουν οι στέγες και πλημμυρίζουν τα προαύλια»