Νίκη Κεραμέως
ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ / INTIME NEWS
Σε αυτά τα δύο χρόνια όμως χάσαμε μεγάλο μέρος των μαθημάτων λόγω τεχνικών προβλημάτων, χάσαμε διδακτικές ώρες λόγω απουσίας καθηγητών και μαθητών που νόσησαν με το  COVID - 19, χάσαμε δικούς μας ανθρώπους και χάσαμε τους εαυτούς μας.

Το alfavita.gr έλαβε μια ακόμη επιστολή μαθήτριας Γ΄ Λυκείου η οποία έχει ήδη αποσταλεί (σήμερα) στο email της Υπουργού κ. Κεραμέως, όπως επίσης και στην φόρμα επικοινωνίας του Υπουργείου Παιδείας.

Την δημοσιεύουμε παρακάτω:

Αξιότιμη κυρία υπουργέ,

Όπως γνωρίζεται και εσείς, τα τελευταία δύο χρόνια για ολόκληρο τον κόσμο αποτελούν ένα βάναυσο αγώνα ενάντια σε έναν αόρατο εχθρό, τον COVID-19. 

Μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες  οι μαθητές πρέπει να συνεχίσουν τον αγώνα τους.

Όμως οι καταστάσεις μέσα στις οποίες εγώ και συμμαθητές μου χτίσαμε τις βάσεις μας ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και καταπιεστικές. Ξεκινώντας την Α' λυκείου δια ζώσης και έπειτα με τηλεκπαίδευση και συνεχίζοντας την Β' λυκείου με το μεγαλύτερο μέρος του σχολικού έτους σε τηλεκπαίδευση. Σε αυτά τα δύο χρόνια όμως χάσαμε μεγάλο μέρος των μαθημάτων λόγω τεχνικών προβλημάτων, χάσαμε διδακτικές ώρες λόγω απουσίας καθηγητών και μαθητών που νόσησαν με το  COVID - 19, χάσαμε δικούς μας ανθρώπους και χάσαμε τους εαυτούς μας. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τον αποπροσανατολισμό μας από τους στόχους μας.

Φτάνοντας στο σήμερα, οι μαθητές έχουν φτάσει στο όριο τους. Είμαστε η γενιά της τηλεκπαίδευσης, είμαστε η γενιά όλων των μεγάλων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, είμαστε η γενιά με την αυξημένη σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές ύλη, είμαστε η γενιά που κουράστηκε ψυχικά και σωματικά.

Είμαστε η γενιά που θέλει να αναπνεύσει. 

Έχουμε τις ίδιες δυσκολίες με τις προηγούμενες δύο γενιές. Οπότε αναρωτιέμαι κυρία υπουργέ, γιατί έχουμε διαφορετική αντιμετώπιση; Γιατί αγνοείτε την πίεση που έχουμε; Και γιατί κάνετε τις συνθήκες πιο δύσκολες;

Για όλα τα παραπάνω θα σας παρακαλούσα εκ μέρους όλων των μαθητών να εξετάσετε το ενδεχόμενο μείωσης της εξεταζόμενης ύλης των μαθημάτων των πανελλαδικών για το έτος 2021-2022. 

Σας ευχαριστώ, 

Μαθήτρια Γ' Λυκείου

Λυδία Π. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αγωνες
Πανελλήνιοι Αγώνες ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2025-2026: Ξεκινά η αγωνιστική χρονιά στα σχολεία Ελλάδας – Κύπρου
Το Υπουργείο Παιδείας προκηρύσσει την έναρξη των Πανελλήνιων Αγώνων και άλλων σχολικών αθλητικών δραστηριοτήτων για το νέο σχολικό έτος
Πανελλήνιοι Αγώνες ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2025-2026: Ξεκινά η αγωνιστική χρονιά στα σχολεία Ελλάδας – Κύπρου
βιβλιο
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για το "πολλαπλό βιβλίο" στην εκπαίδευση - "Δεν εξασφαλίζει ίση γνώση για όλους τους μαθητές"
"Δεν είναι μεταρρύθμιση, είναι διάσπαση": Σκληρή ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά για το πολλαπλό βιβλίο
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για το "πολλαπλό βιβλίο" στην εκπαίδευση - "Δεν εξασφαλίζει ίση γνώση για όλους τους μαθητές"
Πανελλήνιες εξετάσεις
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2025: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων υποψηφίων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ
Αποτελέσματα για τις επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις 2025: Πού θα βρείτε τα Τμήματα και πώς γίνεται η εγγραφή - Δείτε τους πίνακες ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2025: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων υποψηφίων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ
kinisi
Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πλήρης οδηγός για την προθεσμία, τα πρόστιμα και την ψηφιακή ακινησία
Πάνω από 4 εκατομμύρια οδηγοί θα λάβουν τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας 2026. Δείτε πώς υπολογίζονται, ποιες είναι οι προθεσμίες, τα...
Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πλήρης οδηγός για την προθεσμία, τα πρόστιμα και την ψηφιακή ακινησία