Νίκη Κεραμέως
ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ / INTIME NEWS
Σε αυτά τα δύο χρόνια όμως χάσαμε μεγάλο μέρος των μαθημάτων λόγω τεχνικών προβλημάτων, χάσαμε διδακτικές ώρες λόγω απουσίας καθηγητών και μαθητών που νόσησαν με το  COVID - 19, χάσαμε δικούς μας ανθρώπους και χάσαμε τους εαυτούς μας.

Το alfavita.gr έλαβε μια ακόμη επιστολή μαθήτριας Γ΄ Λυκείου η οποία έχει ήδη αποσταλεί (σήμερα) στο email της Υπουργού κ. Κεραμέως, όπως επίσης και στην φόρμα επικοινωνίας του Υπουργείου Παιδείας.

Την δημοσιεύουμε παρακάτω:

Αξιότιμη κυρία υπουργέ,

Όπως γνωρίζεται και εσείς, τα τελευταία δύο χρόνια για ολόκληρο τον κόσμο αποτελούν ένα βάναυσο αγώνα ενάντια σε έναν αόρατο εχθρό, τον COVID-19. 

Μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες  οι μαθητές πρέπει να συνεχίσουν τον αγώνα τους.

Όμως οι καταστάσεις μέσα στις οποίες εγώ και συμμαθητές μου χτίσαμε τις βάσεις μας ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και καταπιεστικές. Ξεκινώντας την Α' λυκείου δια ζώσης και έπειτα με τηλεκπαίδευση και συνεχίζοντας την Β' λυκείου με το μεγαλύτερο μέρος του σχολικού έτους σε τηλεκπαίδευση. Σε αυτά τα δύο χρόνια όμως χάσαμε μεγάλο μέρος των μαθημάτων λόγω τεχνικών προβλημάτων, χάσαμε διδακτικές ώρες λόγω απουσίας καθηγητών και μαθητών που νόσησαν με το  COVID - 19, χάσαμε δικούς μας ανθρώπους και χάσαμε τους εαυτούς μας. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τον αποπροσανατολισμό μας από τους στόχους μας.

Φτάνοντας στο σήμερα, οι μαθητές έχουν φτάσει στο όριο τους. Είμαστε η γενιά της τηλεκπαίδευσης, είμαστε η γενιά όλων των μεγάλων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, είμαστε η γενιά με την αυξημένη σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές ύλη, είμαστε η γενιά που κουράστηκε ψυχικά και σωματικά.

Είμαστε η γενιά που θέλει να αναπνεύσει. 

Έχουμε τις ίδιες δυσκολίες με τις προηγούμενες δύο γενιές. Οπότε αναρωτιέμαι κυρία υπουργέ, γιατί έχουμε διαφορετική αντιμετώπιση; Γιατί αγνοείτε την πίεση που έχουμε; Και γιατί κάνετε τις συνθήκες πιο δύσκολες;

Για όλα τα παραπάνω θα σας παρακαλούσα εκ μέρους όλων των μαθητών να εξετάσετε το ενδεχόμενο μείωσης της εξεταζόμενης ύλης των μαθημάτων των πανελλαδικών για το έτος 2021-2022. 

Σας ευχαριστώ, 

Μαθήτρια Γ' Λυκείου

Λυδία Π. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei-foitites1
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025 και έναρξη υποβολής ενστάσεων
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
Ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται για πραγματικά ειδικό σχολείο αλλά για «κατ’ επίφαση», αφού η υποστελέχωσή του σε ειδικό...
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
taxi
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς
Για να ανατεθούν οι όποιες υπερωρίες, πρέπει να υπάρχει έγγραφη βεβαίωση από τη διοίκηση αφενός ότι δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδιας...
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς