Αποτίμηση πρώτης εβδομάδας λειτουργίας των σχολείων, του Αθανάσιου Γρίβα
"... οι  δάσκαλοι  να …τεμπελιάζουν κάνοντας  παραπάνω  διδακτικό  ωράριο, οι  γονείς  να ανησυχούν,  ακόμα να  πρέπει  να  ολοκληρωθεί  η αξιολόγηση, (άρα   αυτό  που  ζούμε  ή προσφέρουμε θα  αξιολογηθεί;)  και  μέσα  σε  όλα  αυτά  το  Υπουργείο  στέλνει  για  καταγραφή  του  σχολικού  εξοπλισμού, μια  εργασία  άνω  των  30  ωρών  για  τον  τεχνολογικό  εξοπλισμό.

Είχα  υποστηρίξει  με άρθρο μου  την άποψη, ότι αφού δεν έγιναν την βδομάδα 3 με 10 Γενάρη τα 5 σελφ τεστ, σε  μαθητές  και εκπαιδευτικούς, ώστε  να  υπάρχει μια  μια ασφαλή επιστροφή στο σχολείο  και ένας  σωστός προγραμματισμός αναπλήρωσης  των  εκπαιδευτικών που  θα  απουσιάζουν, να δοθεί  μια  παράταση  3 τουλάχιστον ημερών, ώστε  να  άνοιγαν τα  σχολεία  13/1, τελικά αυτά  άνοιξαν 10 Ιανουαρίου.

 Για να δούμε  τι έγινε,

Δευτέρα, είδα τους μαθητές  του  σχολείου μου να γυρίζουν στο σχολείο, φοβισμένοι και λιγότερο χαρούμενοι  από κάθε φορά.

 Οι γονείς να  ζητούν σελφ τεστ  που  δεν είχαν  βρει, γιατί η πλατφόρμα  είχε πέσει, να  προσπαθούν  να   κάνουν τα  τέστ    στα   αυτοκίνητα ή  στην  διπλανή πλατεία   και  εμάς  τους  Διευθυντές, να  τρέχουμε  να  προσπαθούμε  να  καλύψουμε  τα  κενά των  εκπαιδευτικών  που  απουσίαζαν  γιατί  νοσούσαν (στο  δικό μου  σχολείο νοσούσαν 3). Οι  Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης, απλά  κατέγραφαν τα κενά  και ζητούσαν από  τους  Διευθυντές  να  μοιράζουν σελφ τεστ, που  επειδή  αυτοί  δεν είχαν το ΑΜΚΑ  των μαθητών στην  αρχή  τους  έλεγαν  να δώσουν 5, μετά  3  μετά  μόνο 1 τέστ.  Χαμός.. Ευτυχώς  που  ένα  μεγάλο  ποσοστό  περί  το  30%, δεν ήρθε  στα  σχολεία λόγω  φόβου  ή  διστακτικότητας.

Τρίτη, μια  από  τα  ίδια, μόνο  που  τώρα  αρχίζουν  να  εμφανίζονται  τα  πρώτα  κρούσματα  και  αρχίζουν  οι  ιχνηλατήσεις  τμημάτων, τα  κενά  εκπαιδευτικών  παραμένουν, οι   γονείς  ζητούν  τα  έξτρα  σελφ τεστ, οι  Διευθυντές  πρέπει  να  γίνουν  ταχυμεταφορείς  να μεταφέρουν  στα  σχολεία  σελφ  τεστ  αν  υπάρχουν  στις  Διευθύνσεις

Τετάρτη, ο  καιρός  χαλάει, τα  παράθυρα  των  τάξεων  ανοιγοκλείνουν, και  άλλοι  εκπαιδευτικοί  ξεκινούν  καραντίνα, οι ώρες   δεν  φτάνουν  για  κάλυψη  των  τμημάτων,  οι  Διευθύνσεις  απλά  καταγράφουν  κενά, οι  Διευθυντές  συνεχίζουν  να  τρέχουν  για  σελφ τεστ, οι  ιχνηλατήσεις συνεχίζονται ,οι   γονείς  ανησυχούν  για  το  αύριο.

Πέμπτη, και  όπως  δηλώνει  γνωστός  δημοσιογράφος  οι  εκπαιδευτικοί  επειδή  είναι  τεμπέληδες, ζητούσαν  την  παράταση  για  να  τεμπελιάζουν  ακόμα  μια βδομάδα, μόνο  που  αρκετοί  από  αυτούς  είναι  στο  σπίτι  τους  σε  καραντίνα  και οι  υπόλοιποι  προσπαθούν  να  καλύψουν  τα  κενά  που  αυξάνονται, να   διαχειριστούν  τους  φόβους  των  μαθητών  τους, να  προσφέρουν  παραπάνω  ώρες στα  σχολεία , να βοηθήσουν  την  κατάσταση . (ο  ίδιος  δημοσιογράφος   θαύμαζε  τους  εκπαιδευτικούς   για  το  ρόλο  που  είχαν  τον  καιρό  της  τηλεκπαίδευσης, μάλλον   το  ίδιο  έκανε  και  με  τους  γιατρούς).Τα  υπόλοιπα  ίδια   και  χειρότερα.

Και  φτάσαμε Παρασκευή, κάποιοι  εκπαιδευτικοί  που  ήταν  σε  καραντίνα  επιστρέφουν  κάποιοι  άλλοι  νοσούν, τα  κενά  μεγαλώνουν , έγιναν κάποιες προσλήψεις  αλλά  ακόμα  δεν έχουν έρθει  στα  σχολεία, οι  Διευθύνσεις  απλά  καταγράφουν  κενά, οι  Διευθυντές  συνεχίζουν  να  ιχνηλατούν  τα  νέα  κρούσματα  μαθητών, να  τρέχουν  στις  Διευθύνσεις  όπου  εκεί  δεν υπάρχει κανένα υγειονομικό  πρωτόκολλο στις   ιχνηλατήσεις  ποιοι  Διευθυντές  μπαίνουν, με  αποτέλεσμα να   μεταφέρουν  από  όλα  τα  σχολεία  προς  στης  Διευθύνσεις   και  το  αντίστροφο  προς  το  σχολείο  τους, το  αυξημένο  ιικό   φορτίο, οι  δάσκαλοι  να …τεμπελιάζουν κάνοντας  παραπάνω  διδακτικό  ωράριο, οι  γονείς  να ανησυχούν,  ακόμα να  πρέπει  να  ολοκληρωθεί  η αξιολόγηση, (άρα   αυτό  που  ζούμε  ή προσφέρουμε θα  αξιολογηθεί;)  και  μέσα  σε  όλα  αυτά  το  Υπουργείο  στέλνει  για  καταγραφή  του  σχολικού  εξοπλισμού, μια  εργασία  άνω  των  30  ωρών  για  τον  τεχνολογικό  εξοπλισμό.

Τέλος, δεν  περιγράφω  άλλο.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΓΡΙΒΑΣ   Δ/ΝΤΗΣ   18 Δ.Σ  ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Υ.Γ   Για  εμάς  τους  παλαιότερους  αφιερώνω  το  τραγούδι  του Λουκιανού

20 φορές το 15, 11+7 18
σύνολο 16, πρέπει να 'ναι εντάξει
λες να 'χω λάθος, ας τα ξαναδώ

10 5 5, 6/2+8
20 φορές το 15, 11+7 18
σύνολο 16, μάλλον είν' εντάξει
ώρα να πέσω και να κοιμηθώ

Αν κοιμηθώ νωρίς θα σηκωθώ νωρίς
θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς
αν κοιμηθώ αργά, θα σηκωθώ αργά
κι όταν θα ψάχνω για θέση θα 'ν' αργά

κι όμως κατά βάθος κάπου υπάρχει λάθος
κάπου την έχουμε πατήσει κι οι δυο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»