golearn-engl_970-250
"... οι  δάσκαλοι  να …τεμπελιάζουν κάνοντας  παραπάνω  διδακτικό  ωράριο, οι  γονείς  να ανησυχούν,  ακόμα να  πρέπει  να  ολοκληρωθεί  η αξιολόγηση, (άρα   αυτό  που  ζούμε  ή προσφέρουμε θα  αξιολογηθεί;)  και  μέσα  σε  όλα  αυτά  το  Υπουργείο  στέλνει  για  καταγραφή  του  σχολικού  εξοπλισμού, μια  εργασία  άνω  των  30  ωρών  για  τον  τεχνολογικό  εξοπλισμό.

Είχα  υποστηρίξει  με άρθρο μου  την άποψη, ότι αφού δεν έγιναν την βδομάδα 3 με 10 Γενάρη τα 5 σελφ τεστ, σε  μαθητές  και εκπαιδευτικούς, ώστε  να  υπάρχει μια  μια ασφαλή επιστροφή στο σχολείο  και ένας  σωστός προγραμματισμός αναπλήρωσης  των  εκπαιδευτικών που  θα  απουσιάζουν, να δοθεί  μια  παράταση  3 τουλάχιστον ημερών, ώστε  να  άνοιγαν τα  σχολεία  13/1, τελικά αυτά  άνοιξαν 10 Ιανουαρίου.

 Για να δούμε  τι έγινε,

Δευτέρα, είδα τους μαθητές  του  σχολείου μου να γυρίζουν στο σχολείο, φοβισμένοι και λιγότερο χαρούμενοι  από κάθε φορά.

 Οι γονείς να  ζητούν σελφ τεστ  που  δεν είχαν  βρει, γιατί η πλατφόρμα  είχε πέσει, να  προσπαθούν  να   κάνουν τα  τέστ    στα   αυτοκίνητα ή  στην  διπλανή πλατεία   και  εμάς  τους  Διευθυντές, να  τρέχουμε  να  προσπαθούμε  να  καλύψουμε  τα  κενά των  εκπαιδευτικών  που  απουσίαζαν  γιατί  νοσούσαν (στο  δικό μου  σχολείο νοσούσαν 3). Οι  Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης, απλά  κατέγραφαν τα κενά  και ζητούσαν από  τους  Διευθυντές  να  μοιράζουν σελφ τεστ, που  επειδή  αυτοί  δεν είχαν το ΑΜΚΑ  των μαθητών στην  αρχή  τους  έλεγαν  να δώσουν 5, μετά  3  μετά  μόνο 1 τέστ.  Χαμός.. Ευτυχώς  που  ένα  μεγάλο  ποσοστό  περί  το  30%, δεν ήρθε  στα  σχολεία λόγω  φόβου  ή  διστακτικότητας.

Τρίτη, μια  από  τα  ίδια, μόνο  που  τώρα  αρχίζουν  να  εμφανίζονται  τα  πρώτα  κρούσματα  και  αρχίζουν  οι  ιχνηλατήσεις  τμημάτων, τα  κενά  εκπαιδευτικών  παραμένουν, οι   γονείς  ζητούν  τα  έξτρα  σελφ τεστ, οι  Διευθυντές  πρέπει  να  γίνουν  ταχυμεταφορείς  να μεταφέρουν  στα  σχολεία  σελφ  τεστ  αν  υπάρχουν  στις  Διευθύνσεις

Τετάρτη, ο  καιρός  χαλάει, τα  παράθυρα  των  τάξεων  ανοιγοκλείνουν, και  άλλοι  εκπαιδευτικοί  ξεκινούν  καραντίνα, οι ώρες   δεν  φτάνουν  για  κάλυψη  των  τμημάτων,  οι  Διευθύνσεις  απλά  καταγράφουν  κενά, οι  Διευθυντές  συνεχίζουν  να  τρέχουν  για  σελφ τεστ, οι  ιχνηλατήσεις συνεχίζονται ,οι   γονείς  ανησυχούν  για  το  αύριο.

Πέμπτη, και  όπως  δηλώνει  γνωστός  δημοσιογράφος  οι  εκπαιδευτικοί  επειδή  είναι  τεμπέληδες, ζητούσαν  την  παράταση  για  να  τεμπελιάζουν  ακόμα  μια βδομάδα, μόνο  που  αρκετοί  από  αυτούς  είναι  στο  σπίτι  τους  σε  καραντίνα  και οι  υπόλοιποι  προσπαθούν  να  καλύψουν  τα  κενά  που  αυξάνονται, να   διαχειριστούν  τους  φόβους  των  μαθητών  τους, να  προσφέρουν  παραπάνω  ώρες στα  σχολεία , να βοηθήσουν  την  κατάσταση . (ο  ίδιος  δημοσιογράφος   θαύμαζε  τους  εκπαιδευτικούς   για  το  ρόλο  που  είχαν  τον  καιρό  της  τηλεκπαίδευσης, μάλλον   το  ίδιο  έκανε  και  με  τους  γιατρούς).Τα  υπόλοιπα  ίδια   και  χειρότερα.

Και  φτάσαμε Παρασκευή, κάποιοι  εκπαιδευτικοί  που  ήταν  σε  καραντίνα  επιστρέφουν  κάποιοι  άλλοι  νοσούν, τα  κενά  μεγαλώνουν , έγιναν κάποιες προσλήψεις  αλλά  ακόμα  δεν έχουν έρθει  στα  σχολεία, οι  Διευθύνσεις  απλά  καταγράφουν  κενά, οι  Διευθυντές  συνεχίζουν  να  ιχνηλατούν  τα  νέα  κρούσματα  μαθητών, να  τρέχουν  στις  Διευθύνσεις  όπου  εκεί  δεν υπάρχει κανένα υγειονομικό  πρωτόκολλο στις   ιχνηλατήσεις  ποιοι  Διευθυντές  μπαίνουν, με  αποτέλεσμα να   μεταφέρουν  από  όλα  τα  σχολεία  προς  στης  Διευθύνσεις   και  το  αντίστροφο  προς  το  σχολείο  τους, το  αυξημένο  ιικό   φορτίο, οι  δάσκαλοι  να …τεμπελιάζουν κάνοντας  παραπάνω  διδακτικό  ωράριο, οι  γονείς  να ανησυχούν,  ακόμα να  πρέπει  να  ολοκληρωθεί  η αξιολόγηση, (άρα   αυτό  που  ζούμε  ή προσφέρουμε θα  αξιολογηθεί;)  και  μέσα  σε  όλα  αυτά  το  Υπουργείο  στέλνει  για  καταγραφή  του  σχολικού  εξοπλισμού, μια  εργασία  άνω  των  30  ωρών  για  τον  τεχνολογικό  εξοπλισμό.

Τέλος, δεν  περιγράφω  άλλο.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΓΡΙΒΑΣ   Δ/ΝΤΗΣ   18 Δ.Σ  ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Υ.Γ   Για  εμάς  τους  παλαιότερους  αφιερώνω  το  τραγούδι  του Λουκιανού

20 φορές το 15, 11+7 18
σύνολο 16, πρέπει να 'ναι εντάξει
λες να 'χω λάθος, ας τα ξαναδώ

10 5 5, 6/2+8
20 φορές το 15, 11+7 18
σύνολο 16, μάλλον είν' εντάξει
ώρα να πέσω και να κοιμηθώ

Αν κοιμηθώ νωρίς θα σηκωθώ νωρίς
θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς
αν κοιμηθώ αργά, θα σηκωθώ αργά
κι όταν θα ψάχνω για θέση θα 'ν' αργά

κι όμως κατά βάθος κάπου υπάρχει λάθος
κάπου την έχουμε πατήσει κι οι δυο

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πέθανε η συγγραφέας Αγγελική Βαρελλά

Αιτήσεις για το ΕΚΤΑΚΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 1000 ευρώ σε 80000 ανέργους ΕΔΩ

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Κουίζ: Ποιος ζητάει από την Κυβέρνηση αλλαγές στο συνδικαλιστικό νόμο ώστε να μπορεί να απολύει τους ακατάλληλους εκπαιδευτικούς
Πολλοί προύχοντες της δημοσιογραφίας «τζημεροβελοπουλοσυναγωνίζονται» ποιος, με το μανδύα της δημοσιογραφικής τάχα κριτικής, θα ρίξει πιο πολύ...
Κουίζ: Ποιος ζητάει από την Κυβέρνηση αλλαγές στο συνδικαλιστικό νόμο ώστε να μπορεί να απολύει τους ακατάλληλους εκπαιδευτικούς
Σχολεία: Κλίμα ανησυχίας στους εκπαιδευτικούς για μετακινήσεις σε άλλα σχολεία
Τι θα κάνουν οι  αναπληρωτές  διευθυντές  στο σχολείο τους όταν αναλάβουν υπηρεσία οι νέοι διευθυντές σχολείων αφού λόγω της προσωρινής τους θέσης...
Σχολεία: Κλίμα ανησυχίας στους εκπαιδευτικούς για μετακινήσεις σε άλλα σχολεία
antipolemiki
77 χρόνια από τις ατομικές βόμβες σε Χιροσίμα-Ναγκασάκι: Συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
«Τιμούμε τα θύματα του πυρηνικού εγκλήματος των ΗΠΑ. Με τους λαούς αγωνιζόμαστε ενάντια στον όλεθρο και την πυρηνική τρομοκρατία των ιμπεριαλιστών» -...
77 χρόνια από τις ατομικές βόμβες σε Χιροσίμα-Ναγκασάκι: Συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη