Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Thumbnail
« Οι πραγματικές ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες, αν συνυπολογίσουμε τον κόφτη που έθεσε με προφορική εντολή το Υπουργείο για πλαφόν δύο παράλληλων ανά σχολική μονάδα και σύμφωνα με τον οποίο δηλώθηκαν τα κενά από τη Διεύθυνση εκπαίδευσης»

Τις εμβαλωματικές λύσεις που επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας αναφορικά με την κάλυψη των κενών των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και παράλληλης στήριξης σχολιάζει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων σε σχετική του ανακοίνωση.

«Σε δείγμα μόλις 39 σχολικών μονάδων του νομού Χανίων προκύπτουν ότι αν και υπάρχουν 119 εγκρίσεις 24ωρης παράλληλης στήριξης, από αυτές έχουν καλυφθεί πλήρως 19, μερικώς 66, ενώ 8 έχουν καλυφθεί από "ιδιωτικές παράλληλες"» αναφέρει χαρακτηριστικά ο ΣΕΠΕ Χανίων, ο οποίος προχωρά σε παράσταση διαμαρτυρίας, αύριο, στις 13:30, στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Χανίων στη 1.30μμ προκηρύσσοντας παράλληλα 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (12:00 - 14:00 ή 14:00 - 16:00).

Η ανακοίνωση

Παρά τις ανέξοδες πανηγυρικές ανακοινώσεις της υπουργού Παιδείας για τις 11.700 μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών στην αρχή της σχολικής χρονιάς, η εφαρμοζόμενη πολιτική που αντιμετωπίζει την ειδική αγωγή και τους μαθητές και τις μαθήτριες που χρήζουν εξατομικευμένης διδασκαλίας ως μαθητές δεύτερης κατηγορίας, παραβλέποντας τη συμπεριληπτική εκπαίδευση, αποδεικνύει τον βαθύτατα αντιπαιδαγωγικό της χαρακτήρα.

Αντί να καλύψουν όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης προσπαθούν, το ΥΠΑΙΘ και η Διεύθυνση Π. Ε. Χανίων, να μοιράσουν τη φτώχεια τους σε προσλήψεις αναπληρωτών στα σχολεία της περιοχής μετακινώντας παράτυπα αναπληρωτές εκπαιδευτικούς από τη μία σχολική μονάδα στην άλλη.

Τέτοιες ήταν οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από το Δημοτικό σχολείο Χωραφακίων και το 15ο-19ο στο Δ Σχ Παζινού και τα Κουνουπιδιανά, τέτοια ήταν η μετακίνηση εκπαιδευτικού από το 1ο Ειδικό Σχολείο Χανίων στην Παλαιοχώρα, από το Τ.Ε του Νηπιαγωγείου Ταυρωνίτη στο 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο, απο το 15ο Δ.Σχ. Στο 7ο και από το 1ο Δ Σχ Σούδας στην Παλαιόχωρα.

Σε δείγμα μόλις 39 σχολικών μονάδων του νομού Χανίων προκύπτουν ότι αν και υπάρχουν 119 εγκρίσεις 24ωρης παράλληλης στήριξης, από αυτές έχουν καλυφθεί πλήρως 19, μερικώς 66, ενώ 8 έχουν καλυφθεί από «ιδιωτικές παράλληλες». Επίσης, υπάρχουν 10 εγκρίσεις 12ωρης παράλληλης στήριξης από τις οποίες έχουν καλυφθεί πλήρως 3 και μερικώς 2. Οι πραγματικές ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες, αν συνυπολογίσουμε τον κόφτη που έθεσε με προφορική εντολή το Υπουργείο για πλαφόν 2 παράλληλων ανά σχολική μονάδα και σύμφωνα με τον οποίο δηλώθηκαν τα κενά από τη Διεύθυνση εκπαίδευσης.

Όσο αφορά την εξειδικευμένη αγωγή, 5 τμήματα ένταξης σε Δ.ΣΧ. και 1 σε Νηπιαγωγείο παραμένουν χωρίς στελέχωση ωστόσο δεν υπάρχει ούτε ένας εκπαιδευτικός στη διάθεση για την κάλυψη βραχυχρόνιων αδειών εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα σε περιπτώσεις έκτακτων αδειών τμήματα να κλείνουν.

Η λίστα δε έχει σταματημό, όταν στο Δ Σχ Παλαιοχώρας δεν έχουν τοποθετηθεί εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, Μουσικής, Γαλλικής γλώσσας και 3 Παράλληλες Στηρίξεις, όπως και στο Δ Σχ Κουντούρας απουσιάζουν οι εκπαιδευτικοί της Γαλλικής Γλώσσας, των Γερμανικών, της Θεατρολογίας, της Μουσικής, της Πληροφορικής και 2 Παράλληλες Στηρίξεις.

Ύστερα από 2 χρονιές τηλεκπαίδευσης, με τα τεράστια μορφωτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί και ενώ φτάνουμε λίγο πριν τα Χριστούγεννα με δεκάδες ελλείψεις, ιδιαίτερα στον ευαίσθητο τομέα της ειδικής αγωγής, η κατάσταση που διαμορφώνεται στις σχολικές αίθουσες εξαιτίας της εγκληματικής κυβερνητικής διαχείρισης, είναι εκρηκτική. Παράλληλα, οι γονείς αναγκάζονται (εφόσον μπορούν), να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη για να στηρίξουν τα παιδιά τους, λύση πολύ βολική και για τη σημερινή αλλά και για τις προηγούμενες κυβερνήσεις, αφού απαλλάσσει το κράτος από την αποκλειστική του ευθύνη για τη χρηματοδότηση και τη στελέχωση των σχολείων.

Διεκδικούμε την κάλυψη όλων των κενών θέσεων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης (ένας εκπαιδευτικός για κάθε μαθητή/μαθήτρια που έχει σχετική γνωμάτευση των ΚΕΔΑΣΥ χωρίς διαμοιρασμούς και εκπτώσεις), κάλυψη όλων των κενών θέσεων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της περιοχής, μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα.

Το ΔΣ κηρύσσει 2ωρη διευκολυντική Στάση Εργασίας(12-2μμ ή 2μμ-4μμ) την Τρίτη 7 Δεκέμβρη και καλεί τους εκπαιδευτικούς σε συγκέντρωση στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Χανίων στη 1.30μμ.

Φτάνει πια! Κανένα παιδί χωρίς την παιδαγωγική επιστημονική υποστήριξη που έχει ανάγκη!

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κακοκαιρία ΕΛΠΙΣ: Η λίστα με τα κλειστά σχολεία σε όλη την Ελλάδα - Ανανεώνεται συνεχώς

Νέες Προκηρύξει ΑΣΕΠ για 5889 ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

Τηλεκπαίδευση – ΔΟΕ: Υποκριτικό το ενδιαφέρον της κυβέρνησης λόγω κακοκαιρίας
Απαράδεκτη και προκλητική η επικοινωνιακή «μέριμνα» του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τη διενέργεια τηλεκπαίδευσης εξ αιτίας της κακοκαιρίας, σύμφωνα με τη ΔΟΕ
Τηλεκπαίδευση – ΔΟΕ: Υποκριτικό το ενδιαφέρον της κυβέρνησης λόγω κακοκαιρίας
Δεκάχρονη στη Ρωσία επέζησε σε χιονοθύελλα αγκαλιάζοντας ένα αδέσποτο σκυλί (βίντεο)
Το κορίτσι βρέθηκε τελικά 18 ώρες αφότου είχε εξαφανιστεί επιστρέφοντας με τα πόδια από το σχολείο. Είπε πώς «αγκάλιαζε ένα χνουδωτό σκυλί για...
Δεκάχρονη στη Ρωσία επέζησε σε χιονοθύελλα αγκαλιάζοντας ένα αδέσποτο σκυλί (βίντεο)
Σχετικά με την τηλεκπαίδευση στα κλειστά σχολεία λόγω κακοκαιρίας
"Τα κροκοδείλια δάκρυα «για να μην χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα» δεν αθωώνουν την αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης να καλύψει από την αρχή της...
Σχετικά με την τηλεκπαίδευση στα κλειστά σχολεία λόγω κακοκαιρίας
Η αθλιότητα της τηλε-«εκπαίδευσης» - τηλε-διάλυσης δεν θα έχει συνένοχους τους εκπαιδευτικούς
Ο απολογισμός της λεγόμενης τηλε-«εκπαίδευσης» έχει γίνει στις συνειδήσεις των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών τους. Και είναι...
Η αθλιότητα της τηλε-«εκπαίδευσης» - τηλε-διάλυσης δεν θα έχει συνένοχους τους εκπαιδευτικούς