Ελλείψεις τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς καταγγέλλουν οι γονείς ενός ακόμα σχολείου, καθώς το 73ο Δημοτικό Αθήνας παρουσιάζει κενά σε δύο εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (μουσικής και θεατρικής αγωγής) και τουλάχιστον δύο παράλληλης στήριξης.
«Η έλλειψη εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης καταπατά το αυτονόητο δικαίωμα πλήρους στήριξης των μαθητριών/ών για τους οποίους έχει εγκριθεί και κάνει τις εξαγγελίες για "συμπερίληψη" να μοιάζουν "πουκάμισα αδειανά"», σημειώνει ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 73ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων.
Πρόκειται για μία ακόμα καταγγελία για την κατάσταση στα σχολεία που λαμβάνει το alfavita.gr, ενδεικτική για τις ελλείψεις προσωπικού και τα κενά εκπαιδευτικών.
Αναλυτικά η καταγγελία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 73ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων:
Σχεδόν τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και στο σχολείο των παιδιών μας όπως και σε πολλά ακόμα, παρατηρούνται ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Συγκεκριμένα το σχολείο μας έχει ανάγκη από δύο εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (μουσικής και θεατρικής αγωγής) και τουλάχιστον δύο εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης.
Τα μαθήματα της μουσικής και της θεατρικής αγωγής είναι απαραίτητα για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητριών/ων, όχι μόνο για να εξελίξουν την αισθητική τους ή να αποκτήσουν συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες αλλά για την ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη τους και σύμφωνα με το πλαίσιο σπουδών ¨την γενικότερη καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της προσωπικότητας¨. Ακόμα και αν τα μαθήματα καλύπτονται από κάποιον δάσκαλο όλες/οι καταλαβαίνουμε ότι η/ο εξειδικευμένη/ος πάνω σε αυτά τα καλλιτεχνικά μαθήματα θα μπορούσε να προσφέρει πολλά περισσότερα στα παιδιά μας. Επιπλέον η έλλειψη των δύο καθηγητριών/ών ειδικοτήτων επηρεάζει το πρόγραμμα του ολοήμερου το οποίο δεν είναι δυνατόν να αναπτυχθεί πλήρως μιας και οι υπάρχουσες/ντες εκπαιδευτικοί καλύπτουν τα κενά του ημερήσιου προγράμματος.
Η έλλειψη εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης καταπατά το αυτονόητο δικαίωμα πλήρους στήριξης των μαθητριών/ών για τους οποίους έχει εγκριθεί και κάνει τις εξαγγελίες για «συμπερίληψη» να μοιάζουν ¨πουκάμισα αδειανά¨. Εκτός του ότι εξουθενώνει τις/ους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης που αναγκάζονται να μοιράζονται σε δύο παιδιά και να επιλέγουν μαθήματα και ώρες που θα τα στηρίζουν δημιουργεί και σύγχυση στα ίδια τα παιδιά που τις/ους έχουν ανάγκη.
Κρίνουμε απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας και απαιτούμε την κάλυψη των κενών των δύο ειδικοτήτων μουσικής και θεατρικής αγωγής καθώς και των κενών της παράλληλης στήριξης.
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτές οι ελλείψεις έχουν ως διαχρονική αιτία την προσπάθεια μείωσης του κόστους από το υπουργείο (είναι προφανές ότι χρήματα για εξοπλισμούς και καταστολή βρίσκονται αλλά για παιδεία και υγεία δεν επαρκούν) και εντάσσονται στην πολιτική αποκλεισμού από το αγαθό της εκπαίδευσης στον οποίο οδηγούν ένα μεγάλο μέρος της νεολαίας οι αντιδραστικοί εκπαιδευτικοί νόμοι πουψηφίστηκαν με καταιγιστικό ρυθμό το προηγούμενο διάστημα. Αυτό δεν απαλλάσσει τις διευθύνσεις εκπαίδευσης από την ευθύνη τους μιας και εφαρμόζουν, χωρίς να πιέζουν επαρκώς ώστε να υπάρξει λύση, αυτή την πολιτική.
Δε θα πάψουμε να απαιτούμε όσα τα παιδιά μας δικαιούνται και θα έπρεπε να είναι αυτονόητα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη