Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Thumbnail
Συστήνουμε στην υπουργό να ακούσει το μήνυμα των εκπαιδευτικών και να το λάβει σοβαρά υπόψη της

«Απαράδεκτο» χαρακτηρίζει η «Διέξοδος Η Αγωνιστική Συσπείρωση» του Συλλόγου "Ο Περικλής", το μήνυμα της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως για την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Η παράταξη υποστηρίζει ότι το μήνυμα της υπουργού αποτελεί «Βαθιά προσβολή στη νοημοσύνη και τον καθημερινό αγώνα των εκπαιδευτικών της τάξης να κρατήσουν όρθιο το δημόσιο σχολείο απέναντι στην καταστροφική πολιτική της και να καλλιεργήσουν στους μαθητές τους τις πανανθρώπινες αξίες όπως τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα» και κατηγορεί την υπουργό ότι με το μήνυμά της «ξεπλένει τη Χούντα».

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Είναι γεγονός ότι η υπουργός Παιδείας συνηθίζει να στέλνει απαράδεκτα μηνύματα με αφορμή τις εθνικές μας επετείους.  Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει όταν σε επέτειο της 28ης Οκτωβρίου είχε αναγάγει τον αγώνα κατά των φασιστών κατακτητών σε αγώνα κατά του λαϊκισμού!

Η ύβρις όμως τώρα συνεχίζεται  για τους αγωνιστές της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Αυτοί λοιπόν που βασανίστηκαν στα μπουντρούμια του ΕΑΤ – ΕΣΑ αποκαλούνται «αντιφρονούντες»! Ο Σπύρος Μουστακλής, ο Μανώλης Γλέζος, ο Σήφης Βαλυράκης, ο Κώστας Κάππος, ο Αλέκος Παναγούλης  και οι χιλιάδες αγωνιστές που μαρτύρησαν στα χέρια των ανθρωποφυλάκων της χούντας ήταν «αντιφρονούντες»!

Όχι από αστοχία, αλλά από πολιτική επιλογή η υπουργός  αναφέρει ότι η χώρα μας κατά τη διάρκεια της επταετίας «διχάστηκε»! Με λίγα λόγια μας λέει η υπουργός ότι οι Έλληνες χωρίστηκαν στα δύο! Δηλαδή οι μισοί ήταν με τη χούντα, και οι άλλοι μισοί κατά της χούντας! Επιχειρεί με αυτόν τον τρόπο να νομιμοποιήσει ως αυτονόητη και αποδεκτή τη φασιστική αντίληψη και τα ολοκληρωτικά καθεστώτα.

Ταυτόχρονα ένας λόγος για τον οποίο κατηγορεί  τους φασίστες πραξικοπηματίες, τους οποίους άλλωστε παραλείπει να χαρακτηρίσει ως τέτοιους, ήταν ότι η χώρα μας «απομονώθηκε, βρέθηκε στο περιθώριο των διεθνών εξελίξεων».

Το υπουργικό μήνυμα μετατρέπεται  σε «μήνυμα ξεπλύματος» της χούντας.

Μάλιστα διαπιστώνουμε ότι στην υπουργό Παιδείας «διαφεύγει» ότι η χούντα των συνταγματαρχών είχε το στήριγμα των Αμερικανών και πιθανόν να μην έχει προσέξει και ότι στην πύλη του Πολυτεχνείου υπήρχαν τα συνθήματα: Έξω αι  ΗΠΑ, Έξω το ΝΑΤΟ!

Βαθιά προσβολή στη νοημοσύνη και τον καθημερινό αγώνα των εκπαιδευτικών της τάξης να κρατήσουν όρθιο το δημόσιο σχολείο απέναντι στην καταστροφική πολιτική της και να καλλιεργήσουν στους μαθητές τους τις πανανθρώπινες αξίες όπως τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα αποτελεί η επιχείρηση της «άριστης» υπουργού  να αποδώσει  το έργο τους στα εργαστήρια διαμόρφωσης δεξιοτήτων του αυριανού ευέλικτου αναλώσιμου και υποταγμένου πολίτη- εργαζόμενου.

Συστήνουμε στην υπουργό να ακούσει το μήνυμα των εκπαιδευτικών και να το λάβει σοβαρά υπόψη της: Το σύνθημα ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ των εξεγερμένων φοιτητών είναι και σήμερα επίκαιρο. Σε αυτό, όμως, αναγνωρίζουμε ότι έχει βοηθήσει και αυτή! Η αντιεκπαιδευτική πολιτική που προωθεί αποδεικνύει ότι αυτό το σύνθημα παραμένει ανεκπλήρωτο αίτημα και  δέσμευση ανυποχώρητου αγώνα.

Το μήνυμα της Νίκης Κεραμέως

Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές και εκπαιδευτικοί,

ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Τρεις λέξεις, ένα σύνθημα. Ένα σύνθημα των εξεγερμένων φοιτητών του Νοεμβρίου του 1973, που συνόψισε στην απλότητά του τις βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη κάθε κοινωνίας, κάθε λαού. Ένα σύνθημα που ενώθηκε με τη φωνή όλων των πολιτών και κλόνισε το δικτατορικό καθεστώς.

Οι φοιτητές της εποχής πρωτοστάτησαν στον αγώνα κατά της Χούντας των Συνταγματαρχών, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας στη χώρα μας, σε μία εποχή ανελευθερίας, διωγμών αντιφρονούντων, καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων, απουσίας από το διεθνές γίγνεσθαι. Μιας επταετίας κατά την οποία η χώρα μας διχάστηκε, σκοτείνιασε, απομονώθηκε, βρέθηκε στο περιθώριο των διεθνών εξελίξεων, υπέστη εθνικές απώλειες.

Η Παιδεία πρωταγωνιστεί στη μάχη για δικαιοσύνη, ελευθερία, δημοκρατία. Είναι συνυφασμένη με αυτά τα ιδανικά, στοχεύει στην καλλιέργεια και την επιδίωξή τους. Κατοχυρώνει, μαζί με άλλες πρωτοβουλίες της Πολιτείας, την ισότητα των ευκαιριών στους νέους πολίτες της χώρας μας, είναι βασική προϋπόθεση για την κοινωνική κινητικότητα, για τη δημοκρατική δομή της κοινωνίας μας. Αποτελεί όχημα για ένα καλύτερο αύριο, εξασφαλίζει στα παιδιά μας εφόδια, ώστε αυτό το καλύτερο αύριο να έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν πράξη.

Ήδη από φέτος, αγαπητοί μας εκπαιδευτικοί, με την καίρια συνδρομή σας, αξίες όπως η δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, ο αλληλοσεβασμός, η πολιτειότητα, καθώς και δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη και η επίλυση προβλημάτων, αποκτούν ακόμη πιο ενισχυμένο ρόλο στα σχολεία μας, μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Μέσα από τα νέα προγράμματα σπουδών, αγαπητοί μας μαθητές, θα μπορείτε να προσεγγίζετε πιο βιωματικά τα ιστορικά γεγονότα και να εξοικειώνεστε καλύτερα με το πλαίσιο στο οποίο αυτά συνέβησαν.

Έτσι, με εφόδιο τη γνώση και με οδηγό τις αξίες, εσείς, οι αυριανοί διαμορφωτές της ιστορίας μας, θα μπορέσετε να γράψετε τις πιο λαμπρές σελίδες της, εμπνεόμενοι και από τα ιδανικά των φοιτητών του Πολυτεχνείου για δημοκρατία και ελευθερία.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κλειστά σχολεία σε όλη την Ελλάδα - Η ανανεωμένη λίστα

Νέες Προκηρύξει ΑΣΕΠ για 5889 ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

Βιασμός 24χρονης: Τρεις δικογραφίες για την υπόθεση - Μήνυση στον εργοδότη της 24χρονης
Οι τρεις δικογραφίες και η μήνυση στον εργοδότη της Γεωργίας - Τη Δευτέρα θα συνεχιστούν οι καταθέσεις
Βιασμός 24χρονης: Τρεις δικογραφίες για την υπόθεση - Μήνυση στον εργοδότη της 24χρονης
Εκπαιδευτικοί: Καμία υποχρεωτικότητα για τηλεκπαίδευση από τις οικίες μας
«Η τηλεκπαίδευση υλοποιείται, εφόσον καθίσταται δυνατή, από τις σχολικές μονάδες. Καμία υποχρεωτικότητα από τις οικίες και με ιδία μέσα», τονίζουν οι...
Εκπαιδευτικοί: Καμία υποχρεωτικότητα για τηλεκπαίδευση από τις οικίες μας