panelladikes
George Vitsaras / SOOC
Αλλάζουν τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής τμήματα πολλών Πανεπιστημίων

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ οκτώ ΑΕΙ ήδη έχουν καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας τους αναθεωρημένους συντελεστές των Ελάχιστων Βάσεων Εισαγωγής τους, με συνολικά περίπου 20 τμήματα τους να μειώνουν τα βαθμολογικά τους εισιτήρια και 16 να τα αυξάνουν.

Ως γνωστόν η εφαρμογή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής εκτός από το ότι λειτούργησε σαν κόφτης αφήνοντας εκτός Πανεπιστημίων αυξημένο αριθμό υποψηφίων, πέρα από το γεγονός της αποψίλωσης δεκάδων Πανεπιστημιακών Τμημάτων, αποκάλυψε και διάφορες "κακοτεχνίες" αφήνοντας έξω από τα Πανεπιστήμια και υψηλόβαθμους υποψήφιους.

Παρακάτω παρουσιάζουμε τις τροποποιήσεις των συντελεστών Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής για το Ακαδημαϊκό έτος 2022/23

ebe_1.jpg

Από ΤΑ ΝΕΑ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»