Συγχωνεύσεις τμημάτων: Διαμαρτυρία γονέων στο Δημαρχείο Ν. Ιωνίας
Διαμαρτυρία γονέων και παιδιών έξω από το Δημαρχείο Νέας Ιωνίας κατά της συγχώνευσης τμημάτων που έχουν ήδη γίνει στο 7ο Δημοτικό σχολείο

Πραγματοποιήθηκε διαμαρτυρία γονέων και κηδεμόνων μαζί με τα παιδιά τους σήμερα, 25 Οκτωβρίου, έξω από το Δημαρχείο Νέας Ιωνίας κατά της συγχώνευσης τμημάτων που έχουν ήδη γίνει στο 7ο Δημοτικό σχολείο της περιοχής και όσων συγχωνεύσεων έρχονται.

«Το σχολείο αναγκάστηκε να συγχωνεύσει τμήματα και να αποχωριστεί μια δασκάλα που ''περίσσευε''», αναφέρουν οι γονείς.

Το ΔΣ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων συνομίλησε μετά από πιέσεις και διαμαρτυρίες με την Δήμαρχο κα. Δέσποινα Θωμαΐδου . 

Οι γονείς μεταξύ άλλων ζητούν να  μην εφαρμοστεί το μέτρο της συγχώνευσης των τμημάτων προκειμένου να μην στοιβαχτούν τα παιδιά καθώς και να αραιώσουν τα τμήματα στα σχολεία.

Αναλυτικά

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Σε μία αιφνιδιαστική κίνηση εφαρμογής του Νέου Νόμου, εν μέσω τέταρτου κύματος της πανδημίας, το Υπουργείο προχώρησε στη συγχώνευση τμημάτων στο 7ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας . 

Η ΣΤ’ τάξη που τώρα είναι 3 τμήματα, με σύνολο 44 μαθητές, καλείται να συγχωνευτεί σε 2 τμήματα, με 22 μαθητές ανά τμήμα! 
Στο ίδιο έγγραφο που απέστειλε η Πρωτοβάθμια Διεύθυνση αναγράφονται ακόμα 2 τάξεις που - εν ευθέτω χρόνο - πρέπει να συγχωνευθούν τα τμήματα! 

Αναρωτιόμαστε - προβληματιζόμαστε:

 ✓ Πόσο ασφαλές είναι μέσα στην πανδημία να συνωστίζονται 24 παιδιά σε μία αίθουσα;
 ✓ Πόσο παιδαγωγικό είναι να αντιμετωπίζονται τα παιδιά ως αγέλη και όχι ως προσωπικότητες σε ανάπτυξη;
 ✓ Πόσο θα βοηθηθούν μαθησιακά τα παιδιά και πόσο θα μπορεί να τα βοηθήσει ο δάσκαλος να κατανοήσουν, όταν δυσκολεύονται;
 ✓ Πως θα τα προσέξει όλα ο εκπαιδευτικός σε περίπτωση που είναι ανήσυχα;
 ✓ Είναι επιτρεπτό με βάση την ΚΤΥΠ, να μειώνεται ο ζωτικός χώρος του παιδιού σε λιγότερο τελικά από 1,50τμ;
 ✓ Είναι τα παιδιά μας απλοί αριθμοί σε υπολογιστές που αρκεί μία μαθηματική πράξη για να διαμορφωθεί αποτέλεσμα ή είναι προσωπικότητες με ξεχωριστές ευαισθησίες, δυνατότητες και αδυναμίες που χρειάζεται να αναπτυχθούν ομαλά, χωρίς προβλήματα;

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ - ΖΗΤΑΜΕ

 ➢ Να μην εφαρμοστεί το μέτρο της συγχώνευσης των τμημάτων, να μην στοιβαχτούν τα παιδιά μας!
 ➢ Να αραιώσουν τα τμήματα στα σχολεία μας για εκπαιδευτικούς, παιδαγωγικούς αλλά και για λόγους Υγείας, τώρα μέσα στην πανδημία!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

theodoropoulos
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
Κατά τα άλλα, ο βαθύς γνώστης των πάντων και ανελέητος κριτής- όσων δεν συμπλέουν με την κυρίαρχη ιδεολογία- μπέρδεψε το όνομα της Αλέιδα Γκεβάρα με...
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
gerasimos_siasos
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών
Οι εξελίξεις που ανοίγουν νέους δρόμους για τη διάγνωση, τη θεραπεία και την πρόληψη πολλών ασθενειών
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών