Συλλογικός προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου: Νέες οδηγίες από το ΙΕΠ
Οδηγίες ΙΕΠ προς τους εκπαιδευτικούς ενόψει υποβολής συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας

Ενόψει της υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, στο πλαίσιο της αξιολόγησης, το ΙΕΠ εξέδωσε οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς.

Πιο αναλυτικά:

Στην εφαρμογή καταγράφονται:

  • Ο στόχος κάθε Σχεδίου Δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μονάδα
  • Ο τίτλος του
  • Ο/Η Συντονιστής/-τρια της Ομάδας Δράσης (με επιλογή από λίστα). Η αλλαγή της επιλογής αυτή θα είναι δυνατή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχει λόγος.

Προσοχή

Στη λίστα εμφανίζονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου που είναι εγγεγραμμένοι στο myschool. Σε περίπτωση που η λίστα δεν είναι επικαιροποιημένη, θα πρέπει να επικαιροποιηθεί άμεσα.

Η επιλογή Συντονιστή/-τριας παρέχει αυτόματα δικαίωμα πρόσβασης στην επόμενη «Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης» με τους προσωπικούς του/της κωδικούς στο Π.Σ.Δ. (βλ. Οδηγό Εφαρμογής http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m), η οποία θα είναι διαθέσιμη στην ίδια εφαρμογή προσεχώς.

Υπενθυμίζουμε:

  • Στόχοι καταγράφονται ΜΟΝΟ σε συνάρτηση με τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιηθούν για την επίτευξή τους.
  • Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε μία τουλάχιστον Ομάδα Δράσης, με βάση τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα.
  • Ο αριθμός των Ομάδων Δράσεων, άρα και των Σχεδίων Δράσης, εξαρτάται από τον αριθμό των εκπ/κών του σχολείου.
  • ΔΕΝ είναι απαραίτητο να γίνουν Σχέδια Δράσης σε όλους τους άξονες.
  • Μπορούν να υλοποιηθούν παραπάνω από 1 Σχέδια Δράσης σε έναν άξονα (π.χ. 2 ή 3 Σχέδια Δράσης στον 1ο άξονα: Διδασκαλία και Μάθηση, από διαφορετικές Ομάδες εκπαιδευτικών/ειδικοτήτων)
  • Είναι αυτονόητο ότι τα ολιγοθέσια σχολεία (έως 5 εκπ/κοί) μπορούν να υλοποιήσουν ένα μόνο Σχέδιο Δράσης κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς.
  • Οι εκπαιδευτικοί των ολιγοθέσιων σχολείων μπορούν να συνεργαστούν με εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων επιλέγοντας στόχους που αφορούν σε κοινούς άξονες π.χ. συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε κοινές επιμορφωτικές δράσεις ή συνεργασία ενός νηπιαγωγείου με όμορο δημοτικό για θέματα μετάβασης.
  • Εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν σε Δράση της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στέφανος Κασσελάκης - Τάιλερ Μακμπέθ
Πυρά Τάιλερ κατά Τσίπρα: «Κακώς αναφέρθηκε στο όνομά μου – Ήταν "κόκκινη γραμμή"»
Γιατί μπήκε η ιδιωτική συνομιλία για το παιδί στην «Ιθάκη» – Η οργή Κασσελάκη για τα «θολά νερά ομοφοβίας»
Πυρά Τάιλερ κατά Τσίπρα: «Κακώς αναφέρθηκε στο όνομά μου – Ήταν "κόκκινη γραμμή"»
τουαλ
Γονείς καταγγέλλουν χάος υποδομών στο σχολείο - Απαράδεκτη κατάσταση στις τουαλέτες, το προαύλιο και τις αίθουσες
Κτιριακά ζητήματα και επικίνδυνες συνθήκες στο 62ο Δημοτικό Αθηνών
Γονείς καταγγέλλουν χάος υποδομών στο σχολείο - Απαράδεκτη κατάσταση στις τουαλέτες, το προαύλιο και τις αίθουσες
Ευρωπαϊκά σχολεία
Ευρωπαϊκό Σχολείο Mol: Ποιοι προκρίνονται για τη θέση του αναπληρωτή Διευθυντή
Το υπουργείο Παιδείας δημοσίευσε τον προσωρινό πίνακα υποψήφιων για την κάλυψη της θέσης του αναπληρωτή Διευθυντή στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Mol του...
Ευρωπαϊκό Σχολείο Mol: Ποιοι προκρίνονται για τη θέση του αναπληρωτή Διευθυντή