Thumbnail
Το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης προσλαμβάνει με διαβλητό, μυστικό και απαράδεκτο τρόπο τους φιλολόγους που εργοδοτεί, στη διδασκαλία του προγράμματος εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών στα δημόσια σχολεία της χώρας.

ΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΥΦΕΣ  ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ  ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

 

Το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης προσλαμβάνει με διαβλητό, μυστικό και απαράδεκτο τρόπο τους φιλολόγους που εργοδοτεί, στη διδασκαλία του προγράμματος εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών στα δημόσια σχολεία της χώρας.

  1. Από έναν αξιολογικό πίνακα που έχει και που δεν τηρεί, (ενώ είναι υποχρεωμένο να τηρεί), καλεί υποτίθεται τον επόμενο στη λίστα καθηγητή φιλόλογο μυστικά!!! και πουθενά δεν ανακοινώνει τα ονόματα αυτών που προσλαμβάνονται, για να διαπιστώσουμε κι εμείς οι ενδιαφερόμενοι, ότι όντως οι ήδη προσληφθέντες έχουν περισσότερα μόρια από μας!!! γιατί φήμες υπάρχουν και κυκλοφορούν αρκετές περί του αντιθέτου!!! τι λόγο έχει η καθηγήτρια-υπεύθυνη, για το έργο αυτό κ. Άννα Συμεωνίδη Αναστασιάδη, που δεν ανακοινώνει τα ονόματα των προσληφθέντων φιλολόγων δημοσίως, προκειμένου να ελέγχουμε όλοι, οι ενδιαφερόμενοι, αν τηρείται η αξιοκρατία και η ορθή χρήση του πίνακα αυτού και την εκάστοτε σειρά μας στον πίνακα αυτό?
  2. Όσους φιλολόγους δεν τους γουστάρουν οι υπεύθυνοι του προγράμματος, α)αργούν να τους προσλάβουν χρονικά και β) τους καλούν να τοποθετηθούν όσο το δυνατό μακρύτερα από το σπίτι τους, για να ταλαιπωρούνται περισσότερο στην μετακίνηση και για να έχουν περισσότερα έξοδα μετακίνησης και για να αναγκαστούν να παραιτηθούν και να δώσουν έτσι τη θέση τους σε άλλον «δικό τους φιλόλογο». Πέρυσι π.χ. τοποθέτησαν αργότερα και πολύ μακρύτερα από το σπίτι του,(αρκετά χιλιόμετρα) φιλόλογο στον ίδιο νομό, με άλλον φιλόλογο που τοποθετήθηκε πιο γρήγορα χρονικά και πιο κοντά στο σπίτι του, μολονότι είχε λιγότερα μόρια από τον πρώτο !!!
  3. Επίσης φέτος αγρίεψαν, την εκμετάλλευση με το μπλοκάκι, (γιατί τους προσλαμβάνουν ως εργολάβους)!!!τους καθηγητές στα δημόσια σχολεία της χώρας, σ’ αυτό το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, για να μην πληρώνουν οι εργοδότες τα ένσημα των εργαζομένων τους, αλλά να αναγκάζονται οι ίδιοι οι καθηγητές να πληρώνουν, από την τσέπη τους τα ένσημα τους και να είναι πιο ευάλωτοι με το μπλοκάκι και με λιγότερα  εργασιακά δικαιώματα, σε πολλούς τομείς!!! και  πληρώνουν  λιγότερη ωριαία αντιμισθία φέτος, (12, 5ε),σε «κάποιους εκπαιδευτικούς τους», ενώ κάνουν την ίδια δουλειά με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους και έχουν τον ίδιο εργοδότη, ενώ αναγκάζονται πολλοί εξ’ αυτών, να αγοράζουν παράλληλα ένσημα στο ΙΚΑ, για να απαλλαγούν από την υποχρεωτική ασφάλιση τους το ΟΑΕΕ.

 

«ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πρέβεζα: Ισραηλινή τουρίστρια έκανε άσεμνη χειρονομία σε κοπέλα που τραγουδά για την Παλαιστίνη (Βίντεο)

Νέο μάθημα στο Λύκειο από το νέο έτος - Ποιο είναι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επίθεση του Ισραήλ εναντίον της Τεχεράνης στο Ιράν, καπνός από αεροπορικό πλήγμα σε πόλη
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
Τι κρύβεται πίσω από τις εικόνες πανικού στην Τεχεράνη και τη σιωπή από το Τελ Αβίβ;
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
νερο
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
Η κυβέρνηση εξετάζει ριζική μεταρρύθμιση λόγω λειψυδρίας και κακοδιαχείρισης – Σενάρια για νέες εταιρείες, συγχωνεύσεις και έργα δισεκατομμυρίων...
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
γριφος
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού
Αυτά τα προβλήματα μας δείχνουν πως η επιστήμη δεν είναι πάντα... γραμμική. Μπορεί να είναι ένα παιχνίδι παρατήρησης, λογικής και φαντασίας. Όσο πιο...
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού