Κενά και συγχωνεύσεις-Κόπτσης: Μεγάλο ποσοστό αναπληρωτών δεν αναλαμβάνει ή παίρνει άδεια
Στις άδειες των αναπληρωτών ρίχνει την ευθύνη ο Αλέξανδρος Κόπτσης για τα προβλήματα που παρατηρούνται στα σχολεία - Τα 6.000 εκπαιδευτικών κρύβονται πίσω από τις συγχωνεύσεις καταγγέλλουν εκπρόσωποι εκπαιδευτικών και γονέων

Περίπου 6.000 κενά εκπαιδευτικών καταγράφονται σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών, προκαλώντας έντονη ανησυχία και αναστάτωση στη σχολική κοινότητα, ενώ «κύμα» συγχωνεύσεων τμημάτων «σαρώνει» τα σχολεία. Την ίδια ώρα, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης, ισχυρίζεται ότι το πρόβλημα δημιουργείται από ένα μεγάλο ποσοστό των αναπληρωτών, το οποίο μπορεί να φτάνει και το 25%, που «είτε δεν αναλαμβάνει, είτε παίρνει άδεια αναρρωτική ή μακροχρόνια».

«Συμπληρώνεις τα κενά και δημιουργούνται άλλα», ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ για τις άδειες των εκπαιδευτικών. «Δεν μπορείς να αφήνεις ενάμισυ μήνα το σχολείο και γι’ αυτό δεν έχει ευθύνη η πολιτεία», ενώ επανέλαβε ότι συνιστούν ρεκόρ οι 150.000 προσλήψεις -διορισμοί αναπληρωτών που κάλυψαν το 92% των κενών, πριν ξεκινήσουν οι άδειες των εκπαιδευτικών. Αυτό το διαχειρίζεσαι με 3 και 4η φάση προσλήψεων, είπε.

Τι καταγγέλλουν οι εκπρόσωποι εκπαιδευτικών και γονέων

Την ίδια ώρα, ανάστατοι παραμένουν εκπαιδευτικοί και γονείς από τις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων. Όπως καταγγέλλουν πίσω από την όλη κατάσταση βρίσκονται τα 6.000 κενά σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με συνδικαλιστικές οργανώσεις, αλλά και η μη ορθή διαχείριση προσωπικού σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας.

Ο εκπρόσωπος Συλλόγου Γονέων (16ο -Χαλανδρίου) Χρήστος Ματσούκας περιγράφει ότι «παιδάκια δευτέρας δημοτικού συγχωνεύτηκαν από τάξη 16 παιδιών, ενώ φέτος είχαν την πρώτη τους επαφή με το σχολείο αφού ξεκίνησαν το Δημοτικό με τηλεκπαίδευση».

Από την πλευρά του ο Νικήτας Τσιρίγος, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «ο Περικλής», καταγγέλλει ως «εργασιακά απαράδεκτο να μετακινούνται δάσκαλοι για να καλύψουν αναρρωτικό κενό και μετά να "αγνοείται" σε ποιο σχολείο βρίσκονται».

Τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη είναι παρά πολλά τόνισε ο κ. Τσιρίγος. Μιλώντας για σύνολο 160.000 εκπαιδευτικών «οι περισσότεροι σε προχωρημένες ηλικίες», χαρακτήρισε «αναφαίρετο το δικαίωμα να αρρωστήσουμε».

Πρόσθεσε δε ότι «αρκετοί συνάδελφοι ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες και δεν εντάσσονται σε σχολείο, κάτι που έχει περιοριστεί με τους εμβολιασμούς».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Απεργία
Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν – Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
Με 24ωρη απεργία στις 16 Δεκεμβρίου, οι εργαζόμενοι στους Δήμους διεκδικούν αξιοπρεπείς μισθούς, προσλήψεις και ενίσχυση των δημόσιων υπηρεσιών, ενώ...
Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν – Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
ΚΟΥΝΤΟΥΡΗΣ
Τηλέμαχος Κουντούρης: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις; Ένα παιδαγωγικό αδιέξοδο
Έχουμε οδηγηθεί σταδιακά σε μια εποχή «δικαιωματισμού», όπου κάθε σύσταση, παιδαγωγική παρατήρηση ή φυσική συνέπεια εκλαμβάνεται ως αυταρχική...
Τηλέμαχος Κουντούρης: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις; Ένα παιδαγωγικό αδιέξοδο
Παπαϊωάννου
Ν. Παπαϊωάννου (υφ. Παιδείας): Για τη χρόνια εκκρεμότητα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Μηχανικών ΤΕ
Παπαϊωάννου: «Είμαστε σε διαδικασία επεξεργασίας του τρόπου επίλυσής του μαζί με τα συναρμόδια Υπουργεία. Δεν είναι μόνον τα συναρμόδια Υπουργεία....
Ν. Παπαϊωάννου (υφ. Παιδείας): Για τη χρόνια εκκρεμότητα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Μηχανικών ΤΕ