pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Nick Paleologos / SOOC
«Είναι πέρα από κάθε λογική να συμβαίνει συγχώνευση τμημάτων εν μέσω της πανδημίας COVID-19» υπογραμμίζουν οι γονείς του 6ου ΓΕΛ Γλυφάδας

Για τη σύμπτυξη των 5 τμημάτων της Β΄ Λυκείου σε 4 και την ανακατανομή των μαθητών κατά αλφαβητική σειρά έγραψαν σε επιστολή διαμαρτυρίας τους οι γονείς του 6ου ΓΕΛ Γλυφάδας.

«Εν μέσω πανδημίας, σχολικής χρονιάς και δικαστικών προσφυγών του Υπουργείου εναντίον των εκπαιδευτικών που παλεύουν για ένα καλύτερο σχολείο και για το μέλλον των μαθητών τους, επαναϋπολογίζονται τα κενά -Οκτώβρη μήνα- στοιβάζοντας μάλιστα επιπλέον 5 με 6 μαθητές ανά τμήμα στην Β΄ τάξη του Λυκείου μας σε 35τ.μ. για 7 ώρες κάθε μέρα!!» επισημαίνουν οι γονείς.

«Αγνοώντας τα τεράστια μορφωτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί με κλειστά σχολεία ενάμιση χρόνο τώρα, είναι αντιεκπαιδευτικό να συγχωνεύονται τμήματα και να απαξιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία» προσθέτουν.

Στη συνέχεια, απαιτούν από την Δ/νση Β΄θμιας Δ΄ Αθήνας και τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Αττικής να μην προβούν σε σύμπτυξη των τμημάτων της Β΄ Λυκείου του σχολείου και το υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να ασκεί πίεση για συμπτύξεις τμημάτων.

Η επιστολή των γονέων

Αναλυτικά, η επιστολή των γονέων του 6ου ΓΕΛ Γλυφάδας:

Με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας για συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολικών τμημάτων πανελλαδικά.

Με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο επιχειρείται να αντιμετωπιστούν τα σχεδόν 6000 κενά των σχολείων αντί να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών. Το σχολείο μας δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς μας ανακοινώθηκε η σύμπτυξη των 5 τμημάτων της Β΄ Λυκείου σε 4 και η ανακατανομή των μαθητών κατά αλφαβητική σειρά.

Εν μέσω πανδημίας, σχολικής χρονιάς και δικαστικών προσφυγών του Υπουργείου εναντίον των εκπαιδευτικών που παλεύουν για ένα καλύτερο σχολείο και για το μέλλον των μαθητών τους, επαναϋπολογίζονται τα κενά -Οκτώβρη μήνα- στοιβάζοντας μάλιστα επιπλέον 5 με 6 μαθητές ανά τμήμα στην Β΄ τάξη του Λυκείου μας σε 35τ.μ. για 7 ώρες κάθε μέρα!!

Υπενθυμίζεται ότι τα συγκεκριμένα τμήματα είχαν ήδη εγκριθεί. Αγνοώντας τα τεράστια μορφωτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί με κλειστά σχολεία ενάμιση χρόνο τώρα, είναι αντιεκπαιδευτικό να συγχωνεύονται τμήματα και να απαξιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

Σε τμήματα με τόσους πολλούς μαθητές επιπλέον, είναι δύσκολη η διδασκαλία καθώς και η αποτελεσματική αξιολόγηση των μαθητών.

Επιπροσθέτως η αναδιάρθρωση του ωρολογίου προγράμματος φαντάζει δυσεπίλυτος γρίφος καθώς οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας θα πρέπει να μετακινούνται και σε άλλα σχολεία για την συμπλήρωση του ωραρίου τους. Και μην ξεχνάμε τα παιδιά μας που διδάσκονται ήδη ενάμιση μήνα από κάποιον καθηγητή, θα βρεθούν ξαφνικά με καινούργιο καθηγητή. Η ύλη και ο τρόπος που έχει διδαχθεί το κάθε τμήμα δεν σημαίνει ότι θα συμπίπτει και κάπου εκεί θα πρέπει στην ουσία να γίνει επανεκκίνηση της διδασκαλίας.

Χωρίς να υπολογίζεται η κατάσταση του σχολικού κτιρίου, οι υποδομές, το μέγεθος των σχολικών αιθουσών, οι μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών, το ότι η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει εδώ και ενάμιση μήνα, όλες αυτές οι αλλαγές επιβαρύνουν τελικά την ήδη επιβαρυμένη ψυχολογία των παιδιών μας.

Είναι πέρα από κάθε λογική να συμβαίνει συγχώνευση τμημάτων εν μέσω της πανδημίας COVID-19 τη στιγμή που όλοι μιλάνε για έξαρσή της ιδιαίτερα στους εφήβους.

Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα βάζει σε κίνδυνο την υγεία των παιδιών και των καθηγητών εφόσον μειώνονται οι μεταξύ τους αποστάσεις και αυξάνεται ο συγχρωτισμός. Επιπροσθέτως οι μαθητές θα αλλάζουν τμήμα μία και δύο φορές την ημέρα για τα μαθήματα κατεύθυνσης και της β΄ ξένης γλώσσας. Τα παιδιά μας δεν είναι απλά αριθμοί σε οθόνες υπολογιστών.

Ως εκ τούτου ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από την Δ/νση Β΄θμιας Δ΄ Αθήνας και τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Αττικής να μην προβούν σε σύμπτυξη των τμημάτων της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας. Τέλος το Υπουργείο να σταματήσει να ασκεί πίεση για συμπτύξεις τμημάτων και να πράξει αυτό που οφείλει:

Να καλύψει τα κενά των σχολείων και όχι να προσαρμόζει τους μαθητές στα κενά που το ίδιο έχει δημιουργήσει. Πρόθεση όλων των γονιών του σχολείου μας είναι η διασφάλιση της υγείας, της ηρεμίας και της εκπαίδευσης των παιδιών μας σε ένα σχολείο όπου αυτά θεωρούνται δεδομένα. Σε αντίθετη περίπτωση θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για το καλό των παιδιών μας.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσλήψεις σε ΔΕΗ - ΔΕΔΔΗΕ: Ανοικτές 410 μόνιμες θέσεις εργασίας- Πώς θα κάνετε αίτηση

1000 ΕΥΡΩ ΈΚΤΑΚΤΟ επίδομα σε ανέργους - Πώς θα τα πάρετε και πότε μέσω του GoLearn

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους δύο ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Προσλήψεις στο υπ. Πολιτισμού: Αυτά τα πτυχία γίνονται δεκτά για τις 122 μόνιμες θέσεις
Αυτά τα πτυχία εξασφαλίζουν μόνιμο διορισμό σε υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού
Προσλήψεις στο υπ. Πολιτισμού: Αυτά τα πτυχία γίνονται δεκτά για τις 122 μόνιμες θέσεις
Δωρεάν Διακοπές: Έρχεται νέο πρόγραμμα για 25.000 συνταξιούχους
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα νέα voucher για φθηνές διακοπές θα αφορούν συνταξιούχους του ΕΦΚΑ – πρώην ΟΑΕΕ, ενώ ωφελούμενοι θα είναι και τα τέκνα των...
Δωρεάν Διακοπές: Έρχεται νέο πρόγραμμα για 25.000 συνταξιούχους
Σχολεία: Μπροστά στο μεγαλύτερο αριθμό κενών στην εκπαίδευση μεταπολιτευτικά
Σύμφωνα με τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών (ΟΛΜΕ και ΔΟΕ) τα οργανικά κενά ανέρχονται στα 15.665 χωρίς να υπολογίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών...
Σχολεία: Μπροστά στο μεγαλύτερο αριθμό κενών στην εκπαίδευση μεταπολιτευτικά