Κακοκαιρία Μπάλλος - 4ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
«Οι εκπαιδευτικοί εξάσκησαν τις δεξιότητες διάσωσης των μαθητών από τα πλημμυρισμένα προαύλια και οι μαθητές επέδειξαν τις δεξιότητες ισορροπίας τους στις γέφυρες από θρανία» αναφέρει δηκτικά η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσεπιρώσεων ΠΕ

Με αφορμή τις σκηνές ντροπής που έκαναν τον γύρο του Διαδικτύου από αίθουσες γεμάτες λασπόνερα και μαθητές να φτιάχνουν αυτοσχέδιες γέφυρες από θρανία για να μπορέσουν να διασχίσουν το πλημμυρισμένο προαύλιο, όταν η κακοκαιρία «Μπάλλος» έπληξε τη χώρα, η Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση Συλλόγου «ο Αριστοτέλης» - Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις ΠΕ, σχολιάζουν την ανυπαρξία του υπουργείου Παιδείας.

«Τα σχολεία είναι ρημαγμένα, οι μαθητές στοιβαγμένοι, τα κενά άπειρα, οι παράλληλες στηρίξεις ανύπαρκτες και το Υπουργείο το μόνο που ζητά με κάθε αυταρχικότητα είναι την έκθεση αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Και τη ζητά για να αποποιηθεί την ευθύνη όλων αυτών των προβλημάτων, μετακυλώντας την στο τάχα μου αυτόνομο τοπικό σχολείο» τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Η ανακοίνωση

ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΟΧΙ ΑΣΤΕΙΑ…
ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΡ. 13.684
Έκτακτη επικαιρότητα!!!

Τα ΜΜΜ με έκτακτο δελτίο πληροφορούν ότι το Υπουργείο Παιδείας μετά την αυθάδη, απροειδοποίητη και πέραν κάθε νομοθετικής πρόβλεψης αντίδραση του καιρού, προτίθεται να βγάλει παράνομη και καταχρηστική τη βροχή και να επιβάλλει πρόστιμο 10.000 ευρώ στον καιρό και πιο συγκεκριμένα στον νόμιμο εκπρόσωπό του «Μπάλλο».
Επίσης, το Υπουργείο δηλώνει ότι ενεργοποιεί το παντός καιρού επιχειρησιακό του σχέδιο με την ονομασία Webex, ως άμεση αντίδραση στην αδικαιολόγητη ανταρσία του καιρού.

Συντακτική ομάδα
Fake news


Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Σήμερα τα σχολεία πλημμύρισαν. Δάσκαλοι έφτιαξαν αυτοσχέδια μέσα διάσωσης για τα πλημμυρισμένα προαύλια, τις τάξεις που στάζουν τα ταβάνια τους νερό και όλα όσα είδαμε να αναρτώνται στο διαδίκτυο.

Μπρος σε αυτή τη θλιβερή εικόνα το Υπουργείο είμαστε βέβαιοι ότι θα απαντούσε: «Είναι φανερό ότι η αυτονομία της σχολικής μονάδας, είναι σήμερα μια αναγκαιότητα. Αν τα σχολεία είχαν τους σωστούς, για κάθε περίπτωση, χορηγούς, δεν θα αντιμετωπίζαμε σήμερα αυτά τα προβλήματα» και θα συμπλήρωνε: «η σημερινή κατάσταση αναδεικνύει τη σημαντικότητα απόκτησης δεξιοτήτων από όλους μας».  Και θα ήταν αλήθεια, αφού σήμερα οι εκπαιδευτικοί εξάσκησαν τις δεξιότητες διάσωσης των μαθητών από τα πλημμυρισμένα προαύλια και οι μαθητές επέδειξαν τις δεξιότητες ισορροπίας τους στις γέφυρες από θρανία.

Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα των σχολείων μας. Σχολεία εγκαταλελειμμένα, ρημαγμένα, χωρίς καμία συντήρηση να καταρρέουν στην πρώτη δυσκολία. Το πρόβλημα των σχολικών υποδομών όμως δεν είναι το μόνο που αντιμετωπίζουμε, είναι πολλά τα συσσωρευμένα προβλήματα στη δημόσια εκπαίδευση. Τα γνωρίζουμε και εμείς, τα γνωρίζει καλά και η εκάστοτε εξουσία. Ένα είναι βέβαιο. Δεν της λείπει η έκθεση αξιολόγησης της σχολικής μονάδας για να ενημερωθεί.

Τα σχολεία είναι ρημαγμένα, οι μαθητές στοιβαγμένοι, τα κενά άπειρα, οι παράλληλες στηρίξεις ανύπαρκτες και το Υπουργείο το μόνο που ζητά με κάθε αυταρχικότητα είναι την έκθεση αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Και τη ζητά για να αποποιηθεί την ευθύνη όλων αυτών των προβλημάτων, μετακυλώντας την στο τάχα μου αυτόνομο τοπικό σχολείο.

Δεν θα κουραστούμε να λέμε ότι τα σχολεία δεν χρειάζεται:

  • Να γίνουν επαίτες χορηγών (αν τους βρουν) και να εξαρτώνται από αυτούς
  • Να αναζητούν τις λύσεις των προβλημάτων τους στις τσέπες των γονιών
  • Να αξιολογηθούν για να καταταχθούν στην κατώτατη θέση, επειδή πλημμυρίζουν αφού δεν έχουν βρει τον κατάλληλο χορηγό

Τα σχολεία χρειάζονται κρατική στήριξη. Τελεία και παύλα.

Παρόλα αυτά τελικά το «υποχρεωτικό» webex δεν τους πέρασε! Δεν το τόλμησαν! Φαίνεται πως τα ζύγισαν εκεί στο υπουργείο και κατάλαβαν ότι το ποτάμι της οργής των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας για την κατάσταση που έχουν δημιουργήσει, θα πάρει στο διάβα του όλες τις «υποδείξεις κι εντολές» για webex! Άλλωστε, αποδείχτηκαν εξαιρετικά γελοίοι εκεί στο Μαρούσι, όταν έδωσαν εντολή για webex στις σεισμόπληκτες περιοχές της Κρήτης. Κρατήθηκαν λοιπόν, και δεν τόλμησαν να δώσουν μια εντολή που συνειδητοποίησαν ότι δε θα εφάρμοζε κανείς, χωρίς να τους δώσει άλλωστε και καμία σημασία! Για τους εκπαιδευτικούς το webex έχει τελειώσει! Τόσους μήνες τηλεκπαίδευσης αποδείχτηκε καθαρότατα ότι η σχέση της με την εκπαίδευση είναι μηδενική! Οι εκπαιδευτικοί δε θα επιτρέψουν στην κάθε Κεραμέως και στον κάθε Κόπση να παίζουν ανόητα παιχνιδάκια στην πλάτη των παιδιών! Ως εδώ, απλά κι όμορφα!

Συνεχίζουμε τον αγώνα για δημόσια και δωρεάν παιδεία,
για το σχολείο των όλων των ίσων των διαφορετικών!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πρότυπα σχολεία, μαθητές, τάξη, σχολείο
Πρότυπα και Εκκλησιαστικά σχολεία: Θέματα και απαντήσεις γραπτής δοκιμασίας
Τα φετινά θέματα και οι απαντήσεις της γραπτής δοκιμασίας για Πρότυπα και Εκκλησιαστικά σχολεία
Πρότυπα και Εκκλησιαστικά σχολεία: Θέματα και απαντήσεις γραπτής δοκιμασίας