eidiki-agogi
«Θέλω να κοιτάζω στα μάτια κάθε μάνα που το παιδί της έχει Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠΥ, Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία ή άλλη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη και να μπορώ να της πω: Ναι μπορεί το παιδί σου να έχει ίσες ευκαιρίες και ισόνομη μεταχείριση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο!»

Λυπάμαι, θλίβομαι και απογοητεύομαι που δουλεύω σε μια εκπαιδευτική δομή ειδικής αγωγής και καλούμαι να εφαρμόσω προφορικές οδηγίες άκρως αντιδεολογικές, αντιεπιστημονικές και επικίνδυνες του Υπουργείου Παιδείας, του Περιφερειακού Διευθυντή, του Προισταμένου κ των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για περικοπές στην Παράλληλη Στήριξη και στα τμήματα ένταξης, γιατί το κράτος "λέει" δεν αντέχει οικονομικά να προσλάβει αναπληρωτές για να καλύψουν τα κενά, ενώ την ίδια στιγμή  δίνει χιλιάδες ευρώ δεξιά και αριστερά για να διαμορφώνει το επικοινωνιακό  προφίλ της κυβέρνησης, όπως κάθε φορά την συμφέρει.

Απελπίζομαι σαν επιστήμονας που καλούμαι να βαφτίσω την Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία (Δυσλέξια) γενικά και αόριστα μαθησιακές δυσκολίες κ να μην προτείνω το τμήμα ένταξης για την υποστήριξη των μαθητών επειδή κοστίζει στην κυβέρνηση.

Απαισιοδοξώ όταν στοιβάζονται δεκάδες παιδιά σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής, χωρίς την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή και χωρίς επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό. 

Αναρωτιέμαι γιατί υπάρχουν δειλοί ακόμα συνάδελφοι που δεν έχουν την πυγμή να αντισταθούν και να παλέψουν, ενώ είναι στην ίδια μοίρα αναπληρωτές χωρίς καμία υπόληψη και χωρίς κανένα σίγουρο μέλλον. Όταν κάθε μέρα καλούνται να προσφέρουν τα μέγιστα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο και να το στηρίξουν σε χαλεπούς καιρούς,  διανύοντας εκατοντάδες χιλιόμετρα στους δρόμους, μακριά πολλές φορές από τις οικογένειές τους με έναν πενιχρό μισθό.

Με βασανίζει το γιατί πρέπει τα υψηλόβαθμα στελέχη της εκπαίδευσης να εφαρμόσουν τέτοιες οδηγίες που κατακερματίζουν την εκπαίδευση των παιδιών μας.

Αρνούμαι να συμμετέχω σε όλο αυτό το φιάσκο του Υπουργείου Παιδείας που κινείται έξω από τίς αρχές και το πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής.

Θέλω να κοιτάζω στα μάτια κάθε μάνα που το παιδί της έχει Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠΥ, Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία ή άλλη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη και να μπορώ να της πω: 

«Ναι μπορεί το παιδί σου να έχει ίσες ευκαιρίες και ισόνομη μεταχείριση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο χωρίς να χρειαστεί να βάλεις αδρά το χέρι στην τσέπη να πληρώσεις ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη». Να της πω: «Ναι μπορεί το παιδί σου να υποστηριχτεί στο τμήμα ένταξης» και όχι να ντρέπομαι που το Υπουργείο Παιδείας δεν προχωράει στην ίδρυση των τμημάτων ένταξης και δεν καλύπτει τα χιλιάδες κενά της Ειδικής Αγωγής.

Αρνούμαι...

Θα αξιολογώ και θα προτείνω το κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο που ταιριάζει σε κάθε παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς φόβο, χωρίς τρομοκρατία αν θα είμαι αύριο κάπου αναπληρώτρια χωρίς μέλλον, σύμφωνα με τις αρχές της Ειδικής Αγωγής που κλήθηκα να υπηρετώ.

Ε.Α, Αναπληρώτρια μαθηματικός ειδικής αγωγής σε ΚΕΔΑΣΥ

(το όνομα της εκπαιδευτικού βρίσκεται στη διάθεση της ιστοσελίδας μας)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΘΑΑΕ
ΑΕΙ: Γιατί και πόσο καθυστερούν οι Έλληνες να πάρουν πτυχίο
«Χρόνιο πρόβλημα» για την Ελλάδα η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των σπουδών - Ποιοι είναι οι λόγοι και πώς διαφοροποιούνται οι χρόνοι αποφοίτησης ανά ΑΕΙ
ΑΕΙ: Γιατί και πόσο καθυστερούν οι Έλληνες να πάρουν πτυχίο
εκπαιδευτικοι
ΑΕΙ: Γερασμένο και ανδροκρατούμενο το προσωπικό - Χαμηλή και η αναλογία ανά φοιτητή
Τι δείχνει η έκθεση της ΕΘΑΑΕ για το διδακτικό προσωπικό στα ΑΕΙ της Ελλάδας και της Ευρώπης
ΑΕΙ: Γερασμένο και ανδροκρατούμενο το προσωπικό - Χαμηλή και η αναλογία ανά φοιτητή
δασκαλα
"Θαυματοποιός" Διευθυντής Εκπαίδευσης! Επιχειρεί να καλύψει κενό σε ένα σχολείο ...δημιουργώντας κενό εκπαιδευτικού σε άλλο!
Ρωτάμε τον Διευθυντή της ΔΙΠΕ Δ΄ Αθήνας: Μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα να λειτουργεί με λύσεις «μπαλώματος», θυσιάζοντας τη σταθερότητα και τις...
"Θαυματοποιός" Διευθυντής Εκπαίδευσης! Επιχειρεί να καλύψει κενό σε ένα σχολείο ...δημιουργώντας κενό εκπαιδευτικού σε άλλο!
συντ
Καθολικές αυξήσεις στις συντάξεις για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια - Όφελος για 2,6 εκατ. συνταξιούχους
Νέα εποχή για τις συντάξεις μετά από μια δεκαετία στασιμότητας
Καθολικές αυξήσεις στις συντάξεις για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια - Όφελος για 2,6 εκατ. συνταξιούχους