eidiki-agogi
«Θέλω να κοιτάζω στα μάτια κάθε μάνα που το παιδί της έχει Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠΥ, Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία ή άλλη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη και να μπορώ να της πω: Ναι μπορεί το παιδί σου να έχει ίσες ευκαιρίες και ισόνομη μεταχείριση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο!»

Λυπάμαι, θλίβομαι και απογοητεύομαι που δουλεύω σε μια εκπαιδευτική δομή ειδικής αγωγής και καλούμαι να εφαρμόσω προφορικές οδηγίες άκρως αντιδεολογικές, αντιεπιστημονικές και επικίνδυνες του Υπουργείου Παιδείας, του Περιφερειακού Διευθυντή, του Προισταμένου κ των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για περικοπές στην Παράλληλη Στήριξη και στα τμήματα ένταξης, γιατί το κράτος "λέει" δεν αντέχει οικονομικά να προσλάβει αναπληρωτές για να καλύψουν τα κενά, ενώ την ίδια στιγμή  δίνει χιλιάδες ευρώ δεξιά και αριστερά για να διαμορφώνει το επικοινωνιακό  προφίλ της κυβέρνησης, όπως κάθε φορά την συμφέρει.

Απελπίζομαι σαν επιστήμονας που καλούμαι να βαφτίσω την Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία (Δυσλέξια) γενικά και αόριστα μαθησιακές δυσκολίες κ να μην προτείνω το τμήμα ένταξης για την υποστήριξη των μαθητών επειδή κοστίζει στην κυβέρνηση.

Απαισιοδοξώ όταν στοιβάζονται δεκάδες παιδιά σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής, χωρίς την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή και χωρίς επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό. 

Αναρωτιέμαι γιατί υπάρχουν δειλοί ακόμα συνάδελφοι που δεν έχουν την πυγμή να αντισταθούν και να παλέψουν, ενώ είναι στην ίδια μοίρα αναπληρωτές χωρίς καμία υπόληψη και χωρίς κανένα σίγουρο μέλλον. Όταν κάθε μέρα καλούνται να προσφέρουν τα μέγιστα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο και να το στηρίξουν σε χαλεπούς καιρούς,  διανύοντας εκατοντάδες χιλιόμετρα στους δρόμους, μακριά πολλές φορές από τις οικογένειές τους με έναν πενιχρό μισθό.

Με βασανίζει το γιατί πρέπει τα υψηλόβαθμα στελέχη της εκπαίδευσης να εφαρμόσουν τέτοιες οδηγίες που κατακερματίζουν την εκπαίδευση των παιδιών μας.

Αρνούμαι να συμμετέχω σε όλο αυτό το φιάσκο του Υπουργείου Παιδείας που κινείται έξω από τίς αρχές και το πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής.

Θέλω να κοιτάζω στα μάτια κάθε μάνα που το παιδί της έχει Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠΥ, Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία ή άλλη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη και να μπορώ να της πω: 

«Ναι μπορεί το παιδί σου να έχει ίσες ευκαιρίες και ισόνομη μεταχείριση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο χωρίς να χρειαστεί να βάλεις αδρά το χέρι στην τσέπη να πληρώσεις ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη». Να της πω: «Ναι μπορεί το παιδί σου να υποστηριχτεί στο τμήμα ένταξης» και όχι να ντρέπομαι που το Υπουργείο Παιδείας δεν προχωράει στην ίδρυση των τμημάτων ένταξης και δεν καλύπτει τα χιλιάδες κενά της Ειδικής Αγωγής.

Αρνούμαι...

Θα αξιολογώ και θα προτείνω το κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο που ταιριάζει σε κάθε παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς φόβο, χωρίς τρομοκρατία αν θα είμαι αύριο κάπου αναπληρώτρια χωρίς μέλλον, σύμφωνα με τις αρχές της Ειδικής Αγωγής που κλήθηκα να υπηρετώ.

Ε.Α, Αναπληρώτρια μαθηματικός ειδικής αγωγής σε ΚΕΔΑΣΥ

(το όνομα της εκπαιδευτικού βρίσκεται στη διάθεση της ιστοσελίδας μας)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...